Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isak er litt av en fjott gitt.. Jeg likte han helt til gårsdagens episode, herregud 🙊 Han valgte åpenbart henne fordi hun var en av de som spiste egg men så småspiser han kanin kjøtt, hykleri ass

De eneste jeg har sansen for nå er Heine, Ingrid og Vebjørn. Så ikke mange med andre ord.. De jeg virkelig er lei av er Adam og Sophie!

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Sett den siste torpet episoden nå, bra at Mini vant, ikke like bra at jeg fikk det spoilet grunnet tittelen på neste episode :klaske: 

Jeg synes heller ikke noe om at de andre deltakerne skal være dommere, en profesjonell burde komme og dømme de kampene slik at det ikke er noe mulighet for at noen blir kåret som vinner fordi de liker den personen best 

Nå får de vel et brev i neste episode om at Mini gikk for langt vekk og er blitt diskvalifisert :ler: 

 

 

Endret av Rhodiola
for å legge inn spoiler - Rhodiola, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (29 minutter siden):
Spoiler

 

Sett den siste torpet episoden nå, bra at Mini vant, ikke like bra at jeg fikk det spoilet grunnet tittelen på neste episode :klaske: 

Jeg synes heller ikke noe om at de andre deltakerne skal være dommere, en profesjonell burde komme og dømme de kampene slik at det ikke er noe mulighet for at noen blir kåret som vinner fordi de liker den personen best 

Nå får de vel et brev i neste episode om at Mini gikk for langt vekk og er blitt diskvalifisert :ler: 

 

 

Håper du sletter/endrer denne kommentaren så du ikke spoiler for alle andre 🙂

Endret av Rhodiola
for å legge inn spoiler - Rhodiola, mod.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (21 minutter siden):

Håper du sletter/endrer denne kommentaren så du ikke spoiler for alle andre 🙂

Torpet episoden er ute :) 

Edit: Okey så framover anbefaler jeg alle å legge torpet episoden i spoilertagg. Jeg brukte å gjøre det selv helt til folk sa at man ikke trengte men nå burde vi kanskje gjøre det likevel :P Vi kan i hvert fall legge til spoilertagg hvis vi har sett episoden i løpet av det første døgnet slik at alle får mulighet til å våkne opp og få sett episoden. Jeg gjør det slik fremover i hvert fall for å ikke ende opp med å irritere noen som ikke har sett :) 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Cid said:

Torpet episoden er ute :) 

Edit: Okey så framover anbefaler jeg alle å legge torpet episoden i spoilertagg. Jeg brukte å gjøre det selv helt til folk sa at man ikke trengte men nå burde vi kanskje gjøre det likevel :P Vi kan i hvert fall legge til spoilertagg hvis vi har sett episoden i løpet av det første døgnet slik at alle får mulighet til å våkne opp og få sett episoden. Jeg gjør det slik fremover i hvert fall for å ikke ende opp med å irritere noen som ikke har sett :) 

Hehe, "episoden er jo ute" skriver du under en time etter at den ble lagt ut 0300 om natta 😆 De fleste har nok ikke rukket å se den allerede, hehe. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (11 minutter siden):

Hehe, "episoden er jo ute" skriver du under en time etter at den ble lagt ut 0300 om natta 😆 De fleste har nok ikke rukket å se den allerede, hehe. 

Jeg liker å kommentere mens jeg ser på :P 

Men som sagt så skal jeg bruke spoilertagg neste gang og i hvert fall i løpet av det neste døgnet etter episoden er lagt ut. Men vet ikke om andre vil gjøre det samme

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om deltakerne som kommer inn på Torpet får lov til å fortelle hvem andre som er på Farmen? Bare lurer på om det blir en kjempeoverrskelse for Martine og Marna neste gang det kommer noen, hvem det er - eller om de vet alternativene på forhånd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (23 minutter siden):

Er det noen som vet om deltakerne som kommer inn på Torpet får lov til å fortelle hvem andre som er på Farmen? Bare lurer på om det blir en kjempeoverrskelse for Martine og Marna neste gang det kommer noen, hvem det er - eller om de vet alternativene på forhånd. 

Sist sesong (det var dog ikke kjendis) visste jo Daniel navnene på det som var med på farmen da han kom inn , og visste litt om de. Så da har det vært lov i vanlig farmen i hvert fall, men om det er likt med kjendiser vet jeg ikke 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (15 timer siden):

Kanskje han velger Kjersti siden Shabana har et viktig ukesoppdrag sammen med Dorthe. Han Niklas var vel også til å klaga litt på Kjersti

Tror også han velger Kjersti eller Shabana. Så kommer han sikkert til å begrunne det med eggspisingen, men tror ikke det er grunnen! 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Cid said:

Om produksjonen faktisk har brutt det gjeldende lovverket er det jo forsåvidt helt innafor å anmelde. Jeg ville jo regnet med at alt av dyrehold og slakting blir avklart og godkjent av Mattilsynet før filming, og da har de jo sitt på det rene, men om ikke er det flaut for de. Her er det altså snakk om to ulike lover - ene at det ikke er lov å holde kanin som pelsdyr og andre at det ikke er lov å avlive dyr som underholdning. 🤷

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
shab skrev (10 timer siden):

Hva er det de ikke liker med Kjersti egentlig?

Ja det skjønner ikke jeg heller, men de har nok ikke fått disse episodene på tape. De irriterer seg både over Shabana og henne, men det vi har sett av de begge på TV er veldig motstridende i forhold til hva de andre deltagerne der inne sier. Ut fra hva vi har sett virker de som de kjernedamene. Bortsett fra hva Kjersti sa om kua. Mulig de burde hatt mange kameraer satt opp sånn som i andre tv-produksjoner. Tror egentlig vi kun får se en brøkdel av hva som foregår og at de gjerne etterpå må ta opp diskusjonene slik at de kommer på tv og da blir det faktisk ikke like interessant. 

