Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (13 minutter siden):

Juks i år igjen. Tydeligvis veldig vanskelig å være på Farmen. Som om de ikke vet hva de går til 🙄

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/flere-deltagere-var-beruset-paa-farmen-gaarden

Utrolig skuffende... 

Forresten litt spoiler av VG å skrive 

Spoiler

Sophie Elise Isachsen sier til VG via TV at de etter flere uker var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen.

Da betyr jo det at SE ikke ryker ut med det første. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette var ingen bombe- når har hun noensinne tatt noe selvkritikk? 

«Sophie Elise Isachsen tar ikke selvkritikk, men sier til VG via TV at de var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen. 

– Vi har ikke gjort noe ulovlig, mener hun og legger til at de har deltatt på «konstruert TV».»

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 time siden):

Juks i år igjen. Tydeligvis veldig vanskelig å være på Farmen. Som om de ikke vet hva de går til 🙄

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/flere-deltagere-var-beruset-paa-farmen-gaarden

Herregud. Kampen om tilværelsen meg i ræva. Koseleir heller. Det var ikke småtterier de hadde jukset inn! 

Det er jo en grunn til at det jukses. Det får jo ingen følger. "Det var aldri aktuelt å kaste noen ut av konkurransen", svarer produksjonen. Jeg spør: Hvorfor? De har deltakere klar for å overta inne på Torpet. De får vel også inn utfordrere? Så kast juksere ut! Strix må jo for fanden statuere eksempler og bevise at juks = rett ut. Det skal aldri lønne seg å jukse. Og er det mange som jukser, så kast ut 2-3 stk slik at det kan dekkes opp av Torpet + utfordrere. At TV2 og Strix er skuffet bryr ingen seg om, hverken seere eller deltakere. Og svært få er tilhenger av at juksere stikker av med heder, ære og hovedpremien etterpå. 

Er ikke hele greia at man skal leve 100 år tilbake i tid med alt det innebærer? Med lite mat og mye arbeid som tærer på tvers av relasjoner? 

For øvrig synes jeg både TV2, VG og andre har spoilet mye av utfallet neste ukene. Takk for den! 

Minn meg på hvorfor jeg gidder å se på dette skvipet. Jeg skjønner det ikke selv lenger.

Jeg synes synd på Nils som var på Torpet i fjor, og som ble kastet ut av Farmen i forfjor. Han er vel den eneste i historien som måtte sjekke ut pga juks, på tross av at det har blitt jukset nesten hver eneste sesong. Han har attpåtil blitt kastet ut 2 ganger pga juks. So much for eksemplet, liksom. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo tydelig at ingen av dem er tøffe nok til å klare utfordringen med å være på Farmen....   Utrolig skuffende at de får bli etter å ha jukset. De kan tross alt vinne en bil til over 500.000 kr, og da skulle ikke juks være tillatt! 

 

Endret av Virrum
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (49 minutter siden):

Minn meg på hvorfor jeg gidder å se på dette skvipet. Jeg skjønner det ikke selv lenger.

Det blir siste sesong for min del. 

Det er så ræva dårlig at det ikke får noe konsekvenser, det er kosefarmen for kjendiser, som om det er SÅ interessant for vanlige folk å se på. 

Nei, kutt ut Farmen Kjendis, la TV2 få smake på at det straffer seg å lage dritt-tv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (26 minutter siden):

Det blir siste sesong for min del. 

Det er så ræva dårlig at det ikke får noe konsekvenser, det er kosefarmen for kjendiser, som om det er SÅ interessant for vanlige folk å se på. 

Nei, kutt ut Farmen Kjendis, la TV2 få smake på at det straffer seg å lage dritt-tv.

Bedre med vanlig farmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Jeg tror også han velger Shabana. 

Kanskje han velger Kjersti siden Shabana har et viktig ukesoppdrag sammen med Dorthe. Han Niklas var vel også til å klaga litt på Kjersti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Utrolig skuffende... 

Forresten litt spoiler av VG å skrive 

  Skjul innhold

Sophie Elise Isachsen sier til VG via TV at de etter flere uker var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen.

Da betyr jo det at SE ikke ryker ut med det første. 

 

Hver uke på tv er en uke der. To uker er vel strengt talt flere uker? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ltfutt skrev (31 minutter siden):

Kanskje han velger Kjersti siden Shabana har et viktig ukesoppdrag sammen med Dorthe. Han Niklas var vel også til å klaga litt på Kjersti

Ja,mye mulig det og, kanskje.. Men tror liksom Isak forstår seg på Kjersti på en annen måte enn Shabana. Kjersti er jo bare veldig direkte , og uten filter    , tror Isak kan kjenne seg igjen i det og respektere det. Shabana blir for mye greier og drama for han , er mitt inntrykk. Så derfor tror jeg likevel Shabana trekker det korteste strået. 

Men , kanskje han overrasker og kjører en guttekamp🤷‍♀️ 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Ingrid og håper hun får mer tv tid. Niklas står så langt for 80% av intervjuene. Begynner å bli lei av ham bare pga dette. 

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Og dette var ingen bombe- når har hun noensinne tatt noe selvkritikk? 

«Sophie Elise Isachsen tar ikke selvkritikk, men sier til VG via TV at de var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen. 

– Vi har ikke gjort noe ulovlig, mener hun og legger til at de har deltatt på «konstruert TV».»

Morsomt at hun nevner tørst. Var det ikke nok vann der inne? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er så lei noen av de unge. Begynner jeg bli gammel?

Heia Kjersti, Vebjørn, Heine og Shabana. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste sesong av både farmen og farmen kjendis håper jeg produksjonen setter som krav at alle som ønsker spise kjøtt under oppholdet må være tilstede under slaktinga. Ganske lei av kjøttspisere som ikke klarer se på slaktinga. Må du absolutt spise kjøtt så burde du også se akkurat hvor det kjøttet kommer fra.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas fremstår som en feiging også. Han "baksnakker" bak kamera, og bidrar vel egentlig lite. Fått et annet inntrykk av ham dessverre.. Skuffet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (6 minutter siden):

Jens kvernmo

Hadde vært morsomt om den ene var Magnus Brøyn, så avhengig som han er av internett og sosiale medier osv så hadde det blitt interessant å se hvordan han taklet det 😅 For de som ikke kjenner han igjen på navn

jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...