Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd Dagny røk. Hun hadde virkelig fortjent å få være der lenger. Men håper hun kommer i kamp med Bjørn på torpet og at hun vinner kampen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (10 minutter siden):

Hva da? 

Antakelig at hun insisterte på å perle hodepynten selv, til tross for at en annen hadde mer erfaring med perling enn henne.  Det virket jo som om ukesoppdraget falt nettopp på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med at Dagny røk er vel at nå blir Benjamin storbonde. 

Skulle helst hatt Benjamin som førstekjempe neste uke! Jeg får legghinnebetennelse av fyren.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Skulle helst hatt Benjamin som førstekjempe neste uke! Jeg får legghinnebetennelse av fyren.

Hjelpe meg, han som storbonde, hvordan skal det gå? Kan bli underholdende da :hoho: Haha, legghinnebetennelse, faktisk :skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Hjelpe meg, han som storbonde, hvordan skal det gå? Kan bli underholdende da :hoho: Haha, legghinnebetennelse, faktisk :skratte:

Ja, Dagny velger vel ham, gjør hun ikke? :) 

Aner ikke hvordan det kommer til å gå, så det kan jo bli en spennede uke sånnsett. Men jeg håper han legger bekreftelsesbehovene og offerkappen bort. Særlig når han ender opp som offer for sine egne handlinger, som opplagt er diskutabelt. Det må da gå an å snakke til og kreve forklaring fra voksne folk om hva de holder på med når det ikke er noe fornuft bak. Nå snakker jeg selvfølgelig om eggstjelingen som han prøvde å gjøre på "riddersk" vis. Denne planen hans var fullstendig håpløs og så voldsomt suspekt ut selv om tanken i seg selv var OK. Men ingen er tankelesere. Og så valgte han å dra inn uskyldige Bente inn i det i plenum... Ja nei, jeg kjente jeg overanstrengte meg hardt i beina når jeg så det. Tærne knøt seg. Derav legghinnebetennelse ;) 

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

Ja, Dagny velger vel ham, gjør hun ikke? :) 

Aner ikke hvordan det kommer til å gå, så det kan jo bli en spennede uke sånnsett. Men jeg håper han legger bekreftelsesbehovene og offerkappen bort. Særlig når han ender opp som offer for sine egne handlinger, som opplagt er diskutabelt. Det må da gå an å snakke til og kreve forklaring fra voksne folk om hva de holder på med når det ikke er noe fornuft bak. Nå snakker jeg selvfølgelig om eggstjelingen som han prøvde å gjøre på "riddersk" vis. Denne planen hans var fullstendig håpløs og så voldsomt suspekt ut selv om tanken i seg selv var OK. Men ingen er tankelesere. Og så valgte han å dra inn uskyldige Bente inn i det i plenum... Ja nei, jeg kjente jeg overanstrengte meg hardt i beina når jeg så det. Tærne knøt seg. Derav legghinnebetennelse ;) 

Ja, tror det jeg også, hadde bare ikke tenkt over det enda :) Ja, han må legge bort bekreftelsesbehovet og offerrollen. Sånne folk som setter seg i offerrollen hele tiden er utrolig irriterende. Tror han har veldig dårlig selvtillit siden han har så ekstremt behov for bekreftelse. Håper han får seg en skikkelig selvtillitsboost der inne, for han kan jo mye. Håper også han finner seg noen venner der 💜 Trist at den eneste han hadde røk ut. 

Den eggstjelingen var helt håpløs, ja og en veldig dårlig idé. Selv om han mente det godt. Men det er det noe av det merkeligste jeg har sett på farmen, tror jeg. Var dårlig av han å dra inn Bente, ja, jeg skjønner godt at hun ble sint. Huffda, høres ikke godt ut, må slappe av selv om man blir litt vel engasjert til tider :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en mentor 🙊 De jobbet knallhardt og gjorde en veldig god jobb med alt men fordi hodepryden ikke var helt riktig så ble det ikke godkjent 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Herregud for en mentor 🙊 De jobbet knallhardt og gjorde en veldig god jobb med alt men fordi hodepryden ikke var helt riktig så ble det ikke godkjent 🙄

Det var vel egentlig en annen som skulle ta seg av hodepynten før storbonden tok over uten å lese beskrivelsen. Men enig i at det må ha føltes kjipt når de hadde jobbet så mye med ukesoppdraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble irritert på Dagny, hun begynner med at hun burde få besøk siden hun andre får et døgn på seg til å tenke over tvekampen hun har valgt, altså seriøst? Dagny har da hatt sine fordeler selv, hun har visst i flere dager at hun skulle ut i tvekamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med årets endring i farmen så synes jeg at de kunne droppet å vise oss når andrekjempen bestemmer seg for grenen og heller vente til når førstekjempen får vite det, jeg hoppet over den delen nå og kommer til å gjøre det fremover slik at jeg kan bli overrasket samtidig som de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (4 timer siden):

Førstekjempen får vite grenen først når de møter opp på tinget like før kampen, og ikke når kjempene fortsatt er på hyttene.

En god endring synes jeg

Ctrl skrev (2 timer siden):

Dramaqueen han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Ja, tror det jeg også, hadde bare ikke tenkt over det enda :) Ja, han må legge bort bekreftelsesbehovet og offerrollen. Sånne folk som setter seg i offerrollen hele tiden er utrolig irriterende. Tror han har veldig dårlig selvtillit siden han har så ekstremt behov for bekreftelse. Håper han får seg en skikkelig selvtillitsboost der inne, for han kan jo mye. Håper også han finner seg noen venner der 💜 Trist at den eneste han hadde røk ut. 

Den eggstjelingen var helt håpløs, ja og en veldig dårlig idé. Selv om han mente det godt. Men det er det noe av det merkeligste jeg har sett på farmen, tror jeg. Var dårlig av han å dra inn Bente, ja, jeg skjønner godt at hun ble sint. Huffda, høres ikke godt ut, må slappe av selv om man blir litt vel engasjert til tider :) 

Men stemmer det ikke at han hadde fortalt om eggene til "de på kjøkkenet", da, og deriblant Bente? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Kaisamaia said:

Men stemmer det ikke at han hadde fortalt om eggene til "de på kjøkkenet", da, og deriblant Bente? 

Jo. Og det var vel bare det han rakk å nevne også. Før Bente ble så forbanna, plutselig. Hvis de ikke har kuttet bort noe da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjer med at Benjamin er fra Robertsfors? Altså i Sverige? Hører jo at dialekten svinger fra Stavanger-dialekt til Haugesund-dialekt til bergenser, men hører ikke noe mot svensk? Var det da han var veldig liten? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokmerke skrev (Akkurat nå):

Jo. Og det var vel bare det han rakk å nevne også. Før Bente ble så forbanna, plutselig. Hvis de ikke har kuttet bort noe da.

Ah, så da visste Bente, da.. Kanskje.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kaisamaia said:

Ah, så da visste Bente, da.. Kanskje.. 

Ja. Hun visste det, men var ikke med på det. Men det var jo ikke det han mente heller, når han fortalte at han hadde sagt det til de på kjøkkenet. Syntes at Bente reagerte med sinne ganske raskt, før han hadde fått snakket ferdig. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...