Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Lille Heidi fortjente virkelig og vinne, håper for all del ikke Grethe blir storbonde igjen,men er vel 90% sikker,men håper heller Gunnar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diamant skrev (8 timer siden):

Nå blir vel Heidi storbonde igjen, og MamaG blir valgt til førtekjempe...  Tror jeg.

…og siste ukene sitter gutta og koser seg over damenes egenutslettelse.  Thorvald er den de skal vokte seg for. Han jobber som en helt, tydeligvis godt likt, fremstår som ærlig, ingen allianser og han sitter og leser i gårdsboka titt og ofte. Tror han vinner hele skiten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (5 minutter siden):

…og siste ukene sitter gutta og koser seg over damenes egenutslettelse.  Thorvald er den de skal vokte seg for. Han jobber som en helt, tydeligvis godt likt, fremstår som ærlig, ingen allianser og han sitter og leser i gårdsboka titt og ofte. Tror han vinner hele skiten. 

Og derfor er det veldig velfortjent om han er den som vinner farmen. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Og derfor er det veldig velfortjent om han er den som vinner farmen. 

Ja, når de andre deltakerne ikke skjønner at det er folk som Thorvald og Grethe som er de største truslene, så kan de bare ha det så godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Thorvald er en ålreit fyr! Bare fint om han vinner. Ser jo ut som han kommer til å være der en stund til, men folk kan jo begynne å føle presset på spillet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken88

Tonje sank litt i mine øyne når det kom frem at hun sa ''bom'' i det Anette skulle kaste, sånt er så veldig unødvendig og barnslig. Gunnar virker som en forvokst drittunge som ikke har noe som helst der å gjøre, håper han ryker på ræva ut snart, samme med Rob, Herman, Mama G og Lille Heidi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brødskalle
Just now, Frøken88 said:

Tonje sank litt i mine øyne når det kom frem at hun sa ''bom'' i det Anette skulle kaste, sånt er så veldig unødvendig og barnslig. Gunnar virker som en forvokst drittunge som ikke har noe som helst der å gjøre, håper han ryker på ræva ut snart, samme med Rob, Herman, Mama G og Lille Heidi. 

Ble overrasket over hvor iskalde de var mot Anette. Tror det gjorde hun mistet piffen i tvekampen. Ikke noe høflighetsklapp eller noe når hun traff første gangen. Bare stillhet. 

6 hours ago, Carmen67 said:

…og siste ukene sitter gutta og koser seg over damenes egenutslettelse.  Thorvald er den de skal vokte seg for. Han jobber som en helt, tydeligvis godt likt, fremstår som ærlig, ingen allianser og han sitter og leser i gårdsboka titt og ofte. Tror han vinner hele skiten. 

Han er jo ganske passiv og ønsker åpenbart ikke legge seg ut med noen. Han planla sannsynligvis konfrontere Rob med stjelinga og be han slutte. Men så begynte Rob å snakke om alliansen sin og mat-deling og Throvald skjønte han risikerte gjøre flere sure om han sa noe. Så han sa det var "greit" at Rob stjelte fordi han var.... ærlig om stjelinga? Gir ingen mening. Annet enn at han ikke turte konfrontere Rob alikevel  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
brødskalle skrev (5 minutter siden):

Ble overrasket over hvor iskalde de var mot Anette. Tror det gjorde hun mistet piffen i tvekampen. Ikke noe høflighetsklapp eller noe når hun traff første gangen. Bare stillhet. 

