Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Dupers skrev (8 minutter siden):

Neste sesong av både farmen og farmen kjendis håper jeg produksjonen setter som krav at alle som ønsker spise kjøtt under oppholdet må være tilstede under slaktinga. Ganske lei av kjøttspisere som ikke klarer se på slaktinga. Må du absolutt spise kjøtt så burde du også se akkurat hvor det kjøttet kommer fra.

Da foreslår jeg at absolutt alle kjøttspisere utenom Farmen skal være med på slakt og. Det hadde vært noe. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, Carmen67 said:

Jeg har sansen for Ingrid og håper hun får mer tv tid. Niklas står så langt for 80% av intervjuene. Begynner å bli lei av ham bare pga dette. 

 

 

19 minutter siden, shab said:

Niklas fremstår som en feiging også. Han "baksnakker" bak kamera, og bidrar vel egentlig lite. Fått et annet inntrykk av ham dessverre.. Skuffet. 

Niklas får nok mye taletid i synk av produksjonen fordi de ønsker han skal ha den rollen, sånn som Terje hadde i forrige runde. Han er god på å prate og å komme med artige refleksjoner så da brukes han til det 🤷 

Ellers liker jeg også Ingrid godt, og håper hun får ta mer plass etterhvert. Kanskje de "sparer" litt på henne fordi hun kommer langt? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde man ikke sett noe mer på dette søppelet. Gjengen har handlet godsaker for 30k, og bak står TV2's egne profiler i spissen og bidrar til å undergrave troverdigheten til programmet på det sterkeste. Produksjonen er selvsagt livredde for at noen av disse bortskjemte jævlene skal trekke seg og lar de få holde på, mens det klippes og gjøres alt for at de samme skal fremstå i "nytt lys" for den gjengse seer.

Fy faen, æsj.

  • Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrikkFrakk1

Så lenge TV-seere velger å fortsette med å se på slikt søppel, så kan jo produksjonen selvfølgelig drite en lang marsj i at alle deltakerne jukser herfra til Helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrikkFrakk1 skrev (Akkurat nå):

Så lenge TV-seere velger å fortsette med å se på slikt søppel, så kan jo produksjonen selvfølgelig drite en lang marsj i at alle deltakerne jukser herfra til Helvete. 

Håper folk boikotter prg neste år da, vil man ha genuine prg så må man som seer vise det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (7 minutter siden):

Egentlig burde man ikke sett noe mer på dette søppelet. Gjengen har handlet godsaker for 30k, og bak står TV2's egne profiler i spissen og bidrar til å undergrave troverdigheten til programmet på det sterkeste. Produksjonen er selvsagt livredde for at noen av disse bortskjemte jævlene skal trekke seg og lar de få holde på, mens det klippes og gjøres alt for at de samme skal fremstå i "nytt lys" for den gjengse seer.

Fy faen, æsj.

Lettere sagt enn gjort hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man gidder ikke ta hva Isak sier om stjeling av fellesmat seriøst når man vet fyren ha tullet i seg alkohol og sjokolade osv gjennom juks. Det blir for teit.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så kleint med den eggstjelinga🙈🙈  Jeg skjønner ikke at noen gidder å lure til seg mat , når de vet hvor mye hat de kan få for det.. Både inne på gården,  og blant seerne.

- Men, nå er det vel sånn at andre har juksa der inne nå uansett, tydeligvis.. Så S og K er vel ikke noe verre enn de som juksa.  

Endret av Prelunia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Husk spoilertagg da folkens -_-

Del 1 har gått på tv nå, da. Har ikke sett noe spoilere nå ?🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (Akkurat nå):

Del 1 har gått på tv nå, da. Har ikke sett noe spoilere nå ?🤷‍♀️

Starter ikke det 20:00?🧐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, Sofie Elise irriterer meg. Syyyyter og klager over at kalvematingen er så ekkel og huff og huff :rolleyes: Altså, er det ikke hun som er så glad i dyr da? Eller er det bare noe hun sier? Jeg ble imponert over henne i går da hun var med på slakten, men idag har hun bare irritert meg. Håper hun blir 2. kjempe om det blir jentekamp.

