Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Summer lady skrev (5 minutter siden):

Heier på Isak Dreyer, ble så imponert av han på Norges tøffeste.

Jeg også 🙌 Herlig type, håper han viser seg å være like ålreit på farmen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

De pleier jo alltid å dra noen bloggere til slike programmer. Pytt pytt.. nå begynner vel snart galskapen, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

De pleier jo alltid å dra noen bloggere til slike programmer. Pytt pytt.. nå begynner vel snart galskapen, så vi får se.

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (8 timer siden):

De pleier jo alltid å dra noen bloggere til slike programmer. Pytt pytt.. nå begynner vel snart galskapen, så vi får se.

Veldig spent ja. Det pleier å gå begge veier. Noen takler meget kort tid, mens andre er sterke. Sophie Elise tenker jeg havner i sistnevnte kategori - litt slik som Anniken gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Tv2 play, fra kl 03. Jeg har nettopp sett første episode 😀 fikk godt inntrykk av gjengen.

Så også første episode av Torpet, hehe, at det går an….hjelpes.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/QyqaM4/kjersti-grini-sa-n-ordet-i-farmen-kjendis-pinlig

Jeg ler meg skakk ihjel :laugh: At Kjersti sier N-ordet kan man jo humre litt av i forbifarten, men når det får deg til å ta til tårene - da må det være tungt å være til i verden i dag. Og Krogh sier hun ikke kan forstå at generasjonsforskjellen kan rettferdiggjøre det. Når hun har blitt tredve år eldre, og hus plutselig bare kan kalles bolig, tror hun virkelig ikke at hun vil trå feil en eneste gang...?

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (9 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/QyqaM4/kjersti-grini-sa-n-ordet-i-farmen-kjendis-pinlig

Jeg ler meg skakk ihjel :laugh: At Kjersti sier N-ordet kan man jo humre litt av i forbifarten, men når det får deg til å ta til tårene - da må det være tungt å være til i verden i dag. Og Krogh sier hun ikke kan forstå at generasjonsforskjellen kan rettferdiggjøre det. Når hun har blitt tredve år eldre, og hus plutselig bare kan kalles bolig, tror hun virkelig ikke at hun vil trå feil en eneste gang...?

Spoiler

Enig. Synes før øvrig Adam Ezzari tok det på en fin måte. Han sa ifra på en fair måte der og da , uten å lage drama i etterkant. I tillegg hadde han i bakhodet at Kjersti tilhørte en annen generasjon,  så han tok seg ikke nær av det. 

Hadde hun sagt det, og ment det rasistisk,  hadde det vært noe helt annet. Uansett så synes jeg det er helt fair at de rundt sier ifra /forklarer at det ordet skaper reaksjoner, og med fordel ikke burde brukes, slik som Ezzari gjorde. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å lage et så stort spetakkel av det Grini sa? For et krenke-samfunn vi lever i. Det sitter voksne folk (eller er de egentlig voksne?) på TV og GRÅTER fordi de ble så krenket av at hun sa dette. Det er noe av det mest pinlige jeg har sett på lenge.

STAY KRENKA! :skratte:

Adobyen skrev (På 11.1.2022 den 4.17):

Tv2 play, fra kl 03. Jeg har nettopp sett første episode 😀 fikk godt inntrykk av gjengen.

Så også første episode av Torpet, hehe, at det går an….hjelpes.

Hvis det hun driver med faktisk er ekte, blir jeg oppriktig bekymret...... Det er så ufattelig at jeg tenkte at dette MÅ være skuespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Urias skrev (Akkurat nå):

Hvis det hun driver med faktisk er ekte, blir jeg oppriktig bekymret...... Det er så ufattelig at jeg tenkte at dette MÅ være skuespill.

