Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adobyen skrev (1 time siden):

Hvor mange var frivillige vegetarianere og veganere i 1922 da?  Det var nok mange dager på kun vassgrøt og poteter.

Jeg har ingenting imot dem, folk får velge hva de selv ønsker, og jeg spiser ofte mat i flere dager uten kjøtt selv når jeg har lyst.

Nå har jeg sett onsdagens episode hvor jeg la mest merke til badetøy 🤣 mennene i shorts store som telt, og damer med en strek av badetøy midt i rompa 😅

Om bloggere og blogging så følger jeg noen mat, hage, diy osv blogger, eller bruker dem som oppslag.  Det er vel noe for enhver smak.

Mener du de skulle hatt heldekkende benklær? Eller ventet til mannfolka var ferdig og inne i hytta igjen? Skjønner ikke hva du vil med denne kommentaren. Det er 2022, ikke 1922. La de nå kle seg som de vil uten at du skal kommentere det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (3 minutter siden):

Mener du de skulle hatt heldekkende benklær? Eller ventet til mannfolka var ferdig og inne i hytta igjen? Skjønner ikke hva du vil med denne kommentaren. Det er 2022, ikke 1922. La de nå kle seg som de vil uten at du skal kommentere det. 

De skal jo leve som i 1922, men sånn det er nå så virker det mer som at de i 2022 er på besøk hos en gård 🤨 De får alt for mye luksus inne på gården

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
h/k skrev (1 time siden):

Mener du de skulle hatt heldekkende benklær? Eller ventet til mannfolka var ferdig og inne i hytta igjen? Skjønner ikke hva du vil med denne kommentaren. Det er 2022, ikke 1922. La de nå kle seg som de vil uten at du skal kommentere det. 

Ja vel, ble du krenket fordi jeg flirte av dem 😂. De må kle seg som de vil eller gå nakne for min del 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (7 timer siden):

Mini mener influensene ikke har en nyttig oppgave i livet, men det har fotballspillere eller? 🤨

😅 Veldig godt sant! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Han virket bra furten da, skulle trodd han nettopp hadde mistet noen nær seg

Enig! Jeg har egentlig alltid hatt et godt inntrykk av Mini, men jeg syns egentlig han gjorde en relativt dårlig figur inne på farmen :(  Jeg var ikke helt forberedt på at det var dét som skulle komme, liksom.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (17 minutter siden):

😅 Veldig godt sant! 

Influensere er ingen ting, de bidrar ikke med noe. Fjollete damer som tror de gjør noe viktig. Og noen er helt blåst, som Martine Lunde. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (17 timer siden):

Synes det er ganske håpløst av deg å kalle vegetarianere/veganere for "karakterer". De er folk som alle andre, og de har flere sider. Og det er helt naturlig at det er med en eller to, det gjenspeiler befolkninga I Norge. Det er 8% (i 2020, rimelig å anta at det er flere nå) som ikke spiser kjøtt, i tillegg er det bare 77% av befolkninga i Norge som er altetende. 

Kilde: https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/M35Vw0/vegetarboom-i-norge-kjedene-kjemper-om-morgendagens-kunder

Jeg forstår ikke reaksjonen din mot "karakter". Ja, de er folk som alle andre, men inne på Farmen er alle karakterer. De er castet basert på karakterene sine. Å være en karakter handler om særpreg. Å ikke spise kjøtt og drikke melk er ett særpreg.

Absolutt ingen grunn til å gjøre dette til en sak. 

At det er naturlig i 2022 får så være. Poenget er at de lever som 1922, og må leve av melk, kjøtt, potet og korn. De som ikke kan/vil innta melk og kjøtt krever ofte særbehandling, og sutringen over matsituasjon deres kommer i fokus. Det er karakterfokuset hver eneste sesong jeg reagerer mot, ikke folk.

Endret av Ctrl
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Idag tror jeg tror Shabana blir valgt til førstekjempe. Så velger hun sikkert Dorthe til andrekjempe på søndag.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virrum skrev (16 minutter siden):

 Idag tror jeg tror Shabana blir valgt til førstekjempe. Så velger hun sikkert Dorthe til andrekjempe på søndag.  

Mye mulig! Selv håper jeg lat Dorthe blir førstekjempe, så kan hun få kjenne på litt ubehag til. Det ble for enkelt for henne sist, når hun skulle velge førstekjempe.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (Akkurat nå):

Mye mulig! Selv håper jeg lat Dorthe blir førstekjempe, så kan hun få kjenne på litt ubehag til. Det ble for enkelt for henne sist, når hun skulle velge førstekjempe.

 

Men det spørs om Isak tør å velge henne til førstekjempe i og med at han var hjelperen hennes. Men enig med deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (21 minutter siden):

Men det spørs om Isak tør å velge henne til førstekjempe i og med at han var hjelperen hennes. Men enig med deg. 

Hadde jeg helt glemt. Da spørs det om han tørr 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krutthøna skrev (41 minutter siden):

Mye mulig! Selv håper jeg lat Dorthe blir førstekjempe, så kan hun få kjenne på litt ubehag til. Det ble for enkelt for henne sist, når hun skulle velge førstekjempe.

 

Isak nevnte jo sist episode at han hadde litt vanskelig mtp Shabana sin væremåte.. Tror nok det blir henne som blir valgt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke reaksjonen din mot "karakter". Ja, de er folk som alle andre, og inne på Farmen er alle karakterer. De er castet basert på karakterene sine. Å være en karakter handler om særpreg. Å ikke spise kjøtt og drikke melk er ett særpreg.

Absolutt ingen grunn til å gjøre dette til en sak. 

At det er naturlig i 2022 får så være. Poenget er at de lever som 1922, og må leve av melk, kjøtt, potet og korn, krever ofte særbehandling og sutringen over matsituasjon deres kommer ofte i fokus. Det er karakterfokuset hver eneste sesong jeg reagerer mot, ikke folk. 

At noen er vegetianere er deres problem, og det må de takle. Folk gjør dumme valg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig klipping syns jeg... Sophie og Isak delte seng i slutten av tirsdagens episode, mens i starten av onsdagens episode så ser vi at hun våkner med Niklas. Forstår at de har flere dager der enn vi ser på TV, men syns de kunne tenkt bedre på klippingen sin. 

Ellers må jeg bare si at Ingrid er superanonym..?? Kjente ikke til henne før dette, men blir ikke akkurat kjent med henne heller. Snakk om lite TV-tid... Skvetter litt hver gang jeg ser denne personen i gruppa, for glemmer at hun er der. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...