Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hjertestein skrev (2 minutter siden):

Som forrige sesong, så er en fin regel som vi kan følge: Gå ikke inn i tråden å les før du har sett episoden. 
 

Trodde vi ble enig (mellom de som er aktive skrivere her) at man trenger ikke skrive i spoiler tagg, for det var så mange som så episodene på sumo. Det er jo noe vi må bli enig om, om man skal skrive her uten spoilertag eller om man skal skrive i spoilertag før farmen er vist på tv. 
 

Er man i tvil og redd for at ingen holder det vi blir enig om, ikke les i tråden før du har sett farmen/torpet. 
 

Sist så var det veldig mange som så på sumo og det var veldig mange kommentarer som ble skrevet i spoilertag og mange ønsket at man kunne diskutere med engang man har sett, uten spilertagg.

Jeg stemmer for at man kan diskutere med engang, men at man ikke går inn i tråden før man er oppdatert på siste episode. Men flertallet bestemmer :) 

Det heter ikke Sumo lenger, det heter Play!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk spoiler er bare så idiotisk, har de ikke noe vett i skallen? Da bør de holde seg unna hvis de skal ødelegge for andre, idiotisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det står "ingen spoiling" i tittelen, så om ikke episoden er vist på TV så røper man ikke sentrale ting åpent i tråden. :) Bruk spoilertag, så kan de som ser episoden før den går på TV diskutere fortløpende seg i mellom :)

For Torpet som bare legges ut på play kan man jo bare vente med å diskutere viktige ting, som hvem som går videre, åpent til ettermiddagen på dagen den legges ut, siden de færreste sitter parat kl 03 :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Mini slår ut Mia!!

Trotwood skrev (47 minutter siden):

Jeg tenker at det står "ingen spoiling" i tittelen, så om ikke episoden er vist på TV så røper man ikke sentrale ting åpent i tråden. :) Bruk spoilertag, så kan de som ser episoden før den går på TV diskutere fortløpende seg i mellom :)

For Torpet som bare legges ut på play kan man jo bare vente med å diskutere viktige ting, som hvem som går videre, åpent til ettermiddagen på dagen den legges ut, siden de færreste sitter parat kl 03 :)

Spoiling er en uting og bør føre til utestengelse! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Trotwood skrev (2 timer siden):

Angående Kjersti, så tror jeg kanskje det er en del småkonflikter som ikke er fanget på film. Et eksempel er jo det som ble lagt ut på tv2 etter episoden i går der Niklas forteller at Kjersti kjefter på Ingrid og Øyunn for å ikke stelle hesten godt nok, på det som hørtes ut som en ganske lite konstruktiv måte. Hvis "de unge" generelt føler at Kjersti sier fra direkte og usaklig om alt mulig i stedet for å ha tillit skjønner jeg jo at man blir irritert i lengden.

Det ble jo prata om i storbondehuset at folk må bli flinkere til å stole på at andre gjør jobben sin. Vil tro at Dorthe og Kjersti er verstinger der, så egentlig litt overrasket over at ikke Dorthe ble valgt. 

Ja og blir litt kjedelig å sitte å se på reality hvor de ikke klarer å få med seg det som er viktig og hva det snakkes om av deltagerne. 

Dorthe, Niklas og Sophie er jo kollegaer i God kveld Norge så de velger vel ikke hverandre og regner med at de 2 sistnevnte hadde innvirkning på storbonden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urias skrev (3 timer siden):

Episoden er jo ute, og sendes kun på TV2 Play. Skal det legges inn et visst antall timer før man kan begynne å kommentere episoder som faktisk er tilgengelig?

Jeg tror det som sagt er best å bruke spoilertagg om man har sett det så tidlig som meg i hvert fall :P og litt utover dagen så folk rekker å komme hjem fra jobb osv og se torpet. Jeg skal gjøre det fremover i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Håper Mini slår ut Mia!!

Spoiling er en uting og bør føre til utestengelse! 

Det var brutalt :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det står "ingen spoiling" i tittelen, så om ikke episoden er vist på TV så røper man ikke sentrale ting åpent i tråden. :) Bruk spoilertag, så kan de som ser episoden før den går på TV diskutere fortløpende seg i mellom :)

For Torpet som bare legges ut på play kan man jo bare vente med å diskutere viktige ting, som hvem som går videre, åpent til ettermiddagen på dagen den legges ut, siden de færreste sitter parat kl 03 :)

Føler det var greiere når vi hadde en egen torpet tråd, da kunne de som ville diskutere farmen uten å vite hva som skjer på torpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det hadde vært bedre med en egen Torpet-tråd. De færreste ser vel torpet kl 3 på natta, men mange har lyst til å lese i farmen-tråden før de rekker å se Torpet.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Jeg syns også det hadde vært bedre med en egen Torpet-tråd. De færreste ser vel torpet kl 3 på natta, men mange har lyst til å lese i farmen-tråden før de rekker å se Torpet.  

Jeg lagde en torpet tråd for høstens farmen men da klagde flere på hvor unødvendig det var med en egen tråd og at man kan fint diskutere i farmen tråden, can’t please em all I guess..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (2 timer siden):

Ja og blir litt kjedelig å sitte å se på reality hvor de ikke klarer å få med seg det som er viktig og hva det snakkes om av deltagerne. 

Dorthe, Niklas og Sophie er jo kollegaer i God kveld Norge så de velger vel ikke hverandre og regner med at de 2 sistnevnte hadde innvirkning på storbonden. 

Sophie begynte ikke i God kveld Norge før etter Farmen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (38 minutter siden):

Sophie begynte ikke i God kveld Norge før etter Farmen. 

Vedder på at hun begynte der etter at hun ble godt kjent med Niklas og Dorthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Vedder på at hun begynte der etter at hun ble godt kjent med Niklas og Dorthe

Hun har hatt et strikkesamarbeid med Dorthe lenge før Farmen ble innspilt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Hun har hatt et strikkesamarbeid med Dorthe lenge før Farmen ble innspilt. 

Men kan være oppholdet som gjorde at de bestemte seg for det og siden hun ble kjent mer Niklas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Men kan være oppholdet som gjorde at de bestemte seg for det og siden hun ble kjent mer Niklas

Ja det var det nok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (18 minutter siden):

Vedder på at hun begynte der etter at hun ble godt kjent med Niklas og Dorthe

Ja, det stod noe om det i et intervju med VG tror jeg, at de diskuterte det inne på Farmen pga Sophie overhørte at de trengte en vikar 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (1 time siden):

Ja, det stod noe om det i et intervju med VG tror jeg, at de diskuterte det inne på Farmen pga Sophie overhørte at de trengte en vikar 😅

Sikkert blitt noe ala "Hvis du ikke velger meg som førstekjempe (eventuelt andrekjempe) så skal jeg skaffe deg en jobb hos god kveld Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (35 minutter siden):

Sikkert blitt noe ala "Hvis du ikke velger meg som førstekjempe (eventuelt andrekjempe) så skal jeg skaffe deg en jobb hos god kveld Norge)

😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...