Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Leopard said:

Var det ikke litt rart at Adam valgte Mini og begrunnet det med at han tok valget basert på trivsel? De hang jo masse og det virket som de gikk veldig godt sammen. Forstår egentlig at Mini ble litt furt. 

Jeg syntes ikke det var rart :)Av mennene der inne som Adam kunne velge mellom er jo Niklas og Heine smørblide og positive, Vebjørn rolig, snill og grei og Isak mye evner og lite drama - så da skjønner jeg godt at Mini trekker det korteste strået. I tillegg er Mini mest lik Adam i størrelse og Adam trodde han ville slå ham i saging, så selv om man sier at det går på trivsel så er det lov å velge noen man tror man vil slå også. :) Det er jo et spill. 

Mini viste seg jo å bli temmelig utrivelig så fort det butter i mot - maser og blir ufin mot konkurrenter, og gretten og hissig og kverulerende når ting ikke går som han hadde tenkt. I tillegg stilte han Adam en del spørsmål som noen har reagert på var litt på kanten til nedlatende (selvom Adam taklet det fint!), og det kan jo ha vært flere slike samtaler som ikke ble med i klippen. Han var jo litt nedlatende mot Marna og Martine på Torpet også. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (1 time siden):

Jeg håper de får han ut og elsker at de er rotter seg sammen. De gjør det med glimt i øyet. Fått skikkelig sannsen for Marna. Tøff dame. Martine er et underlig vesen, men utrolig søt da.

Fått godt inntrykk av Sofie Elise og elsker Shabana, men synes ikke Dorthe gjør en helt god figur. Shabana blir nok en av de første som må ut i tvekamp hvis storbonden ikke tar en mann og det tviler jeg på. Den tar ikke Dorthe hvertfall. Håper på Trine og at hun velger Dorthe, men det er vel for mye å håpe på.

Håper mini knuser Mia og så får ut Martine, som er helt udugelig. Hun virker helt blåst. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (18 minutter siden):

Håper mini knuser Mia og så får ut Martine, som er helt udugelig. Hun virker helt blåst. 

Han var nedlatende mot influenserne og furter for mye. Martine kan virke litt enkel til tider, ja - men hun virker snill og så veldig blåst kan hun ikke være siden hun tross alt har klart seg rimelig godt som influenser og økonomisk. Gardskjerring er hun ikke, men hun prøver. Synes det er forfriskende med litt annerledeshet og å tørre å være seg selv - og jenten har bein i nesen.

Endret av Lawyam
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Han var nedlatende mot influenserne og furter for mye. Martine kan virke litt enkel til tider, ja - men hun virker snill og så veldig blåst kan hun ikke være siden hun tross alt har klart seg rimelig godt som influenser. Gardskjerring er hun ikke, men hun prøver. Synes det er forfriskende med litt annerledeshet og å tørre å være seg selv - og jenten har bein i nesen.

Det er gøy å få inn folk som er litt malplassert ja. 😁 Hittil har hun vel bare hatt godt humør også, og hva veit vel vi om hvordan hun kan takle bygdelivet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Det er gøy å få inn folk som er litt malplassert ja. 😁 Hittil har hun vel bare hatt godt humør også, og hva veit vel vi om hvordan hun kan takle bygdelivet? 

Jeg antar at JEG ville vært omtrent like hodeløs - om ikke verre om jeg ankom en gård, så jeg dømmer henne ikke. Hun har ståpåvilje og er ikke til skade for noen. Litt mer Martine i oss alle så ville verden vært et godt sted å være.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (17 minutter siden):

Jeg antar at JEG ville vært omtrent like hodeløs - om ikke verre om jeg ankom en gård, så jeg dømmer henne ikke. Hun har ståpåvilje og er ikke til skade for noen. Litt mer Martine i oss alle så ville verden vært et godt sted å være.

No thanks..😂

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (5 timer siden):

I kirkene er det ikke så mye motstand mot homofili men i de fristilte menighetene derimot, der er det mye motstand.

