Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg synes de som var med i Farmen kjendis for 1 år siden fikk til mye mer underholdning for oss seere enn årets deltakere gjør. Er bare første uka, så håper det tar seg opp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Ctrl skrev (12 minutter siden):

Kan umulig være gode episoder i dag ettersom det er steindødt i Farmen-tråden etter at det har vært tvekamp 😄 

Jo da, det var bra i dag.  Det var overraskende at Adam var så god til å sage.

Litt synd for de to damene som ikke spiser kjøtt, men det var mange glade fjes etter markedet.

Jeg regnet med litt gitarspill på markedet, fikk han ikke lov, eller?

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jo da, det var bra i dag.  Det var overraskende at Adam var så god til å sage.

Litt synd for de to damene som ikke spiser kjøtt, men det var mange glade fjes etter markedet.

Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. 

Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. 

Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. 

Ja veggiser må alltid være med så vi kan få grining og drama hver bidige gang det er slakt.  :rolleyes:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (12 minutter siden):

Godt Justlooking tok ansvar :) 

Mini var særdeles hovmodig foran tvekampen. Både i intervjuene og særlig mot Adam. Unødvendig overdrevent etter min smak. Og han la fallhøyden deretter. Ser også ut til at Mini enda lever i Rosenborg-dagene, om ikke annet mentalt. 

Jeg liker Mini, men har også en nyoppstått ting for Adam. Alt i alt helt greit at Adam vant. Ikke bare vant han, men han knuste Mini. Tror Mini overvurderte sin egen gamle sportsfysikk og undervurderte ungdommelig utholdenhet. Råsterkt av Adam. 

Ellers var det en tung episode. Slet med å holde interessen oppe. Håper på en bedre uke neste uke.

Haha, tok ansvar, så bra 😊 Men snakket med flere venner og familiemedlemmer som vanligvis ser farmen men denne sesongen gidder de ikke pga dårlig cast og mange ukjente kjendiser. Men jeg kommer nok til å følge med men engasjerer i grunnen lite her også …

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyunn Krogh er Farmens bitreste, tåler ingen ting. Det Kjersti sa er helt innenfor. Folk blir så lett krenket. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (4 minutter siden):

Øyunn Krogh er Farmens bitreste, tåler ingen ting. Det Kjersti sa er helt innenfor. Folk blir så lett krenket. 

Lurer på hvem mini velger til storbonde, håper det blir noen med fart og integritet, kanskje Kjersti eller hva tror dere? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at mini røk ut, han kunne laget masse stemning med sin rett-fram humor. Men Adam virker som en grei kar også. Uansett var det den sterkeste som vant. 

Men mini burde valgt kunnskap.. Hvorfor er det ingen som velger det, er de redde for å bli sett på som pinglete? Eller at det ikke er nok underholdning? For min del hadde det vært mye mer spennende å sett hva en slik gren innebar, enn å se ørten runder med øksekast og saging som alle tar.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 15.1.2022 den 19.17):

Synes Sophie Elise er en morsom ung dame :). Men håper på at hun får litt mer kamp om å eventuellt komme mot finaleuken enn hva Tonje fikk i farmen i år. 

Mange som dømmer henne pga blondt hår og mange plastiske operasjoner. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Ctrl skrev (6 timer siden):

Folk som er vegetarianere eller veganere som deltar frivillig på melk- og kjøttrestauranten Farmen anno 1921 får ingen sympati fra meg. 

Skjønner at Strix nesten hvert år har behov for å finne slike deltakere for å skape "underholdning", men jeg synes ærlig talt at slike karakterer er oppbrukt. Det var artig én gang. Kanskje to ganger. Men ikke nesten hver sesong. 

Enig med deg, men årets veggiser lager ikke noe drama av det. Det er fint, i motsetning til de tidligere.  Jeg tenkte mest på det at de planla å kjøpe noe mel og gjær, men det ble ikke noe av. 
S E oppfører seg uventet veldig bra foreløpig, flink med dyra og tar ikke stor plass i gjengen.

Justlooking skrev (5 timer siden):

Lurer på hvem mini velger til storbonde, håper det blir noen med fart og integritet, kanskje Kjersti eller hva tror dere? 

