Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Hadde aldri gjettet at Mia var 60 år, fin dame :)

Ja, det er hun :) Virker veldig snill og hyggelig også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Noen nye ukesoppdrag til en forandring. Spenstig at de fikk bruke en god gammel Wallis traktor. Selv om det var litt rart at traktoren var fra 1929. Får vi se mer teknologiske og materalistisk utstyr i fremtidige sesonger, eller var det en engangshendelse mon tro? 

Traktoren (eventuelt en sjelden utvikling) fikk meg nesten til å glede meg til sesong 36 av Farmen. Da bikker vi år 2040, og tar for oss krigsårene i 1940. Jeg regner sterkt med at Farmen ikke gir seg før det. Vi snakker jo tross alt om TV2, som aldri fornyer seg. 🤪

Dorthe viste oss i hele uke 1 at hun er en kontrollfreak, og ser ikke ut til å stole på folk rundt seg. Det gikk denne gang utover Shabana. Og noe sier meg at dette er bare starten på det som venter oss mellom dem. Dorthe sier at det skyldes at de er sliten og matt, men ærlig talt, de har vært der i én fattig uke 😜 

For øvrig interessant at Kjersti og Shabana ikke har falt i god jord inne hos trioen i storbondehuset. 

En bedre episode i dag enn første uka. 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Ja, det er hun :) Virker veldig snill og hyggelig også. 

Fin til dame å være 😤😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Håper de holdningene endrer seg med de neste generasjonene da og at homofil blir mer og mer vanlig og naturlig for folk 

Har ikke noe imot homofili, men skjønner meget godt de som er imot å bruke religiøse bygninger til vigsel av samkjønnede par.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Helt sikkert, men det er jug 😂 man er ikke gammel når man er 60, men ikke ung heller. Mia holder seg godt da! Men hun er nok ikke fri for fillers og botox. 

Hun er faktisk mye penere rl enn på tv.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, jukkapalme said:

Haha, liker at du kaller Marna ungjente, hun er 40 år 😂😂😂 Håper Mia ryker ut jeg også. Selv om jeg liker henne kjempegodt. Men den kleine jentegjengen må bare oppløses, altså! Håper Martine ryker i neste kamp. 

Hahaha er Marna 40 år? 🤣🤣🤣🤣🤣 . Det visste jeg ikke. Jeg trodde at hun var en ungjente- blogger 🤣🤣🤣🤣🤣. Jaja dette blir et kompliment til Marna 😄

Enig i at jentegjengen bør oppløses. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (12 minutter siden):

Enig i at jentegjengen bør oppløses. 

Syns det var trivelig med de tre jeg.. Liker nesten torpet bedre enn farmen så langt... Mini ble litt i frekkeste laget for min del, så krysser fingrene for Mia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ltfutt said:

Syns det var trivelig med de tre jeg.. Liker nesten torpet bedre enn farmen så langt... Mini ble litt i frekkeste laget for min del, så krysser fingrene for Mia.

Tror det ble et nederlag for Mini å ryke så raskt ut av farmen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (4 minutter siden):

Syns det var trivelig med de tre jeg.. Liker nesten torpet bedre enn farmen så langt... Mini ble litt i frekkeste laget for min del, så krysser fingrene for Mia.

Jeg synes torpet var kjedelig før mini kom, forrige kjendis torpet var mye bedre synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Jeg synes torpet var kjedelig før mini kom, forrige kjendis torpet var mye bedre synes jeg

Ja, enig der ….

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini mener influensene ikke har en nyttig oppgave i livet, men det har fotballspillere eller? 🤨

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (2 minutter siden):

Mini mener influensene ikke har en nyttig oppgave i livet, men det har fotballspillere eller? 🤨

Begge lager underholdning for de som liker de tingene. Jeg selv bryr ikke meg om sport eller bloggere 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Begge lager underholdning for de som liker de tingene. Jeg selv bryr ikke meg om sport eller bloggere 

Samme her, men tenker at de er ganske likestilt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thaila skrev (Akkurat nå):

Samme her, men tenker at de er ganske likestilt. 

Han virket bra furten da, skulle trodd han nettopp hadde mistet noen nær seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 16.1.2022 den 22.34):

Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. 

Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. 

Synes det er ganske håpløst av deg å kalle vegetarianere/veganere for "karakterer". De er folk som alle andre, og de har flere sider. Og det er helt naturlig at det er med en eller to, det gjenspeiler befolkninga I Norge. Det er 8% (i 2020, rimelig å anta at det er flere nå) som ikke spiser kjøtt, i tillegg er det bare 77% av befolkninga i Norge som er altetende. 

Kilde: https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/M35Vw0/vegetarboom-i-norge-kjedene-kjemper-om-morgendagens-kunder

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Hvor mange var frivillige vegetarianere og veganere i 1922 da?  Det var nok mange dager på kun vassgrøt og poteter.

Jeg har ingenting imot dem, folk får velge hva de selv ønsker, og jeg spiser ofte mat i flere dager uten kjøtt selv når jeg har lyst.

Nå har jeg sett onsdagens episode hvor jeg la mest merke til badetøy 🤣 mennene i shorts store som telt, og damer med en strek av badetøy midt i rompa 😅

Om bloggere og blogging så følger jeg noen mat, hage, diy osv blogger, eller bruker dem som oppslag.  Det er vel noe for enhver smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (10 minutter siden):

Hvor mange var frivillige vegetarianere og veganere i 1922 da?  Det var nok mange dager på kun vassgrøt og poteter.

Jeg har ingenting imot dem, folk får velge hva de selv ønsker, og jeg spiser ofte mat i flere dager uten kjøtt selv når jeg har lyst.

Nå har jeg sett onsdagens episode hvor jeg la mest merke til badetøy 🤣 mennene i shorts store som telt, og damer med en strek av badetøy midt i rompa 😅

Om bloggere og blogging så følger jeg noen mat, hage, diy osv blogger, eller bruker dem som oppslag.  Det er vel noe for enhver smak.

Sett på bloggerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...