Er vel kun i den Norske statskirken, som er temmelig politisert og pk, det er ok og selv der er ikke alle for at de får lov i kirkerommet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Haha, liker at du kaller Marna ungjente, hun er 40 år 😂😂😂 Håper Mia ryker ut jeg også. Selv om jeg liker henne kjempegodt. Men den kleine jentegjengen må bare oppløses, altså! Håper Martine ryker i neste kamp. 

Jeg tenker på 40 åringer som unge faktisk :P I hvert fall nå når jeg er 30, tenkte ikke det samme 15 år siden lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker på 40 åringer som unge faktisk :P I hvert fall nå når jeg er 30, tenkte ikke det samme 15 år siden lol

Unge er de fortsatt, ja, men ungjente tenker jeg fra tenår til tidlige 20-år. Syntes det var litt morsomt bare. Er 40 selv jeg og har ingenting imot å bli kalt ung, hehe 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Unge er de fortsatt, ja, men ungjente tenker jeg fra tenår til tidlige 20-år. Syntes det var litt morsomt bare. Er 40 selv jeg og har ingenting imot å bli kalt ung, hehe 😂

Er rart ja å bli kalt gutt eller jente når man er voksen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Veldig fornøyd med Isak som storbonde - dette blir bra!

Og så syns jeg Sophie var veldig flink og moden under slaktingen. Har sett maaange verre slaktereaksjoner i Farmens historie før. Men hun var reflektert og tøff som ville stå oppi dette, på tross av sin motvilje til hendelsen.

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 18.1.2022 den 15.11):

Han var nedlatende mot influenserne og furter for mye. Martine kan virke litt enkel til tider, ja - men hun virker snill og så veldig blåst kan hun ikke være siden hun tross alt har klart seg rimelig godt som influenser og økonomisk. Gardskjerring er hun ikke, men hun prøver. Synes det er forfriskende med litt annerledeshet og å tørre å være seg selv - og jenten har bein i nesen.

Hun vet ingen ting, viste ikke hva en aksling er. Og i "Sofa" har hun sagt mye rart. Virker ikke å være på nett. Og oversminket på Torpet. Det er jo bare helt utrolig. 

jukkapalme skrev (På 18.1.2022 den 16.18):

Unge er de fortsatt, ja, men ungjente tenker jeg fra tenår til tidlige 20-år. Syntes det var litt morsomt bare. Er 40 selv jeg og har ingenting imot å bli kalt ung, hehe 😂

Kjekt ¨å bli kalt ung når du er 60 😃😅

Fru Uperfekt skrev (På 18.1.2022 den 15.47):

Er vel kun i den Norske statskirken, som er temmelig politisert og pk, det er ok og selv der er ikke alle for at de får lov i kirkerommet

Det må være helt greit å være i mot homoekteskap. Vi er forskjellige, heldigvis. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (3 minutter siden):

Det må være helt greit å være i mot homoekteskap. Vi er forskjellige, heldigvis. 

Håper de holdningene endrer seg med de neste generasjonene da og at homofil blir mer og mer vanlig og naturlig for folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper de holdningene endrer seg med de neste generasjonene da og at homofil blir mer og mer vanlig og naturlig for folk 

Det er ikke jeg enig i, men du må mene hva du vil. Håper folk forblir skeptisk til dette., For meg er det veldig unormalt. Men igjen, hver sin lyst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 minutt siden):

Det er ikke jeg enig i, men du må mene hva du vil. Håper folk forblir skeptisk til dette., For meg er det veldig unormalt. Men igjen, hver sin lyst. 

Sett dagens episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaeols skrev (18 minutter siden):

Kjekt ¨å bli kalt ung når du er 60 😃😅

Helt sikkert, men det er jug 😂 man er ikke gammel når man er 60, men ikke ung heller. Mia holder seg godt da! Men hun er nok ikke fri for fillers og botox. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Helt sikkert, men det er jug 😂 man er ikke gammel når man er 60, men ikke ung heller. Mia holder seg godt da! Men hun er nok ikke fri for fillers og botox. 

Hadde aldri gjettet at Mia var 60 år, fin dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...