Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (6 timer siden):

Blir spennende med kampen på søndag. Jeg er uenig med valg av førstekjempe, men jeg håper på at hun klarer seg. Hvis hun rykker ut så tenker jeg at det blir Kjersti Grini som blir storbonde :)

Liker at mini klarte seg på Torpet  :) . Likte Mia. Men likte ikke at jentene rottet seg sånn sammen mot Mini. Derfor glad for at Mini fikk bli  :)

Morsomt når de skulle lete etter kuene, minnet meg om høstens torpet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående Torpet, så legger det i en spoiler:

Spoiler

Jeg er overrasket over Mini hittil. Synes han var i overkant melankolsk og skarp fra første sekund. Han unnskylder at han er vant med fotballmiljø som gir hverandre "stikkere" i ny og ned, og at det er en form for humor, men han burde vite at han ikke er i et fotballmiljø inne på Farmen/Torpet. Det snakkes om konkurranseinnstinkt, men et konkurranseinnstinkt gir ingen tillatelse til å oppføre seg dårlig. Og alle disse RBK-referansene hans er bare tøvete. Satt egentlig bare å håpte på at han trakk seg. Eller at Mia vant. Men så skjedde ikke. 

Synd at Mia tapte. Synes hun gjorde en god figur sammen med de andre to. 

Etter at Mini vant og kom videre, så synes jeg av det lille vi fikk se at Mini fant mer seg "selv" og kom til rette. Så på tross av en dårlig inngang på Torpet, så tror jeg det kan bli bra å ha med Mini videre. Såfremt han slår seg til ro og fortsetter å være sammenflettet med de andre to, og da legger fra seg spydigheter/stikkere og stabiliserer humøret. Han er jo egentlig en artigkar, så det har vært rart å se Mini til nå. 

 

Anonymkode: 223c3...6cd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Angående Torpet, så legger det i en spoiler:

  Vis skjult innhold

Jeg er overrasket over Mini hittil. Synes han var i overkant melankolsk og skarp fra første sekund. Han unnskylder at han er vant med fotballmiljø som gir hverandre "stikkere" i ny og ned, og at det er en form for humor, men han burde vite at han ikke er i et fotballmiljø inne på Farmen/Torpet. Det snakkes om konkurranseinnstinkt, men et konkurranseinnstinkt gir ingen tillatelse til å oppføre seg dårlig. Og alle disse RBK-referansene hans er bare tøvete. Satt egentlig bare å håpte på at han trakk seg. Eller at Mia vant. Men så skjedde ikke. 

Synd at Mia tapte. Synes hun gjorde en god figur sammen med de andre to. 

Etter at Mini vant og kom videre, så synes jeg av det lille vi fikk se at Mini fant mer seg "selv" og kom til rette. Så på tross av en dårlig inngang på Torpet, så tror jeg det kan bli bra å ha med Mini videre. Såfremt han slår seg til ro og fortsetter å være sammenflettet med de andre to, og da legger fra seg spydigheter/stikkere og stabiliserer humøret. Han er jo egentlig en artigkar, så det har vært rart å se Mini til nå. 

 

Anonymkode: 223c3...6cd

I guds navn. Denne ble publisert som AB. Det var jeg som skrev dette. 

Mye rot med Farmen-tråden i dag!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (17 minutter siden):

Smålei av Mini´s fotballreferanser 😂

Det var ikke synd at Mia tapte, det ga glede hos meg, ble dritsur. Flott innsats av Mini. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Håper hun velger Dorthe som andrekjempe

Hvorfor det? Liker du ikke damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? Liker du ikke damer? 

Med den stemningen mellom hun og Dorthe de siste ukene så hadde deg vært artig å se de i tvekamp sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Med den stemningen mellom hun og Dorthe de siste ukene så hadde deg vært artig å se de i tvekamp sammen 

Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE må ikke ryke enda, nå har jo hun og Isak nettopp havnet i samme seng, må jo få litt action her 😂😂👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. 

Tviler på SE ryker så tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (12 minutter siden):

Tviler på SE ryker så tidlig.

Tviler selv, men lov å håpe, haha 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaeols skrev (3 timer siden):

Det var ikke synd at Mia tapte, det ga glede hos meg, ble dritsur. Flott innsats av Mini. 

Tror du må ha quotet feil 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. 

Enig i det, håper Sofie Elise ryker, bidrar ikke med noe på gården. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (9 minutter siden):

Enig i det, håper Sofie Elise ryker, bidrar ikke med noe på gården. 

Hun har tatt godt vare på dyrene i det minste, det skal hun ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...