Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fikk han sparken, egentlig? Hva gæli hadde han gjort? 

Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fikk han sparken, egentlig? Hva gæli hadde han gjort? 

Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han

Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔

Så frekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (4 minutter siden):

Stakk av med noen dresser som var tv2 sine hvertfall, husker ikke om det var noe mer🤔

Jøss, det er det frekkeste! :sjokk: 

Cid skrev (4 minutter siden):

Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han

Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede

Fysj, så dårlig arbeidsmoral! Ja, da er det vel like greit at han fikk sparken.

Jeg er helt ærlig litt lei farmen, men må se det likevel. Blitt avhengig, haha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Nå er han vel lærer

Ja det stemmer. Han har nok forhåpentligvis hatt god tid på å angre og å bli en bedre versjon av seg selv. Har sett han i noe reality-greier for ikke så lenge siden, mulig det var Fangene på fortet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jøss, det er det frekkeste! :sjokk: 

Fysj, så dårlig arbeidsmoral! Ja, da er det vel like greit at han fikk sparken.

Jeg er helt ærlig litt lei farmen, men må se det likevel. Blitt avhengig, haha 😂

Noen ting er sikre her i verden, en ting er at jeg år etter år kommer tilbake for å se farmen trass i hva jeg har sagt tidligere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han

Forøvrig artig at det fortsatt er aktivitet i denne tråden 3 måneder etter sesongen sluttet 😄 Kommer vel til å vare til september 😅 Gleder meg allerede

Det var det også ja, hadde jeg glemt. Type😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Ja det stemmer. Han har nok forhåpentligvis hatt god tid på å angre og å bli en bedre versjon av seg selv. Har sett han i noe reality-greier for ikke så lenge siden, mulig det var Fangene på fortet. 

Han var med i den parodifilmen på farmen i torsdagsfilmen, det var hysterisk morsomt 😂 Anbefaler alle å se, lo som bare

Må være litt artig forøvrig å ha en tidligere kjendis som lærer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Det var det også ja, hadde jeg glemt. Type😅

Leste en artikkel nylig, trist fordi han er en av de beste programlederne tv2 har hatt. Sturla er ikke å se der lenger heller :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Han var med i den parodifilmen på farmen i torsdagsfilmen, det var hysterisk morsomt 😂 Anbefaler alle å se, lo som bare

Må være litt artig forøvrig å ha en tidligere kjendis som lærer 😅

Haha, det må jeg se😁

På vgs hadde jeg en lærer som spilte drapsmannen i en skrekkfilm - var livredd for han både før og etter han var på skjermen😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Leste en artikkel nylig, trist fordi han er en av de beste programlederne tv2 har hatt. Sturla er ikke å se der lenger heller :( 

Ja det er trist. Sturla har jeg hørt litt diverse om, synd at folk ødelegger sånn for seg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (2 minutter siden):

Haha, det må jeg se😁

På vgs hadde jeg en lærer som spilte drapsmannen i en skrekkfilm - var livredd for han både før og etter han var på skjermen😅

https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen
 

Blir litt som å skulle ha Robert Englund som naturfaglærer 😅

Hva het han? 

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Ja det er trist. Sturla har jeg hørt litt diverse om, synd at folk ødelegger sånn for seg selv og andre.

Hva har han gjort? Jeg trodde han sluttet for å drive en campingplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Ubetalte ferie/reiser, dårlig oppførsel og seint oppmøte blant annet. Dumt fordi jeg var fan av han

Det var mye mer enn dette. Ikke alt som hører hjemme å skrive om her, så får nøye meg med å nevne at han visstnok tjente en del gryn på å holde Vil du bli millionær-events for bedrifter og diverse, som han i henhold til kontrakten med TV 2 ikke hadde lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (43 minutter siden):

Det var mye mer enn dette. Ikke alt som hører hjemme å skrive om her, så får nøye meg med å nevne at han visstnok tjente en del gryn på å holde Vil du bli millionær-events for bedrifter og diverse, som han i henhold til kontrakten med TV 2 ikke hadde lov til.

Bare nevnte noe av det jeg hadde lest om, dum oppførsel av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (5 timer siden):

https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen
 

Blir litt som å skulle ha Robert Englund som naturfaglærer 😅

Hva het han? 

Hva har han gjort? Jeg trodde han sluttet for å drive en campingplass

Løning. Har mange historier om han fra timene😅

https://www.vestnytt.no/kultur/i/vJlnj/laereren-skremmerkinogjengerne-paa-ny

Sturla er det vel ikke helt lov å diskutere, siden det per dags dato ikke er en dom på noe. Så det får heller ligge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (4 minutter siden):

Løning. Har mange historier om han fra timene😅

https://www.vestnytt.no/kultur/i/vJlnj/laereren-skremmerkinogjengerne-paa-ny

Sturla er det vel ikke helt lov å diskutere, siden det per dags dato ikke er en dom på noe. Så det får heller ligge.

Uff han, husker jeg fikk frysninger på slutten av filmen når vi så han i bakgrunnen på det ene bildet 😨

Er Sturla Berg jeg mener altså, finner ikke at han har gjort noe eller blitt anklaget på nettet 🧐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...