Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...


Imax

Anbefalte innlegg

For en nyyyydelig liten prinsesse dere har fått!!! :legrine:

Gratulerer så mye Imax!!!

Sterkt å lese fødselshistorien din, blir alltid så rørt av å lese beretninger om fødsel...det er intet mindre enn et mirakel hver gang et lite liv fødes, og jeg blir bare såååå sentimental når jeg leser om det! :sjenert::ler:

Det er nok travelt for deg for tiden, men nyt hvert sekund av det!!

Goood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh for en skjønn liten tulle!! Minner meg veldig om lille snuppe, masse mørkt hår og våken i blikket :)

Kos deg masse med den lille, tiden går altfor fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Cr@ash, Cappo, Murmelmy, Madden, Siam og Miip.

Nå har det gått tre uker siden snuppa ble født, så nå stenger jeg denne dagboken og går tilbake til min andre dagbok. Velkommen dit!

Imax Skravler - Min dagbok

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

:velkommen: tilbake!

Da er jeg :gravid: igjen, foreløpig utregnet termin er 18. mai 2008

Det betyr at jeg bare er 4+1 i dag!

Foreløpig har jeg tatt 3 tester (!) og har sagt det til mannen (selvsagt) og en venninne. Skal si det til mamma i løpet av dagen (men det er jo f*** ikke mulig å snakke om sånt her på jobben, sitter i åpent landskap!).

Ellers vet jeg godt at ting skjer de første 12 ukene, så jeg må være tålmodig. Da er det bare å vente på at kvalmen skal slå inn... :tristbla:

Foreløpig på programmet:

Veie meg (tror utgangspunktet er høyere nå enn det var forrige gang)

Fortelle mor

Bestille UL i uke 11-12

og selvsagt vente på kvalmen.

Men ellers er vi happy!

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lurte jeg veldig på hva som plutselig dukket opp på mine innlegg, kunne ikke huske å ha skrevet her... :ler:

Gratulerer med ny spire :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner Daria, Grooo, Marillia og Shatika! :klemmer:

Her er det fortsatt litt rart, men har nå sagt det til mine to bestevenninner og til mamma. Moren min tar aldri helt av, men sa, det blir jo spennende. Og det blir det! Folket har fått taleforbud, gidder ikke å informere hele familien enda, er jo bare noen uker på vei, og de første 12 må være over før jeg gidder å "go public". Men det er jo hyggelig å dele med noen uansett utfall.

Vitale mål: 69,5 kg. Blir spennende å se hvordan vektøkningen blir denne gangen.

Har hørt at man får fortere mage med nr. 2, men jeg håper det går litt tid, for jeg har ikke tenkt å si noe på jobben. I dag skal jeg på samling i to dager, lurer på om jeg får spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, dette er gøy assa! Vi skal jo faktisk ha permisjon ganske så samtidig neste gang også :Nikke:

Du, når det gjelder å få mage fortere så har ikke det skjedd meg. I fjor brukte jeg mammabukser på dette tidspunktet (8+0) og hadde en real mageregion. Denne gangen går jeg fremdeles i pregravide bukser og skjørt.

Håper formen din er bra fremdeles og at du slipper unna kvalmen. Jeg har klart meg rimelig bra og hodepinen er blitt bedre etter kiropraktor. Er uggen i ny og ne, men det er det hele. Kommet heldig ut av det ;)

Lykke til, vennen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh !!! Gratulerer så mye med en liten spire i magen!!!

For 3 år siden 11 september testet jeg også positivt... mimre...

Hvor mange måneder blir det mellom babisenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, Murmel, vi er skikkelig koordinerte! bortsett fra at du er før meg denne gangen! :fnise:

April - takk for hilsen

Murf - mangel på trilleturer er jo fordi DU HAR FLYTTET SÅ FORBANNA LANGT UNNA! :kjefte: Men takk for gratulasjoner :ler:

Cappo - det blir 1 år og 10 mnd mellom ungene, så det blir passe bra. jeg mimrer litt jeg også, men håper høsten blir bedre enn den var for 2 år siden...

Monja & LT - takk for gratulasjoner. Blir spennende.

Ellers har jeg vært på 3 dagers samling, hvor jeg har vært den eneste som ikke har drukket. Den ene kvelden tror jeg at jeg klarte å lure alle, for jeg fikk alkoholfri hvitvin, men i går drakk jeg eplesaft. En spurte om jeg ikke drakk, og jeg sa bare nei, ikke i dag, uten noen forklaring. Det er fordelen med at folk ikke kjenner deg så godt, de tør ikke grave! :fnise:

Ellers er alt bra, kjenner knipinger i magen, som menssmerter, og er trøtt som en strømpe!

Nå venter jeg bare på at mannen og kråka skal komme hjem, gleder meg til å se dem igjen :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten samme aldersforskjell som jeg har mellom mine to det. De kommer til å ha så mye glede av hverandre! :-D

God helg! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, LT, det var egentlig tanken. Det er 5 1/2 år mellom niesene mine, og det synes jeg er alt for mye. Men, jeg venter litt med å se hvordan det går, de første ukene er jo risikable.

Jeg er super-duper trøtt! Blir sprø. Klarer nesten ikke å holde øynene oppe. Tror jeg kunne ha sovet hele dagen og natten, hvis det var det om å gjøre.

Magen knirker og stikker, føler meg litt uggen på kvelden.

Nå er forresten alle besteforeldre informert, og er glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...