Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Angelheart2 skrev (19 minutter siden):

Ja, hvor kom egentlig de der skolebollene fra? Det syns jeg var kjempeteit, faktisk.

 

De later vel som at de kommer fra Markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angelheart2 skrev (19 minutter siden):

Ja, hvor kom egentlig de der skolebollene fra? Det syns jeg var kjempeteit, faktisk.

 

Litt rart, det virker som om produksjonen har snudd det litt på hodet, at kjempene får kjip mat med seg ut og at det er den besøkende som tar meg seg godene. 

Sikkert pga trenden i de siste seriene hvor mange ikke gidder å krangle om å få besøk, de foretrekker heller fred og ro. Men nå blir det jo gjevere... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy at Adam kunne overraske i tvekampen! Mange som trodde han ikke hadde sjans til vinne i noen grener 🙄 Deilig å slå tilbake! 

Jeg tror Dorthe ligger dårlig an i uka som kommer... Stresset med ukesoppdraget og vinglet under førstekjempevalg. Veldig mange nye storbonder som kan finne på å velge henne som førstekjempe. Men hvem Mini velger er ikke helt lett å vite. Har dratt frem Isak som en han har fått god kontakt med da... men vi får se. 

Jeg har forresten aldri sett Torpet før i år. Er det vanlig at utslåtte deltakere har så lav motivasjon at de trekker seg, eller blir de med videre og kjemper? 

Endret av Amatariel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Mini skulle ryke ut allerede. Håper gan blir værende på Torpet🤞 
 

Ellers synes jeg klippingen til nå har vært bedre enn realityserier har vært den siste tiden. Synes det ofte har vært for mye en-til-en intervjuer og mye prat (særlig i 71 som dreier seg mer om prat enn turene nå..). Gårsdagens episode var overraskende effektiv. Litt lite fra markedet kanskje? Rett på sak i kjempehytta da Tiril var på besøk, og ikke mye fra Tinget heller. Her kunne jo Mads Hansen til tider dra det litt vel langt ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (8 timer siden):

Eller det skyldtes at de holdt på med å gå fra hverandre i den perioden... 

Tror ikke det, ettersom de skal bo der sammen en stund til.. Om jeg forstod nyhetene riktig. De er gode venner og er fortsatt tilstede samlet som familie. Men vi får bare se rett og slett :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Ctrl said:

Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. 

Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. 

Jeg spiser heller ikke kjøtt, men jeg gjør ikke noe sak ut av det eller bryr meg om hva andre mener og gjør. Kunne fint vært med på farmen. Syntes verken Shabana eller SE virker å gjøre så mye ut av det, det er vel bare produksjonen som maser om det :)

Endret av Trotwood
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig at Mini røyk ut! Hadde egentlig ingenting i mot ham i utgangspunktet, men han ble så ufin og sutrete så fort det var konkurranse, så han hadde ikke vært noe trivelig å ha der. Godt jobba, Adam! 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (1 time siden):

Jeg tror Mini velger Isak til storbonde, så velger han Sophie Elise som en av hjelperne sine. 🤭

 

Om det så skjer, er det vel kanskje der det går opp for Sophie Elise at hun har en sjans på Isak. Overrasker meg stort om Isak ikke blir valgt som storbonde denne uken, spesielt siden Mini dro spesielt frem han på tinget. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Hun er sikkert preget av å ikke ha kontroll på regien/filmingen. 
 

Vebjørn er/var redaktør for en kristen avis, og publiserte Muhammed -tegningene for flere år siden. Har måttet leve under stort sikkerhets-regime rundt seg siden da. 

Såpass. Ser fort for meg at det kan bli litt ampert mellom han og Niklas, siden han er imot homofilt ekteskap i kirken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Turjenta_95 said:

Såpass. Ser fort for meg at det kan bli litt ampert mellom han og Niklas, siden han er imot homofilt ekteskap i kirken. 

De har jo allerede tatt opp det, prata om det på tinget i går. De er gode venner tross ulike meninger tydeligvis :)

Endret av Trotwood
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (17 timer siden):

Lurer på hvem mini velger til storbonde, håper det blir noen med fart og integritet, kanskje Kjersti eller hva tror dere? 

Han velger nok Isak. Da får de andre kjørt seg. Isak vinner hele dritten. Synd at Mini røyk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (4 timer siden):

Om det så skjer, er det vel kanskje der det går opp for Sophie Elise at hun har en sjans på Isak. Overrasker meg stort om Isak ikke blir valgt som storbonde denne uken, spesielt siden Mini dro spesielt frem han på tinget. 

Det blir nok Isak. Sophie Elise er for spe i dette selskapet, virket ikke helt god i klippet vi så i går. Ryker neste gang, bare tafatt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Ctrl said:

Kan umulig være gode episoder i dag ettersom det er steindødt i Farmen-tråden etter at det har vært tvekamp 😄 

Godt Justlooking tok ansvar :) 

Mini var særdeles hovmodig foran tvekampen. Både i intervjuene og særlig mot Adam. Unødvendig overdrevent etter min smak. Og han la fallhøyden deretter. Ser også ut til at Mini enda lever i Rosenborg-dagene, om ikke annet mentalt. 

Jeg liker Mini, men har også en nyoppstått ting for Adam. Alt i alt helt greit at Adam vant. Ikke bare vant han, men han knuste Mini. Tror Mini overvurderte sin egen gamle sportsfysikk og undervurderte ungdommelig utholdenhet. Råsterkt av Adam. 

Ellers var det en tung episode. Slet med å holde interessen oppe. Håper på en bedre uke neste uke.

Enig i at Adam vant helt fortjent. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig på at Mini vinner Torpet. Disse jentene på Torpet blir litt for mye for meg av og til. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at Adam fortsatt er med videre ❤️ men synes Mini er en morsom skrue også. Lurer på om det blir en liten hevnaksjon mot Dorthe nå ja. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eloise12345 skrev (59 minutter siden):

Håper virkelig på at Mini vinner Torpet. Disse jentene på Torpet blir litt for mye for meg av og til. 

Helt enig. Eller, jeg liker Marna og Mia, men Martine..., herregud så slitsom hun er! Høyrøsta og masete og hvorfor gjør hun seg så dum? Tror hun virkelig det er søtt å late som hun er dum? Ikke vet jeg, men jeg nekter å tro at hun er så dum som hun fremstår. Ingen er så dumme! Hun er enda verre enn jeg noen gang har forestilt meg at en typisk Paradise-deltaker er. Hun er som noen som parodierer en Paradise-deltaker. Jeg husker ikke hvordan hun var på farmen, men jeg tror ikke hun fremsto så teit der. Skulle ønske Mini skulle konkurrere mot Martine i stedet. Jeg vil ha både Mia og Mini der, men håper Mini vinner kampen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Enig i at Adam vant helt fortjent. 

Mini hadde vært mye bedre å¨ha på Farmen. Adam ryker ganske raskt. Mini er en flott mann og er en RBK mann. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Foreløpig 4xM på Torpet🤣. Vi får ikke sett hvem som går ut før senere i uka.  Men bare noen timer til nytt storbondevalg på Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...