Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hvem her skal følge med på?

Det starter 11 januar, leste nå på Facebook hvor Shabana la ut et innlegg på TV2 sin Facebook-side

Jeg gleder meg :) Til de som ikke huske alle som skulle være med (jeg har glemt flere allerede :fnise:)

https://www.tv2.no/a/14006647/

Edit: INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg  når man diskuterer torpet episoden lenger

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Jeg skal følge med. Så introduksjonsepisoden i dag. Masse artige folk der 😂👍

Spent på hvem som dukker opp på torpet, blir vel sikkert John Arne Riise i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Spent på hvem som dukker opp på torpet, blir vel sikkert John Arne Riise i hvert fall

Jeg også. Vi fikk et glimt av de tre, men jeg oppfattet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (3 minutter siden):

Glimt i introduksjonen?

Ja, tror det var der, siden jeg så det i dag en plass.  Jo helt på slutten. Mia Gundersen så jeg nå.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Ja, tror det var der, siden jeg så det i dag en plass.

Håper bare ikke Erlend Elias er med, jeg likte ikke han i Farmen Kjendis. Han og Frank Løke sin konstante krangling var grunnen til at jeg ikke likte den sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Skulle gjerne hørt noe om de genserne som veldig mange av damene bruker i vanlig farmen, kjendis osv,  er det en sånn dille i år? De er ikke fine engang.

Cid skrev (På 1.12.2021 den 21.37):

Håper bare ikke Erlend Elias er med, jeg likte ikke han i Farmen Kjendis. Han og Frank Løke sin konstante krangling var grunnen til at jeg ikke likte den sesongen

Nei, han har har jeg heldigvis ikke sett.  Får fnatt av den figuren 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Nei, han har har jeg heldigvis ikke sett.  Får fnatt av den figuren 😂

Ikke sett Erlend og får fnatt av han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (På 1.12.2021 den 21.41):

Har jo sett ham i alt mulig annet reality.

Hva er ikke han med på liksom :P Til og med lillebroren hans er med på realityserier. Skulle ønske kjendis sesongen varte i 11 uker også. De 5 ukene går så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (12 minutter siden):

Skulle gjerne hørt noe om de genserne som veldig mange av damene bruker i vanlig farmen, kjendis osv,  er det en sånn dille i år? De er ikke fine engang.

Hvilken genser tenker du på? Ulvanggenseren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (15 minutter siden):

Skulle gjerne hørt noe om de genserne som veldig mange av damene bruker i vanlig farmen, kjendis osv,  er det en sånn dille i år? De er ikke fine engang.

Jeg synes Heidi Young sin hvite genser er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvfølgelig se på. Jeg digger Shabana Rehman! Veldig spent på hvordan Sofie Elise vil klare seg der inne. Håper på Öde på Torpet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Adobyen said:

Skulle gjerne hørt noe om de genserne som veldig mange av damene bruker i vanlig farmen, kjendis osv,  er det en sånn dille i år? De er ikke fine engang.

Det er Tufte som sponser med klær, du finner de på nettbutikken til Tufte wear :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Før hadde vi jo Lothepusgenseren og Oppfinnergenseren.  De var jo fine.  Jeg har fått oppfinnergenser og den er fin og god 😀

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 timer siden):

Skal selvfølgelig se på. Jeg digger Shabana Rehman! Veldig spent på hvordan Sofie Elise vil klare seg der inne. Håper på Öde på Torpet! 

Shabana er ei kul dame! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...