Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Momma skrev (1 time siden):

Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen.

Jeg tar mange fremfor Niklas!

cas12 skrev (1 time siden):

enig. har ikke sett farmen kjendis så kan ikke si så mye om tiril,men kjedelig det hvis hun er kjedelig

Hadde du sett årets sesong så er det mulig at du hadde endret mening om han :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murstein skrev (På 23.3.2022 den 20.59):

Kan noen fortelle meg hva som gjør at Niklas Baarlie blir båret frem som en prins av Tv2.?  Skikkelig skuffet over valget av programleder.  Niklas skal nå korrigere andre på alt han selv gjorde feil. Er så lei av den usympatiske mannen. Og nå skal vi altså være nødt til å slite med han i fremtidige farmen.  

Jeg savner når Stian Blipp var Tv2 sin prins, han har jeg faktisk veldig sansen for, hyggelig fyr også :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (4 timer siden):

Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen.

Jeg forventer ikke at en programleder skal ta så mye plass. Men Tiril var så kjedelig at jeg begynte å legge merke til henne nettopp pga dette. Er ikke lett med denne berømte «akkurat passe» rollen som programleder…

Endret av Carmen67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂

Du er inne på noe her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂

Niklas er som en virkelighetens Svein Krogstad 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden heter "Farmen 2021". Er det ikke på tide å legge den død nå? 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveacrossboarders skrev (1 minutt siden):

Denne tråden heter "Farmen 2021". Er det ikke på tide å legge den død nå? 🤷‍♀️

Nå prater vi om ny programleder så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først Tix som ny Paradise Hotel programleder og nå Niklas som ny Farmen programleder, hva blir det neste? Sophie Elise og Isak som nye God Morgen Norge programledere? 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Jeg savner når Stian Blipp av Tv2 sin prins, han har jeg faktisk veldig sansen for, hyggelig fyr også :)

Ja,  Tv2 har jo flere gode kandidater 🙂 Men neida, måtte selvføgelig bli den største uroskråka.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.3.2022 den 15.02):

Først Tix som ny Paradise Hotel programleder og nå Niklas som ny Farmen programleder, hva blir det neste? Sophie Elise og Isak som nye God Morgen Norge programledere? 😨

Så lenge TV-seerne fortsetter å følge med på alt dette tullet, så kommer produksjonen selvfølgelig å fortsette på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (6 minutter siden):

Så lenge TV-seerne fortsetter å følge med på alt dette tullet, så kommer produksjonen selvfølgelig å fortsette på denne måten.

Jeg ser heldigvis ikke på ph eller gkn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...