Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Ny sesong starter snart. Innspilling starter om 2 dager.

Få et innblikk i Farmengården her: 

https://www.tv2.no/v/1676321/

Nytt av året: Revolverduell som tvekamp! 

Er DU klar? :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner de innspillingen så sent? Trodde de vanligvis pleide å sette i gang i slutten av juli eller noe 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merula skrev (2 minutter siden):

Begynner de innspillingen så sent? Trodde de vanligvis pleide å sette i gang i slutten av juli eller noe 🙂

Ja, så sa Mads Hansen i reportasjen. Hvis ikke reportasjen egentlig er gammel? Jeg vet ikke, men du sier noe, det hørtes sent ut! 

Usikker på nårtid Farmen kommer på TV. Det går vel fort en måned til. Kanskje 5 uker, altså slutten av september...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lenge siden Mads Hansen la ut på insta-story at innspillingen var i gang, men jeg husker ikke om det var Farmen eller Farmen Kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg veldig :) ny sesong kommer 21 september, så innspilling kan neppe begynt nå, dessuten filmer de jo utover høsten også, er kanskje farmen kjendis da for det starter i januar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

En uke igjen til premiere! 

Litt informasjon man kan kose oss med imellomtiden:

Her er årets Torpet-deltakere: https://www.tv2.no/a/14154592/

Forskning.no (faktisk) prøver å forklare hvorfor det "alltid" blir krangling på Farmen: https://forskning.no/media-norges-forskningsrad-partner/derfor-blir-det-alltid-krangling-pa-farmen/1893125

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye å følge med på. De har vel gjort noen endringer? Håper de finner en gård på Jæren snart.

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst
Blinkie skrev (2 timer siden):

Har sett første episode av farmen, og første episode av torpet. Jeg likte det :) 

Samme her 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

"How you doin'?!" 

Iløpet av de 5 første minuttene var jeg lei den der, så jeg håper lille-Joey (Rob) ikke har som vane å si den frasen! 😜 

For øvrig interessant at Rob kom rett inn, var sulten og måtte ha noe å spise, og uttrykte "bekymring" for at om ikke han fikk mat så ble han sur... Dét var i tidligste laget :) Og han gnagde mye om den maten hele episoden...

Ellers en sarlig blanding av folk.
I alt fra beskjeden til avbalansert til pågående til slitsomme til brautete med all mulig slags bakgrunner.

Er det ikke slik at de som brauter mest og tar størst plass ofte ryker først? Iallefall hvis du er mann?  
Og med Thorvald som storbonde så ligger vel i tradisjon tro da Kjell eller Rob an til å bli førstekjempe? 
Bare vill gjetning fra meg ;) 

Hvis ikke Rob nå må trekke seg pga den skaden han pådro seg på slutten... Det hørtes ikke godt ut. For øvrig sykt irriterende at programmet avsluttet med det uten at vi fikk slutten på den historien.

Ellers synes jeg storbonden Thorvald virker som en balansert og fornuft kar.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre enn meg som syns han amerikaneren var slitsom?   Og pussig å se hvor orange det er mulig å få selvbruningen på hu ene influenserlignende dama. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...