Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (33 minutter siden):

Han prøvde å redde kuene så de alle kunne få melk, produksjonen ville ikke gi dem melk på andre måter så han hadde ikke mye til valg..

Skjønner at han har fått indikasjoner på dette. Men det betyr ikke at man skal miste all fornuft i letingen. Ingenting unnskylder Nils her, mener jeg, og det mente opplagt produksjonen også.

Og når reglene er slik de er angående maksimal avstand fra gården, som deltakerne visste om, så er det jo produksjonens ansvar å lete etter kyrene utover dette. 

Dessuten så er produksjonen etisk forpliktet til å forsyne deltakerne med et viss minimum av mat hvis ikke kyrene kom til sin rett igjen. Deltakerne kan ikke akkurat svelte ihjel der inne. Det hadde tatt seg ut :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, Cid said:

Er det egentlig greit å diskutere torpet her eller burde det tas i torpet tråden?

Torpet har vel med farmen å gjøre. Det vil jo etterhvert komme en fra Torpet inn på Farmen. Men dersom det er en egen Torpet- tråd så er jo det veldig greit å diskutere Torpet der  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (25 minutter siden):

Skjønner at han har fått indikasjoner på dette. Men det betyr ikke at man skal miste all fornuft i letingen. Ingenting unnskylder Nils her, mener jeg, og det mente opplagt produksjonen også.

Og når reglene er slik de er angående maksimal avstand fra gården, som deltakerne visste om, så er det jo produksjonens ansvar å lete etter kyrene utover dette. 

Dessuten så er produksjonen etisk forpliktet til å forsyne deltakerne med et viss minimum av mat hvis ikke kyrene kom til sin rett igjen. Deltakerne kan ikke akkurat svelte ihjel der inne. Det hadde tatt seg ut :) 

Hadde ikke de sagt det til han rett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Hadde ikke de sagt det til han rett ut?

Aner ikke. Jeg har ikke fått med meg lignende i det hele tatt. Jeg bare ser dere skriver det, og lener meg på det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

Aner ikke. Jeg har ikke fått med meg lignende i det hele tatt. Jeg bare ser dere skriver det, og lener meg på det. :) 

I hvert fall noe dritt i hvert fall 😕 jeg hadde virkelig likt å se Nils komme til farmen og vinne, jeg digger fyren 😄 Og jeg likte veldig å følge med på den mot i brøstet gjengen de hadde blitt der inne på torpet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet: Flere som la merke til at kua sto 20/30 meter unna Mohammed og Daniel da de var i skogen og leita med forbøtta? Utrolig merkelig at de ikke så den, den veier jo en del så helt knirkefritt kan den umulig bevege seg i skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

I hvert fall noe dritt i hvert fall 😕 jeg hadde virkelig likt å se Nils komme til farmen og vinne, jeg digger fyren 😄 Og jeg likte veldig å følge med på den mot i brøstet gjengen de hadde blitt der inne på torpet 😅

Så enig!😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (6 minutter siden):

Så enig!😅

Og nå når Amalie (Målfrid) hadde kommet inn, vi manglet bare Elna og Trine (Grethe og Tonje) 😄

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (11 timer siden):

De ligger ganske bra an med ukesoppdraget, så de har ingen grunn til å være stresset. Fint å se at de fikk spist det som var igjen av den gode kaken! Lurer på om det Stortingsvalget var en mulighet for deltakerne selv til å stemme? Skulle vært vanskelig for dem å få gjort det ellers når de fleste var inne på Farmen både når det var forhåndsstemming og valgdag?

Jeg tenkte samme tanken selv! Lurer på hvordan det løste seg, egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (3 timer siden):

Torpet har vel med farmen å gjøre. Det vil jo etterhvert komme en fra Torpet inn på Farmen. Men dersom det er en egen Torpet- tråd så er jo det veldig greit å diskutere Torpet der  :)

Enig. Jeg ser ikke torpet og syntes ikke det er så interessant å lese så mye om det innpå her. Men går fint for min del, men hvis det er en torpet tråd kunne jo det bare blitt diskutert der🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Rob og Herman ikke fikk NOEN konsekvenser etter kontakt med omverdenen for å få godteri, mens Nils som leita etter levende vesener ble kastet ut, så orker ikke jeg følge med på Farmen mer i år 😒

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). 

Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut.

Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte.

Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kvelden. Men i stedet for så legger de seg....??? 

Endret av Amanda28
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda28 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). 

Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut.

Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte.

Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kvelden. Men i stedet for så legger de seg....??? 

Du skrev samme innlegg her og på torpet tråden? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi avklare om vi skal bruke Torpet-tråden eller ikke? Tidligere var det flere som ville ha diskusjonen her fordi det passet inn i Farmen selv om ikke alle følger med, men nå virker det som folk er veldig delt igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (Akkurat nå):

Kan vi avklare om vi skal bruke Torpet-tråden eller ikke? Tidligere var det flere som ville ha diskusjonen her fordi det passet inn i Farmen selv om ikke alle følger med, men nå virker det som folk er veldig delt igjen.

Jeg er åpen for begge deler nå når jeg vet det er tillatt å diskutere torpet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 time siden):

Kan vi avklare om vi skal bruke Torpet-tråden eller ikke? Tidligere var det flere som ville ha diskusjonen her fordi det passet inn i Farmen selv om ikke alle følger med, men nå virker det som folk er veldig delt igjen.

Jeg er for å ta det her. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er for å ha torpet-diskusjon i egen tråd 😆 Har ikke tv2 play og om jeg har lyst å oppdatere meg på Torpet kan jeg jo bare gå inn på den tråden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (På 21.10.2021 den 11.29):

Anette virker som en sterk kvinne . 

det gjør hun ,men tror ikke hun har sjans mot grete eller mama g, men magefølelsen sier hun velger Lille heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Amanda28 said:

Jeg synes det er litt forskjell på de to "lovbruddene", Herman og Rob oppsøkte ikke mennesker eller dro andre plasser. De møtte på menneskene tilfeldigvis. (Altså ikke så gale som det de gjorde i fjor). 

Men hvis Nils ble oppfordret til å lete etter kyrne, så er det for strengt å kaste han ut.

Det som jeg blir mest forskrekket over er at de tre andre deltagerne på Torpet har lagt seg til å sove uten å varsle noen om at Nils ikke har returnert til gården. Slik jeg har forstått det visste ikke produksjonen om dette før de kom på jobb på morgenen, og da ble de sinte.

Det synes jeg er helt ekstremt. Tenk om Nils lå hardt skadet en plass. De burde jo virkelig ha varslet og satt i gang leteaksjon når det ble sent på kvelden. Men i stedet for så legger de seg....??? 

Enig med deg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (4 timer siden):

Kan vi avklare om vi skal bruke Torpet-tråden eller ikke? Tidligere var det flere som ville ha diskusjonen her fordi det passet inn i Farmen selv om ikke alle følger med, men nå virker det som folk er veldig delt igjen.

Jeg er for å ta det her. Nok med en tråd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...