Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Farmen Kjendis, og jeg heier på Isak Dreyer fr Norges Tøffeste. 😀 Hvis han er halvparten så rå som han var i Norges Tøffeste, så er han er sterk kandidat til å vinne hele greia. 💪 Han virker også som en som en utrolig sympatisk kar. ☺️ 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teardrop skrev (På 1.12.2021 den 21.35):

Skal se på så lenge Niklas Baarli er med. Han er morsom :)

Jaa, han er min soleklare favoritt! Elsker han og mannen og hunden Bjarne i Sofa🥰😂

Cid skrev (På 1.12.2021 den 21.37):

Håper bare ikke Erlend Elias er med, jeg likte ikke han i Farmen Kjendis. Han og Frank Løke sin konstante krangling var grunnen til at jeg ikke likte den sesongen

Syntes den kranglingen deres var gøy de første 2 minuttene, så ble det bare ubehagelig. Alt for aggressivt og intenst!

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Jaa, han er min soleklare favoritt! Elsker han og mannen og hunden Bjarne i Sofa🥰😂

Syntes den kranglingen deres var gøy de første 2 minuttene, så ble det bare ubehagelig. Alt for aggressivt og intenst!

Da er vi to! Det blir faktisk meget morsomt å se:popcorn:

Erlend sin krangling med Mira Craig var episk da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (På 2.12.2021 den 0.38):

Før hadde vi jo Lothepusgenseren og Oppfinnergenseren.  De var jo fine.  Jeg har fått oppfinnergenser og den er fin og god 😀

Jeg har Lothepusgenseren, elsker den🥰

Cid skrev (1 minutt siden):

Erlend sin krangling med Mira Craig var episk da 😄 

Hahaha, jaaa😂 Og Mira på Torpet, hun var jo helt rabiat til tider! Åh, mye morro i Farmen Kjendis-universet, gleder meg til januar😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Jeg har Lothepusgenseren, elsker den🥰

Hahaha, jaaa😂 Og Mira på Torpet, hun var jo helt rabiat til tider! Åh, mye morro i Farmen Kjendis-universet, gleder meg til januar😁

Kan ikke ha vært bra for karrieren hennes alt dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 6.12.2021 den 22.34):

Kan ikke ha vært bra for karrieren hennes alt dette 

Nei neppe. Men det har vært hintet til her og der at hun har rykte på seg for å være ganske vanskelig å jobbe med, så kanskje musikkbransje-folkene ikke ble så satt ut som vi seerne ble😳

sys64738 skrev (På 2.12.2021 den 16.25):

Kommer snart noen som sier at de ikke vet hvem disse "kjendisene er"! Kommentarfeltene pleier å være fulle av dem.

Peonjenta skrev (På 6.12.2021 den 22.45):

Som vanlig vet jeg ikke hvem halvparten er.  De fleste er D-kjendiser.

Velkommen til gards:fnise: 

Sorry, måtte bare. Det var noen fjes som var ganske ukjent for meg og, det skal sies. Men det er så mange ulike og gøy personligheter med, så jeg gleder meg stort!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gleeedes!🌟 spent på å se Niklas der inne😂 Han er så herlig positiv, så tror han kan nå langt🥰

Håper at ikke alle fra «farmen 2021 tråden» kaster seg på her også, fy søren så mange tragiske brukere.🤦‍♀️😒

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (16 minutter siden):

Det gleeedes!🌟 spent på å se Niklas der inne😂 Han er så herlig positiv, så tror han kan nå langt🥰

Håper at ikke alle fra «farmen 2021 tråden» kaster seg på her også, fy søren så mange tragiske brukere.🤦‍♀️😒

Så lenge de oppfører seg her så ser ikke jeg problemet :)

Edit: Jeg synes ikke der var mange tragiske brukere, der var noen få som lagde uhygge men ellers var folk greie synes jeg, definitivt mye bedre enn når man kunne være anonym :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke diskutere noe videre på det, syns bare den tråden ble ganske usmakelig mot slutten!😋 

Blir veldig spennende å se Niklas og Sophie E i aksjon hvertfall🙈🤩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 2.12.2021 den 0.09):

Må innrømme at jeg ikke husker at Marna var med 🙈

Jeg mener hun kom inn som utfordrer et av de tidligere årene. Om hun ble valgt inn som ordentlig deltaker da husker jeg ikke. Sannsynligvis ikke ettersom vi ikke husker henne så godt 😛 Men kan jo hende hun ble deltaker, og så røk rett ut på første tvekamp igjen.