Irriterer meg over Øygunn også og at hun slenger inn engelske ord hele tiden. Syns det er så irriterende å høre på. 

Ellers liker jeg egentlig alle de andre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Snefriid said:

Da foreslår jeg at absolutt alle kjøttspisere utenom Farmen skal være med på slakt og. Det hadde vært noe. 

 

Ja, det burde de. Det ikke alle som får den muligheten, men det burde være et krav om at kjøttspisere skal vite hvor maten kommer fra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Ludder said:

Synes det er ganske håpløst av deg å kalle vegetarianere/veganere for "karakterer". De er folk som alle andre, og de har flere sider. Og det er helt naturlig at det er med en eller to, det gjenspeiler befolkninga I Norge. Det er 8% (i 2020, rimelig å anta at det er flere nå) som ikke spiser kjøtt, i tillegg er det bare 77% av befolkninga i Norge som er altetende. 

Kilde: https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/M35Vw0/vegetarboom-i-norge-kjedene-kjemper-om-morgendagens-kunder

Kjenner mange som er vegetarianere/ veganere. 

Å drepe de kaninene ble mye for meg. Jeg har nemlig hatt mange kaniner til kjæledyr😪. Glad for at Sophie Elise passet på kaninene.❤ Jeg er egentlig vegetarianer i hodet men praktiserer det ikke. Men klarer ikke å se avlivning av dyr  

Dagens farmen-episode er sett. Nå ser jeg fram til Torpet i morgen.🥰 Håper Mini får bli. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Isak var en jeg ikke hadde hørt om før Farmen. Men jeg fikk sans for han i dagens program. Likte måten han var helt avslappet rundt førstekjempevalget, og nærmest ga faen. Ingen vits i å utbrodere når det ikke er behov for det, og at han ikke begrunnet sitt valg tror jeg holdt reaksjonene fra Shabana roligere. Isak kunne fort blitt en favoritt for meg, men når jeg vet at han stod i bresjen for jukset, så kan det være det samme. Likegreit at han ikke valgte å ta Kjersti og Shabana på eggspisingen når man vet hva han drev på med etterhvert. 

Niklas var en jeg kjente til og hadde høye tanker om før Farmen, men inntrykkene jeg har av han hittil har vært negativt. Det er dog ikke Niklas' feil at jeg hadde store tanker om han, så han er vel unnskyldt. For øvrig interessant at han hater barn. Jaja, ærlig sak det, bare overrasket over ærligheten.

Øyunn har vært aktiv på Instagram om hets osv i innboksen sin og kommentarer i offentlige artikler (artikkel på TV2.no nå). Hun publiserte noe lignende på Instagram når hun deltok på Sommerhytta. Hets er en uting og burde ikke forekommet, men jeg synes hun takler dårlig å være "kjendis". Man kan ikke sette seg som et offer hver gang, selv ikke når man har enkelte gode eksempler. Verden kan være brutal, og håndterer man ikke dette så bør man heller ikke søke etter det med å være i spotlysene og/eller saumfare nettet for kommentarer i ettertid. For øvrig var flere av meldingene hun publiserte ikke hets, men mer reaksjoner/motsvar, så der ligger liksom landet hennes. Øyunn er egentlig en kvinne jeg lett kan og ønsker å like, men av en eller annen grunn får jeg det ikke til. Uten at jeg kan sette fingeren på det. Får se etterhvert. 

Enig med dere som skriver at Ingrid burde få mer plass. Utrolig trivelig og flott kvinne, som uten tvil var lett å like. Hun er kanskje ikke det o'store dramaobjektet, men håper hun får mer plass på skjermen og at hun når langt. 

 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke huske Niklas var så godslig på 71 grader nord? Han var vel i bedre form da, eller tar jeg helt feil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Kan ikke huske Niklas var så godslig på 71 grader nord? Han var vel i bedre form da, eller tar jeg helt feil?

Han har vel sagt at han har lagt på seg en del under korona på programmet "sofa".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...