Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Prelunia skrev (Akkurat nå):

Han har vel sagt at han har lagt på seg en del under korona på programmet "sofa".

Ok, det må han ha gjort ja, for som sagt så mente jeg han var i bedre form på 71. Helt greit det, bare lurte på om jeg husket feil liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Åååå, Sofie Elise irriterer meg. Syyyyter og klager over at kalvematingen er så ekkel og huff og huff :rolleyes: Altså, er det ikke hun som er så glad i dyr da? Eller er det bare noe hun sier? Jeg ble imponert over henne i går da hun var med på slakten, men idag har hun bare irritert meg. Håper hun blir 2. kjempe om det blir jentekamp.

Irriterer meg over Øygunn også og at hun slenger inn engelske ord hele tiden. Syns det er så irriterende å høre på. 

Ellers liker jeg egentlig alle de andre.

Jeg tenker hun fremstår som hun er 16år gammel, og ikke 26, hun begynner faktisk å bli voksen. Det har sikkert noe med å treffe kundegrunnlaget til bedriften hun bedriver.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende at Isak er med på jukset. Ikke bare litt heller, det var han som beinet fram og tilbake for å få tak i godsakene, og forhandlet med de utenfor. 

Jeg oppfattet han som en som var med for å lære, jobbe og vinne uten noe bullshit. Hvorfor takker de ja til dette når de ikke klarer å holde seg til reglene? Oppholdet til kjendis-Farmen er jo også kortere enn vanlige Farmen, for noen jyplinger. Hadde jeg fått invitasjon til å bli med på det der så hadde jeg syntes det hadde vært interessant og lærerikt å se hvordan man funker over lengre perioder med begrenset mat og hygiene og jeg hadde holdt det gående sånn løpet ut. Hvor mange får sjansen til å bli med på et slikt eventyr hvor man reiser tilbake i tid med masse fine dyr, gamle hus, møbler og redskaper. Lære seg å sy og snekre og tilegne seg masse kunnskap. 

Det er jo ikke noe gøy å følge med på Farmen når man vet at de går der og er proppet fulle av kebab, godteri og har hangover. 

Endret av Leopard
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (4 minutter siden):

Hva er det de ikke liker med Kjersti egentlig?

Vet ikke hvorfor, men for meg virker hun for brå og frembusende i fremtredelsen. Det er en ærlig sak, fin dame, men hun kan nok med fordel tone seg litt ned.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (5 minutter siden):

Hva er det de ikke liker med Kjersti egentlig?

Det lurer jeg på også, at hun ikke ville være med på å ta ut Shabana viser integritet tenker jeg. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker hun fremstår som hun er 16år gammel, og ikke 26, hun begynner faktisk å bli voksen. Det har sikkert noe med å treffe kundegrunnlaget til bedriften hun bedriver.

Helt enig. Hun oppfører seg fryktelig barnslig. Ja, majoriteten av fansen hennes er vel fra 12-17 år, tenker jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 timer siden):

Utrolig skuffende... 

Forresten litt spoiler av VG å skrive 

  Skjul innhold

Sophie Elise Isachsen sier til VG via TV at de etter flere uker var sultne og tørste, og at det ble et slags spill mot produksjonen.

Da betyr jo det at SE ikke ryker ut med det første. 

 

Tørste??   De kan drikke så mye vann de ønsker.  Og sultne tror jeg heller ikke noe på, de har jo tom. brød. Det har de aldri på vanlig farmen. Syns jeg ser de hvis de måtte levd på kun potet i et par uker slik de var i forrige farmen.  Mange av de lever jo luxusliv til vanlig.  Hvis de ikke klarer å spise husmannskost i noen få uker er det jo rart de i det hele tatt gidder å melde seg på.  Er det ikke bare 5 uker da?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (4 timer siden):

Det lurer jeg på også, at hun ikke ville være med på å ta ut Shabana viser integritet tenker jeg. 

Kjersti imponerer ihvertfall meg, jatter med ingen. Og det hun sa tidligere var helt uskyldig. 

Leopard skrev (4 timer siden):

Skuffende at Isak er med på jukset. Ikke bare litt heller, det var han som beinet fram og tilbake for å få tak i godsakene, og forhandlet med de utenfor. 

Jeg oppfattet han som en som var med for å lære, jobbe og vinne uten noe bullshit. Hvorfor takker de ja til dette når de ikke klarer å holde seg til reglene? Oppholdet til kjendis-Farmen er jo også kortere enn vanlige Farmen, for noen jyplinger. Hadde jeg fått invitasjon til å bli med på det der så hadde jeg syntes det hadde vært interessant og lærerikt å se hvordan man funker over lengre perioder med begrenset mat og hygiene og jeg hadde holdt det gående sånn løpet ut. Hvor mange får sjansen til å bli med på et slikt eventyr hvor man reiser tilbake i tid med masse fine dyr, gamle hus, møbler og redskaper. Lære seg å sy og snekre og tilegne seg masse kunnskap. 

Det er jo ikke noe gøy å følge med på Farmen når man vet at de går der og er proppet fulle av kebab, godteri og har hangover. 