Ja huff, hvordan skal dette gå, jeg ler 🤣😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevian skrev (På 11.1.2022 den 9.11):

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/QyqaM4/kjersti-grini-sa-n-ordet-i-farmen-kjendis-pinlig

Jeg ler meg skakk ihjel :laugh: At Kjersti sier N-ordet kan man jo humre litt av i forbifarten, men når det får deg til å ta til tårene - da må det være tungt å være til i verden i dag. Og Krogh sier hun ikke kan forstå at generasjonsforskjellen kan rettferdiggjøre det. Når hun har blitt tredve år eldre, og hus plutselig bare kan kalles bolig, tror hun virkelig ikke at hun vil trå feil en eneste gang...?

Å herregud! :hoho: krenk og bli krenka! Gleder meg til i kveld! :hoho: 

Adobyen skrev (På 11.1.2022 den 4.17):

Tv2 play, fra kl 03. Jeg har nettopp sett første episode 😀 fikk godt inntrykk av gjengen.

Så også første episode av Torpet, hehe, at det går an….hjelpes.

Sett Torpet jeg også, Gud bedre, er det mulig? "Schempevanskliii tekst azza, er det dansk, gammelnorsk eller svensk? Schøkkenet! Dette er en sånn scherre, sånn som julenissen kommer med! Hihi, som om jeg var ti år lizzm!" Haha, jeg dør! Det MÅ jo være tull! Jeg kan ikke huske at hun oppførte seg så dumt og barnslig på farmen! Hun må jo late som hun er dummere en hun er. Men så slitsomt å høre schøkkenet, scherre og schempebra hele tiden. Godt Mia og Anniken kommer inn snart, de snakker i hvert fall rent, hehe :fnise: Har alltid likt Mia og fikk et veldig godt inntrykk av Anniken i fjor. Kjente ikke til henne fra før. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Dorthe. Liker ikke Øyunn. Liker ikke ikke Kjersti. Liker ikke Sophie Elise. Liker ikke Isak hvis han liker Sophie Elise. Dette blir bra 😅

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Øyunns forsvar kom ikke reaksjonen hennes fra ingenting, kjæresten hennes har nok opplevd sin del av rasisme, og det kan være vondt når de en er glad i opplever slikt. 
( men jada, å ta til tårer er «mye») 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (1 time siden):

Sett Torpet jeg også, Gud bedre, er det mulig? "Schempevanskliii tekst azza, er det dansk, gammelnorsk eller svensk? Schøkkenet! Dette er en sånn scherre, sånn som julenissen kommer med! Hihi, som om jeg var ti år lizzm!" Haha, jeg dør! Det MÅ jo være tull! Jeg kan ikke huske at hun oppførte seg så dumt og barnslig på farmen! Hun må jo late som hun er dummere en hun er. Men så slitsomt å høre schøkkenet, scherre og schempebra hele tiden. Godt Mia og Anniken kommer inn snart, de snakker i hvert fall rent, hehe :fnise: Har alltid likt Mia og fikk et veldig godt inntrykk av Anniken i fjor. Kjente ikke til henne fra før. 

Anniken kommer ikke inn, det er vel Mia og Marna.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 minutter siden):

Anniken kommer ikke inn, det er vel Mia og Marna.

Marna ble vel aldri en fullverdig deltaker når hun kom inn som utfordrer? Rart at hun fikk komme inn på torpet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 11.1.2022 den 15.06):

Anniken kommer ikke inn, det er vel Mia og Marna.

Åååå, da husker jeg feil. Men har godt inntrykk av Marna også, så blir nok bra :) 

Cid skrev (På 11.1.2022 den 15.08):

Marna ble vel aldri en fullverdig deltaker når hun kom inn som utfordrer? Rart at hun fikk komme inn på torpet da

Mira ble heller aldri fullverdig deltaker om jeg husker rett og hun var jo med i fjor. Noe jeg fant meget underholdende, hehe! :hoho: 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Mira ble heller aldri fullverdig deltaker om jeg husker rett og hun var jo med i fjor. Noe jeg fant meget underholdende, hehe! :hoho: 

Rart at mira i det hele tatt har en karriere etter alt det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...