Jeg tror han velger noen som kanskje velger Dorthe til førstekjempe.  Kanskje Adam?  Mini var skuffet over Dorthe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Adobyen said:

Jeg tror han velger noen som kanskje velger Dorthe til førstekjempe.  Kanskje Adam?  Mini var skuffet over Dorthe.

Tenker at Mini kan ha blitt skuffet over at Adam valgte han som andrekjempe, og at Mini velger en annen til storbonde. 

Glad for at Adam blir videre med, men synes det var trist at Mini røk ut. Jeg håper Mini klarer å komme tilbake til farmen. Jeg heier på Mini på Torpet!

Endret av Eloise12345
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (5 minutter siden):

Mange som dømmer henne pga blondt hår og mange plastiske operasjoner. 

Ja, mange som dømmer henne etter atter en gang å ha operert ansiktet og brystpartiet etter farmen. De vil ikke gi oppmerksomhet til dette… vil i grunn ikke jeg heller men ser nok sesongen uansett 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (24 minutter siden):

Haha, tok ansvar, så bra 😊 Men snakket med flere venner og familiemedlemmer som vanligvis ser farmen men denne sesongen gidder de ikke pga dårlig cast og mange ukjente kjendiser. Men jeg kommer nok til å følge med men engasjerer i grunnen lite her også …

Har aldri verken sett eller hørt om noen av de.  Bare Mini, Kjersti G, Shabana, Sofie E og Dorte S. Så 8 stykker er ukjente og sikkert for mange flere enn meg.  De kan ikke regnes som kjendiser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Sophie Elise går litt mer ut av dette jeg er bare en ung jente skallet sitt, hun ser veldig stresset og ukomfortabel ut. Og til tider veldig lost ut? akkurat som hun ikke ønsker eller gidder å være til stede. Litt deilig å se at Mini ble knust, han virket veldig høy på seg selv. Aner ikke hvem han Vebjørn er, men herregud for en masete kar? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Peonjenta skrev (45 minutter siden):

Har aldri verken sett eller hørt om noen av de.  Bare Mini, Kjersti G, Shabana, Sofie E og Dorte S. Så 8 stykker er ukjente og sikkert for mange flere enn meg.  De kan ikke regnes som kjendiser. 

Ha ha, de samme som jeg kjenner igjen 🤣. Er vi for dårlige til å lese Se & hør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuterer man torpet her inne denne sesongen og, slik vi gjorde med den forrige? 
 

Jeg husker at Ørjan (eks mannen til marna) kom ofte opp på snappen min en periode. Tror hun når langt i torpet, for hun var ikke tilstede på ganske lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (24 minutter siden):

Diskuterer man torpet her inne denne sesongen og, slik vi gjorde med den forrige? 
 

Jeg husker at Ørjan (eks mannen til marna) kom ofte opp på snappen min en periode. Tror hun når langt i torpet, for hun var ikke tilstede på ganske lenge.

Eller det skyldtes at de holdt på med å gå fra hverandre i den perioden... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel kamp om å få besøk i kjempebuene nå fremover med digge nystekte solskinnsboller rett fra nærmeste bensinstasjon som belønning. 
 

1922 liksom….

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (8 timer siden):

Håper Sophie Elise går litt mer ut av dette jeg er bare en ung jente skallet sitt, hun ser veldig stresset og ukomfortabel ut. Og til tider veldig lost ut? akkurat som hun ikke ønsker eller gidder å være til stede. Litt deilig å se at Mini ble knust, han virket veldig høy på seg selv. Aner ikke hvem han Vebjørn er, men herregud for en masete kar? 

Hun er sikkert preget av å ikke ha kontroll på regien/filmingen. 
 

Vebjørn er/var redaktør for en kristen avis, og publiserte Muhammed -tegningene for flere år siden. Har måttet leve under stort sikkerhets-regime rundt seg siden da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (6 timer siden):

Det blir vel kamp om å få besøk i kjempebuene nå fremover med digge nystekte solskinnsboller rett fra nærmeste bensinstasjon som belønning. 
 

1922 liksom….

Ja, hvor kom egentlig de der skolebollene fra? Det syns jeg var kjempeteit, faktisk.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...