Utrolig skuffende at Isak sto bak, Trodde han hadde mer guts. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabana kan gjerne velge Sophie, så får Isak angre seg da. Tviler på at Sophie ville kommet seierende ut. Så ingen grunn til at de skulle velge Shab som førstekjempe, er da flere der som heller man kunne fått ut,

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (6 timer siden):

Jeg synes synd på Nils som var på Torpet i fjor, og som ble kastet ut av Farmen i forfjor. Han er vel den eneste i historien som måtte sjekke ut pga juks, på tross av at det har blitt jukset nesten hver eneste sesong. Han har attpåtil blitt kastet ut 2 ganger pga juks. So much for eksemplet, liksom. 

Dette er jeg så enig med! Jeg kan til en viss grad forstå at det jukses, men den forskjellsbehandlingen synes jeg ingenting om. Dårlig stil av TV2.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Shabana kan gjerne velge Sophie, så får Isak angre seg da. Tviler på at Sophie ville kommet seierende ut. Så ingen grunn til at de skulle velge Shab som førstekjempe, er da flere der som heller man kunne fått ut,

Tror hun velger Dorte, uheldigvis.  Hadde vært morsomt å sett SE i tautrekking eller saging.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at den «unge gjengen» (SE, Isak, Ingrid, Adam, Øyunn) er med ganske så lenge. De er jo så sammensveiset, i tillegg opplever jeg at de inkluderer Niklas, Heine, redaktøren jeg ikke husker navnet på og Dorthe pga SE sitt nære vennskap med henne/autoriteten Dorthe utviser.

Igjen står Shabana og Kjersti. Det er jo en popularitetskonkurranse. Det blir sagt at Adam ikke gjennomfører oppgavene sine, tror det var i episoden i går, men han blir «holdt på» fordi han er en del av gjengen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler TV2 hva som skjer på Torpet?  Det står fremdeles «jente-trioen» her, men forrige episode avsluttet med at Mini og Mia skulle konkurrere… 

image.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor ikke produksjonen setter et eksempel når det kommer til juks! Altså, selvfølgelig jukser deltakerne når det ikke får noen som helst konsekvenser! Det de burde gjøre, er å caste (både vanlig farmen og denne versjonen) 2-4 ekstra deltakere, slik at de har mulighet til å kaste ut 1-3 deltakere pga juks. Det burde gi signaler om at juks blir slått ned på! 

Da Nils ble kastet ut fra farmen 2020 (det var vel den sesongen?), så var det ene og alene fordi det var pandemi og gjengen hadde satt hele produksjonen i fare. Med andre ord; hadde det ikke vært pandemi da, så hadde heller ikke dét blitt slått ned på.  

Nei, jeg syns de burde innføre sanksjoner for juks avhengig av alvorlighetsgraden. Hadde de f.eks innført (store) bøter og/eller utkastelse, så tviler jeg på at smugling og juks hadde vært like populært som det er nå uten konsekvenser! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke hvorfor ikke produksjonen setter et eksempel når det kommer til juks! Altså, selvfølgelig jukser deltakerne når det ikke får noen som helst konsekvenser! Det de burde gjøre, er å caste (både vanlig farmen og denne versjonen) 2-4 ekstra deltakere, slik at de har mulighet til å kaste ut 1-3 deltakere pga juks. Det burde gi signaler om at juks blir slått ned på! 

Da Nils ble kastet ut fra farmen 2020 (det var vel den sesongen?), så var det ene og alene fordi det var pandemi og gjengen hadde satt hele produksjonen i fare. Med andre ord; hadde det ikke vært pandemi da, så hadde heller ikke dét blitt slått ned på.  

Nei, jeg syns de burde innføre sanksjoner for juks avhengig av alvorlighetsgraden. Hadde de f.eks innført (store) bøter og/eller utkastelse, så tviler jeg på at smugling og juks hadde vært like populært som det er nå uten konsekvenser! 

Kjendisene blir spurt. De får godt betalt. Kjendis farmen er et annerledes konsept enn vanlig farmen. Det er kortere, de har mer mat osv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir en guffen følelse at de jukser, og samtidig får skyhøye honorarer for å være med. I de fleste realityer, har man så strenge kontrakter at ved å bryte den, så kan en klekkelig høy bot forventes.

Tv2 burde holdt igjen honorarer og gjort det vanskeligere å bryte regler. (Lenge leve Mads Hansen, som fremstår som den ene, på oppdrag for tv2, med baller)...

Noe ironisk er at motoren bak det hele (skaffe mengder med mat og drikke) er "Norges tøffeste". (Feiging, Isak...!) 

(Niklas virker forøvrig nesten å ha alkohol som motivasjon for hvert eneste tv-show han deltar i, men dèt er en annen sak..) 

Ser flere mener Sophie var så heltemodig som henta kaninen som skulle slaktes. Men hun var jo så nervøs, at dyret ble slengt veggimellom, innen hun fikk skikkelig grep. Selve slakten ble nesten mer human 🙈

 

Synd at man som seer ikke har påvirkning i forhold til finalen.

Da hadde man i det minste kunnet sikre fair play og sørget for at jukserne ikke vant :Nikke: 

Endret av Tradegy
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Bibol skrev (1 time siden):

Kan noen fortelle meg hvem som er igjen på Torpet?

De 3 jentene og Mini.  Siste episode sluttet med at Mia og Mini skulle i kamp, og resultatet får vi se i torsdagens episode som begynner kl 03.00 på tv2play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...