cas12 Skrevet 25. september 2022 #361 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Med trofaste fans som deg så fortsetter de nok i mange år uten meg 😄 håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #362 Del Skrevet 25. september 2022 cas12 skrev (1 minutt siden): håper det Skal du melde deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #363 Del Skrevet 25. september 2022 Spoiler Dette var for bra, Einar ble rett og slett eid av Erlend 😅 Erlend så ganske badass ut der han sto 😄 Håper Erlend vinner hele farmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2022 #364 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Cid skrev (38 minutter siden): Bare synd at det er en vinn vinn situasjon for han uansett. Enten så vinner han og kommer tilbake eller så taper han og han får reist til torpet og hygge seg med Lasse. Hvis han da i tillegg slår ut Rob så er torpet ferdig i år for min del Det er sant. Håper han taper på torpet også om han taper på farmen, for kjedelig om Rob skal ryke ut til fordel for Einar. Da blir det kjedelig der. Eina har verdens kuleste dialekt da, det skal han ha. Endret 25. september 2022 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #365 Del Skrevet 25. september 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Det er sant. Håper han taper på torpet også om han taper på farmen, for kjedelig om Rob skal ryke ut til fordel for Einar. Da blir det kjedelig der. Eina ha verdens kuleste dialekt da, det skal han ha. Einar minner meg så mye om han utfordreren fra sist år som lignet på Herman Flesvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #366 Del Skrevet 25. september 2022 Spoiler Håper at Einar troller Dan og velger noen annen som storbonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2022 #367 Del Skrevet 25. september 2022 Øks igjen Kjedeligste grenen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #368 Del Skrevet 25. september 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Øks igjen Kjedeligste grenen Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. september 2022 #369 Del Skrevet 25. september 2022 Øks er kjedelig, ja. Og av en eller annen grunn veldig populær gren blant deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #370 Del Skrevet 25. september 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Øks er kjedelig, ja. Og av en eller annen grunn veldig populær gren blant deltakerne. Lett valg om man ikke ønsker noe fysisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. september 2022 #371 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Lett valg om man ikke ønsker noe fysisk Da er det faktisk bedre med kunnskap. Syns i hvert fall jeg, Økekast og melkespann syns jeg er de kjedeligste grenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #372 Del Skrevet 25. september 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Da er det faktisk bedre med kunnskap. Syns i hvert fall jeg, Økekast og melkespann syns jeg er de kjedeligste grenene. Ikke alle som har så mye kunnskap om gård der, jeg hadde valgt øksekast selv og håpt på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. september 2022 #373 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Ikke alle som har så mye kunnskap om gård der, jeg hadde valgt øksekast selv og håpt på det beste De har en gårdsbok de kan lese i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2022 #374 Del Skrevet 25. september 2022 Da fikk både Einar og Dan smake sin egen medisin. Håper på sabotasje neste uke! Rart at Einar aldri har sett farmen før, forresten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. september 2022 #375 Del Skrevet 25. september 2022 Jaaa! Hurra for at Erlend slo ut Einar. Hovmod stod for fall for Einars del og Erlend er en gjennomført bra mann, så jeg var ikke i tvil om hvem jeg heide på. For et førstekast av Erlend! Ikke alle som ville brukt tiden før kamp til å be for motstanderen. Ny uke som storbonde for Dan Håvard nå, så han berget seg på førstekjempestuntet deres. Ellers synes jeg Farmen hittil i år har vært under pari med lite interessante deltakere. Tar meg selv i å strekke meg etter mobil eller PC hele tiden når jeg ser på. Håper det tar seg opp nå. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. september 2022 #376 Del Skrevet 25. september 2022 Noen som har fått med seg hvorfor kjempehyttene er utpå åkeren i år? Har det kanskje noe å gjøre med lav vannstand i vannet å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. september 2022 #377 Del Skrevet 25. september 2022 Det var gøy å se hvor god pastoren var med øksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 25. september 2022 #378 Del Skrevet 25. september 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det var gøy å se hvor god pastoren var med øksa. Det var han nok fordi han hadde trent mye med øks. Eller kanskje det var gud eller Moses som bistod han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #379 Del Skrevet 25. september 2022 Athena Catalina skrev (21 minutter siden): De har en gårdsbok de kan lese i. Ikke alle som orker å lese i den, tar i hvert fall mer enn 3 uker før man har klart å pugge hele boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. september 2022 #380 Del Skrevet 25. september 2022 Ruspus skrev (4 minutter siden): Det var han nok fordi han hadde trent mye med øks. Eller kanskje det var gud eller Moses som bistod han? Ha ha 😂 Einar mener at Erlend og Benjamin har skjult agenda for å være på Farmen, så han ville ha dem ut. Spoiler Han tror at pastoren er ute etter medlemmer til pinsemenigheten sin, og at Benjamin reklamerer for firmaet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå