Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 hours ago, Snuffa99 said:

Hva syns dere om første episoden ikveld? 

Spennende og morsom. Synes Sophie Elise er underholdende og morsom på gården. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise er morsom og underholdende på gården😅. Kjenner meg selv igjen i hennes vesen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår bare ikke hvordan noen kan komme på 'rasebeskrivelser' når de ser noe svart. Jeg har sort bukse på meg, og skulle noen beskrive den som 'n-bukse'. Ellers enig i at det får være måte på drama.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder å se på dette..

Florerer av programmer med c og d kjendiser nå, ofte de samme i programmer 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lsklars skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke at folk gidder å se på dette..

Florerer av programmer med c og d kjendiser nå, ofte de samme i programmer 

Det er nok ganske enkelt slik at Farmen er blant de bedre konseptene, så om skal se noe innen sjangeren er det ikke unaturlig at man ser på dette. Litt krangling blant kjendiser kan jo være underholdende, så får vi se om årets sesong klarer å leve opp til tidligere utgaver.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at Sophie ikke ble tildelt oppgaver fra ukesoppdraget. Stell av dyrene og matlaging er jo løpende oppgaver som må fordeles uansett, men alle bør jo også bidra til ukesoppdraget vel? Det fratar henne også muligheten til å lære noe annet. 

Hvis stell av dyrene er en heldagsjobb (tviler egentlig) så burde det vært fordelt mellom flere. Merkelig av Dorthe å ikke tenke på det. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urias skrev (På 11.1.2022 den 9.35):

Er det virkelig mulig å lage et så stort spetakkel av det Grini sa? For et krenke-samfunn vi lever i. Det sitter voksne folk (eller er de egentlig voksne?) på TV og GRÅTER fordi de ble så krenket av at hun sa dette. Det er noe av det mest pinlige jeg har sett på lenge.

STAY KRENKA! :skratte:

 

Er det virkelig mulig å ikke forstå hvorfor man ikke skal bruke ordet lenger?! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (13 timer siden):

Det irriterer meg at Sophie Elise får så mye skjermtid. Og at hun seriøst tror at det hun bidrar med er hardt arbeid er lættis. Det som er typisk er at hun ikke føler seg verdsatt for den jobben hun gjør. "Ingen som ser mæ, buhuhu, ingen som sier noe positivt, buhuhu". Altså.... Come on. Og så gir hun opp etter ti sekunder når hun prøvde noen av de andre sine oppgaver... typisk. Må si Kevin Vågenes tok henne på kornet i "parterapi". Mæ mæ mæ. 

 

Alle mennesker trenger litt bekreftelse i blant, men SE trenger det visst hele tiden. Får hun ikke det, så mister hun raskt motivasjonen. Håper hun tar seg sammen og forstår at ikke alt dreier seg om henne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg tror jeg heier på team Kjersti, Shabana, Vebjørn.

Sett dagens episode, legger i spoiler så jeg ikke ødelegger for noen

Spoiler

Shabana er hysterisk. "Jeg fikk deja vu. Ta ut Shabana? Det har noen prøvd på før. Ingen får ta ut Shabana". Hahahaha jeg ler

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minispoiler.

Spoiler

Team Adam her så lang. Den nordnorsken hans var hysterisk. Adam, Mini og Isak sammen er gull.😂 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (8 timer siden):

Jeg synes det er rart at Sophie ikke ble tildelt oppgaver fra ukesoppdraget. Stell av dyrene og matlaging er jo løpende oppgaver som må fordeles uansett, men alle bør jo også bidra til ukesoppdraget vel? Det fratar henne også muligheten til å lære noe annet. 

Hvis stell av dyrene er en heldagsjobb (tviler egentlig) så burde det vært fordelt mellom flere. Merkelig av Dorthe å ikke tenke på det. 