Jeg har gledet meg til denne sesongen helt siden de annonserte deltakerne i vår/sommer!! :duskedame: Elsker Farmen kjendis. Følger ikke med på vanlig Farmen lenger, så er lenge siden jeg har sett gårds-reality. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg mener hun kom inn som utfordrer et av de tidligere årene. Om hun ble valgt inn som ordentlig deltaker da husker jeg ikke. Sannsynligvis ikke ettersom vi ikke husker henne så godt 😛 Men kan jo hende hun ble deltaker, og så røk rett ut på første tvekamp igjen.

Jeg har gledet meg til denne sesongen helt siden de annonserte deltakerne i vår/sommer!! :duskedame: Elsker Farmen kjendis. Følger ikke med på vanlig Farmen lenger, så er lenge siden jeg har sett gårds-reality. 

Gikk glipp av noe da, årets farmen sesong har vært vill 😅 mye takket være Rob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På reklamen for Farmen kjendis 2022 så viser de jo nesten bare scener med Sophie Elise 🙈 Håper virkelig det forblir “Farmen kjendis“ og ikke ”Sophie Elise på Farmen“ 😝

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosewood skrev (19 minutter siden):

På reklamen for Farmen kjendis 2022 så viser de jo nesten bare scener med Sophie Elise 🙈 Håper virkelig det forblir “Farmen kjendis“ og ikke ”Sophie Elise på Farmen“ 😝

La merke til det jeg også. Siden SE jobber for Tv2 og Tv2 har endret profilen sin de siste par årene med mål om å lokke yngre seere så forundrer det meg ikke hvis de promoterer SE ekstra. 

Av prinsipp kommer jeg til å droppe ut å se Farmen om det er sånn det viser seg å være! Seertall signaliserer at de har trykket på rette knapper for fler  seere og bedre inntekt og lavere seertall signaliserer at de har satset på feil strategi som seerne er misfornøyd med og som de tjener lite på. Så det er viktig at vi bruker forbrukermakten. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (24 minutter siden):

På reklamen for Farmen kjendis 2022 så viser de jo nesten bare scener med Sophie Elise 🙈 Håper virkelig det forblir “Farmen kjendis“ og ikke ”Sophie Elise på Farmen“ 😝

Og så blir det mer som en spin off til Bloggerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (4 minutter siden):

La merke til det jeg også. Siden SE jobber for Tv2 og Tv2 har endret profilen sin de siste par årene med mål om å lokke yngre seere så forundrer det meg ikke hvis de promoterer SE ekstra. 

Av prinsipp kommer jeg til å droppe ut å se Farmen om det er sånn det viser seg å være! Seertall signaliserer at de har trykket på rette knapper for fler  seere og bedre inntekt og lavere seertall signaliserer at de har satset på feil strategi som seerne er misfornøyd med og som de tjener lite på. Så det er viktig at vi bruker forbrukermakten. 

 

Ja jeg kommer kanskje til å gi det et forsøk da, 1 eller 2 episoder, men kommer til å droppe det hvis det blir for mye. Min toleranse for henne er såpass lav at dét skal ikke mye til 😛  Hun bare irriterer meg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (3 minutter siden):

Og så blir det mer som en spin off til Bloggerne

Det orker jeg ikke 🤦🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 27.12.2021 den 15.55):

Sånn så hun ut.

45116A80-D954-4199-A2CF-D9DA924F5DC7.jpeg

Så søt ♥️

Rosewood skrev (På 27.12.2021 den 15.51):

Det orker jeg ikke 🤦🏼‍♀️

Jeg ser ikke på bloggerne en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...