Han er jo ganske passiv og ønsker åpenbart ikke legge seg ut med noen. Han planla sannsynligvis konfrontere Rob med stjelinga og be han slutte. Men så begynte Rob å snakke om alliansen sin og mat-deling og Throvald skjønte han risikerte gjøre flere sure om han sa noe. Så han sa det var "greit" at Rob stjelte fordi han var.... ærlig om stjelinga? Gir ingen mening. Annet enn at han ikke turte konfrontere Rob alikevel  

Følte det var akkurat det som gjorde at hun mistet litt piffen jeg også. Greit nok at det er et spill, men ærlig talt. Det er da voksne folk som er med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 1-2 kjøkken på gården.  Hvordan skal Rob koke 10 egg usett?   Og hvordan klarer han å lure sukker, salt og pepper på maten usett?  De spiser jo sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brødskalle skrev (2 timer siden):

Ble overrasket over hvor iskalde de var mot Anette. Tror det gjorde hun mistet piffen i tvekampen. Ikke noe høflighetsklapp eller noe når hun traff første gangen. Bare stillhet. 

Han er jo ganske passiv og ønsker åpenbart ikke legge seg ut med noen. Han planla sannsynligvis konfrontere Rob med stjelinga og be han slutte. Men så begynte Rob å snakke om alliansen sin og mat-deling og Throvald skjønte han risikerte gjøre flere sure om han sa noe. Så han sa det var "greit" at Rob stjelte fordi han var.... ærlig om stjelinga? Gir ingen mening. Annet enn at han ikke turte konfrontere Rob alikevel  

Med tanke på yrket hans får tiden vise om han egentlig er en lur ringrev. Han har nok vært ute for mange «Rob» i løpet av sin karriere og veit akkurat hvordan de skal håndteres. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (40 minutter siden):

Tipper Rob er den typen som ikke vasker hendene etter å ha vært på dass!

Ja, når han spytter i andres mat er han truenes til det meste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trotwood skrev (21 timer siden):

Dere som kan det - hvordan er uka for de som er på farmen? Når får de ukesoppdrag, når må førstekjempe velges, når kommer mentor for å godkjenne oppdrag, når velges andrekjempe og det er kamp? :)

Tirsdag får man vite storbonde og ukesoppdrag. Onsdag får velges førstekjempen. Søndag velges andrekjempe, ukesoppdraget blir evaluert, marked og tvekamp med utsjekking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var SÅ dårlig gjort å ikke klappe når Anette kastet (og traff), mens da lille Heidi traff var det full jubel. Stygt gjort. Greit nok at de heia på H, men å vise så tydelig at de ikke ønsker Anette inn igjen ble egentlig litt vondt å se på. Stakkar.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvordan det fungerer med de som selger ting på markedet? Har produksjonen bestemt på forhånd hva de skal la seg prute på eller lar de bare de skuespillerne spille sitt eget spill? Alltid lurt på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (3 timer siden):

Det er bare 1-2 kjøkken på gården.  Hvordan skal Rob koke 10 egg usett?   Og hvordan klarer han å lure sukker, salt og pepper på maten usett?  De spiser jo sammen.

Jeg nekter å tro at folk ikke vet noe, de har vel sikkert fått beskjed av produksjonen om å late som ingenting 😅

Peonjenta skrev (17 timer siden):

Bare meg som syns de markedsturene er blodpinlige?   Det er så kleint og iscenesatt alt sammen, og underholdningen de driver med gjør det bare verre. 

Jeg liker de men jeg likte ikke når det var konkurranse hver bidige gang noen var på markedet så det er bra de kuttet ned på synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kaiisa said:

Synes det var SÅ dårlig gjort å ikke klappe når Anette kastet (og traff), mens da lille Heidi traff var det full jubel. Stygt gjort. Greit nok at de heia på H, men å vise så tydelig at de ikke ønsker Anette inn igjen ble egentlig litt vondt å se på. Stakkar.

Den forstår jeg. 

1 hour ago, Cid said:

Jeg misforsto kanskje litt men var Anette håndballspiller eller var det Heidi de mente?

Anette hadde spillt håndball ca halve livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg nekter å tro at folk ikke vet noe, de har vel sikkert fått beskjed av produksjonen om å late som ingenting 😅

 

Det er den følelsen jeg sitter igjen med også. Har ofte lurt på hvorfor de ikke låser igjen hønsehuset for å hindre at folk stjeler egg, men det er vel en grunn til det.   🐓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...