Det kommer tydelig frem i denne sesongen at hele produksjonen er dårlig. De får ikke med seg det som er interessant og klippingen av programmet er usammenhengende. Plutselig ligger Sophie i sengen til stortbonden. Hvis de til stadighet har problemer med juks så bør de faktisk ha en "vakt" tilstede som passer på. Det er faktisk litt rart at TV teamet er såpass mye borte fra deltagerne slik at veldig mye skjer utenfor kamera. Det blir dårlig tv av det og det er vel det vi er ser nå. Krever nok mye å ha et kamerateam der hele tiden og fange opp alt. Så for å bli et bedre program så bør de sette opp kameraer overalt og ha en produksjon som følger med slik vi ser på andre realityprogrammer. Tenker nesten at dette konseptet med å kun ha et tv-team der litt på dagtid og på regissert materiale på kvelden ikke fungerer lenger. Vi har blitt for kresne seere og legger merke til at de ikke får med seg halvparten av hva som skjer. 


Ingrid virker som en hyggelig person, men kanskje litt dårlig casting til et sånt program. Blir for "kjedelig" rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn syns jeg Niklas fremstår som overraskende usympatisk. Joda, han har noen morsomme kommentarer og virker på mange måter som en positiv og blid type, men samtidig så virker det som om han svært sjeldent har noe som helst hyggelig å si om de andre deltakerne. Han er derimot veldig flink til å peke på hvem som er irriterende og lite likt av "gruppa". 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Kjersti, så tror jeg kanskje det er en del småkonflikter som ikke er fanget på film. Et eksempel er jo det som ble lagt ut på tv2 etter episoden i går der Niklas forteller at Kjersti kjefter på Ingrid og Øyunn for å ikke stelle hesten godt nok, på det som hørtes ut som en ganske lite konstruktiv måte. Hvis "de unge" generelt føler at Kjersti sier fra direkte og usaklig om alt mulig i stedet for å ha tillit skjønner jeg jo at man blir irritert i lengden.

Det ble jo prata om i storbondehuset at folk må bli flinkere til å stole på at andre gjør jobben sin. Vil tro at Dorthe og Kjersti er verstinger der, så egentlig litt overrasket over at ikke Dorthe ble valgt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (7 timer siden):

Torpet episoden er ute :) 

Edit: Okey så framover anbefaler jeg alle å legge torpet episoden i spoilertagg. Jeg brukte å gjøre det selv helt til folk sa at man ikke trengte men nå burde vi kanskje gjøre det likevel :P Vi kan i hvert fall legge til spoilertagg hvis vi har sett episoden i løpet av det første døgnet slik at alle får mulighet til å våkne opp og få sett episoden. Jeg gjør det slik fremover i hvert fall for å ikke ende opp med å irritere noen som ikke har sett :) 

Episoden er jo ute, og sendes kun på TV2 Play. Skal det legges inn et visst antall timer før man kan begynne å kommentere episoder som faktisk er tilgengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (7 minutter siden):

Angående Kjersti, så tror jeg kanskje det er en del småkonflikter som ikke er fanget på film. Et eksempel er jo det som ble lagt ut på tv2 etter episoden i går der Niklas forteller at Kjersti kjefter på Ingrid og Øyunn for å ikke stelle hesten godt nok, på det som hørtes ut som en ganske lite konstruktiv måte. Hvis "de unge" generelt føler at Kjersti sier fra direkte og usaklig om alt mulig i stedet for å ha tillit skjønner jeg jo at man blir irritert i lengden.

Det ble jo prata om i storbondehuset at folk må bli flinkere til å stole på at andre gjør jobben sin. Vil tro at Dorthe og Kjersti er verstinger der, så egentlig litt overrasket over at ikke Dorthe ble valgt. 

Nå har jeg kun sett deler av episodene til nå så jeg har nok ikke fått med meg alt - men dette er min oppfattelse av ting :

Men jeg tror vel det er litt forskjell i aldre som spiller inn hvordan de ulike blir oppfattet. Kanskje hvis ikke de eldre hadde mast og pushet litt så hadde ikke de blitt ferdig i tide , kanskje dyrene ikke fikk riktig stell (som jo ikke er bra) 
Kanskje Kjersti kunne ha pakket litt mer inn det hun har sagt - men jeg tror jaggu de unge burde bli litt mindre bomullsdotter også.  

Tror vel Kjersti ville dempe seg litt om hun fikk beskjed om at hun burde det 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forrige sesong, så er en fin regel som vi kan følge: Gå ikke inn i tråden å les før du har sett episoden. 
 

Trodde vi ble enig (mellom de som er aktive skrivere her) at man trenger ikke skrive i spoiler tagg, for det var så mange som så episodene på sumo. Det er jo noe vi må bli enig om, om man skal skrive her uten spoilertag eller om man skal skrive i spoilertag før farmen er vist på tv. 
 

Er man i tvil og redd for at ingen holder det vi blir enig om, ikke les i tråden før du har sett farmen/torpet. 
 

Sist så var det veldig mange som så på sumo og det var veldig mange kommentarer som ble skrevet i spoilertag og mange ønsket at man kunne diskutere med engang man har sett, uten spilertagg.

Jeg stemmer for at man kan diskutere med engang, men at man ikke går inn i tråden før man er oppdatert på siste episode. Men flertallet bestemmer :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibol skrev (11 timer siden):

Kan noen fortelle meg hvem som er igjen på Torpet?

Det ser du på TV2. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...