Synes ikke det er merkelig fordi Dorthe behandler og snakker om Sophie som om hun var et barn. Selv om Sophie er en voksen kvinne på 27 år. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episoder

Spoiler

Jeg syntes Adam var tøff som red hvis han egentlig er redd dyr! Liker han, kjipt at han ble valgt i dag. Samtidig vil man jo egentlig at ingen skal ut i starten, man vil jo bli kjent med alle  Foreløpig er det bare Øyunn jeg ikke har noen god følelse for, klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor. De andre syntes jeg enten er veldig likanes eller spennende å følge med på. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Sophie Elises følerier og refleksjoner om alt og ikke minst seg selv treffer meg ikke. Jeg ønsker å se på Farmen, og ikke Bloggerne. Håper hun klarer å bygge seg selv opp og flyte inn i mengden, eventuelt at Strix ikke vier så mye sendetid til dette. Både for hennes del og for vår del. 

Ingrid og Adam var for meg helt ukjent før Farmen, men virker å være full av god energi og positivitet. Jeg liker slike mennesker. Og det er flere som faller inn under den kategorien. Niklas spesielt skiller seg mest positivt ut for min del. selv om vi så lite til han i dag.

Mange sterke personligheter inne på gården. På hver sin måte. Tror det kan smelle både en og to ganger etterhvert som folk får landet og tilværelsen begynner å tære. 

Synes Dorthe var feig i sitt valg av førstekjempe. Taktisk smart var det heller ikke. Rett og slett et dårlig valg. Men et typisk førsteukevalg hvor det enkleste valget blir tatt. Hun kunne dog ha spart seg den tørre begrunnelsen for valget hennes.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niklas sin beskrivelse av Heine Totland var spot on, elsker at han slang med begrepet psykopat-blid 😄 tror jeg heier på de to i år! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg forsøker så godt jeg kan med å holde meg til regler og slikt. Vi har lært at N-ordet ikke skal brukes lenger, selv om det aldri har betydd noe annet enn hudfarge for meg. Så det har jeg ikke brukt siden ungdomstiden.

 I barndommen var det helt vanlig, men det var et annet ord som var regnet som rasistisk og forbudt, nemlig det med i, og to g.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 6.12.2021 den 22.33):

Jeg har Lothepusgenseren, elsker den🥰

Hahaha, jaaa😂 Og Mira på Torpet, hun var jo helt rabiat til tider! Åh, mye morro i Farmen Kjendis-universet, gleder meg til januar😁

Ingenting slå Torpet kjendis med Mira Craig🤣🤣🤣

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en fin gjeng som er med. :). Liker spesiellt godt Kjersti, hun romvenninnen til Kjersti, Mini, Sophie Elise og Adam. Men de andre virker hyggelige og. 

Ctrl skrev (4 timer siden):
  Hide contents

Sophie Elises følerier og refleksjoner om alt og ikke minst seg selv treffer meg ikke. Jeg ønsker å se på Farmen, og ikke Bloggerne. Håper hun klarer å bygge seg selv opp og flyte inn i mengden, eventuelt at Strix ikke vier så mye sendetid til dette. Både for hennes del og for vår del. 

Ingrid og Adam var for meg helt ukjent før Farmen, men virker å være full av god energi og positivitet. Jeg liker slike mennesker. Og det er flere som faller inn under den kategorien. Niklas spesielt skiller seg mest positivt ut for min del. selv om vi så lite til han i dag.

Mange sterke personligheter inne på gården. På hver sin måte. Tror det kan smelle både en og to ganger etterhvert som folk får landet og tilværelsen begynner å tære. 

Synes Dorthe var feig i sitt valg av førstekjempe. Taktisk smart var det heller ikke. Rett og slett et dårlig valg. Men et typisk førsteukevalg hvor det enkleste valget blir tatt. Hun kunne dog ha spart seg den tørre begrunnelsen for valget hennes.

 

Spoiler

Synes det samme. Synes Dorte gjorde et dårlig førstekjempevalg. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...