Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LiseTV skrev (3 minutter siden):

Trist at Tonje ikke vant. Pen og koseleg  dame.

Daniel er enda penere, og enda koseligere🥰et så ydmykt og tvers igjen om godhjertet menneske vokser ikke på trær😀

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig mer imponert over Heidi og Kåre enn jeg er over Daniel og Tonje. ( Unnskyld altså Daniel, om du fortsatt leser her inne 😅 ) Verken Daniel eller Tonje har gjort noe galt, og jeg tenker at både Heidi og Kåre var klar over hva de hadde meldt seg på, så jeg ønsker ikke å stakkarsliggjøre dem heller. Det er bare det at jeg blir ikke så imponert når jeg ser en mann slår en dame som mangler fingrer på den ene hånda i melkespannholding. Jeg blir heller ikke så imponert når jeg ser at noen klarer å slå ut en person som har adhd og dysleksi i "kunnskap", der en del av det er kunnskap man får av å pugge fra en bok. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at Daniel vant, det reddet kvelden. Morsomt å se trynet på Tonje da hun skjønte at hun hadde tapt. En verdig vinner, utrolig flink fyr. 🙂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (15 timer siden):

Er man igjen til slutt, så er man en verdig vinner. Ikke hennes feil at ingen valgte henne. Dessuten var hun da igjennom flere kamper for å få finaleplass. 

uenig i den

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (7 timer siden):

Nettopp, dette er virkelig tragisk og barnslig oppførsel av en godt voksen mann.

Heia Daniel, min favoritt vant!

Jeg la ikke merke til det, gjorde han det mens de var der under finalen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/5/2021 at 11:28 PM, Blueberrymuffin said:

Tonje imponerte meg veldig, det skal hun ha.

Men helt riktig deltager som vant, likt Daniel fra starten. Han svarte i tillegg på flest riktig i finalen, så utslagsspørsmålet var helt rettferdig.

Glad for at Daniel vant, sympatisk og fin fyr som er vel undt seieren. Og første torpet deltager som tar seieren. Historisk seier, masse gratulerer til Daniel 🥳🥳🥳

Enig med deg!. 

Tonje imponerte meg veldig også.🥰 Trodde aldri at hun ville stå så sterkt på slutten. Men det gjorde hun. Dyktig jente!!!!

Tonje var nok en av de farligste konkurrentene der inne. Helt utrolig at ingen valgte henne til førstekjempe.  Alle unntatt Herman sa at Tonje var en de trodde ville stå i finale og at de var klar over at hun var en såpass farlig konkurrent. Hvorfor de da aldri valgte henne som førstekjempe er overraskende.😇 Tror nok at Tonje var en sterkere konkurrent enn Mama-G og Grethe og alle de andre som måtte i tvekamp. Men forstår det slik at Tonje er en person som plager ingen. Hyggelig og snill. Det er mulig derfor hun ikke ble valgt til tvekamp? 

Tonje er virkelig en sterk flink jente. Men jeg heiet på Daniel og synes at det var gøy at seieren ble hans. 😊

Tror det skulle være første gang at en vinner av Torpet vinner farmen. ❤. Likte at Rob ønsket at den ekstra kniven skulle gå til Daniel før finalen startet. Han hadde aldri møtt Daniel før. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Cid said:

Skal du følge med på Farmen Kjendis?

Bra han vant men jeg synes Tonje gjorde en ganske god innsats selv :) 

Må ha vært bittert for Tonje å se million-premien forsvinne pga siste spørsmål. 💔 Men sånn er livet. ❤. Hun gjorde det uansett veldig bra i konkurransen. Hun fikk uansett den største premie der inne, en kjæreste. 

Daniel er en velfortjent vinner. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for regelbrudd av rommets retningslinjer,persondebatt,brukerangrep,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Strix burde fått stryk på siste spørsmålet. Svaret stod ikke engang i gårdsboka. Hverken kunnskap, styrke, stressmestring eller utholdenhet ble tatt med. Kun reinspikka flaks. 1921 var et år med både 1. verdenskrig og spanskesyken like bak seg. Håpløst å regne ut noe som helst.

Utslagsspørsmål liksom, kunne like gjerne tatt stein saks papir. 
Jeg unner Daniel seieren når det er sagt, men å la noen vinne på denne måten var slemt gjort av Strix (hadde vært det samme om Tonje vant). 

Endret av Carmen67
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til @Danielgodo👏 👏

Jeg syns det var utrolig gøy at han vant, da med tanke på (som jeg også har skrevet tidligere her) at det var tidenes "revenge" eller "comeback" fra hans sesong da han røk ut allerede i uke 2!  Veldig gøy at en utfordrer vant farmen i fjor, og at en av de "opprinnelige" torpet-deltakerne vant i år! 😊 Jeg syns også at finalen var utrolig spennende, og man kunne se at de begge to hadde brukt tiden godt der inne, da mtp å tilegne seg kunnskapene fra gårdsboka!

Igjen, gratulerer Daniel, med både hytte og bil! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (25 minutter siden):

Jeg mener Strix burde fått stryk på siste spørsmålet. Svaret stod ikke engang i gårdsboka. Hverken kunnskap, styrke, stressmestring eller utholdenhet ble tatt med. Kun reinspikka flaks. 1921 var et år med både 1. verdenskrig og spanskesyken like bak seg. Håpløst å regne ut noe som helst.

Utslagsspørsmål liksom, kunne like gjerne tatt stein saks papir. 
Jeg unner Daniel seieren når det er sagt, men å la noen vinne på denne måten var slemt gjort av Strix (hadde vært det samme om Tonje vant). 

Ja enig, han vant med ren flaks. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (14 timer siden):

Enig med deg!. 

Tonje imponerte meg veldig også.🥰 Trodde aldri at hun ville stå så sterkt på slutten. Men det gjorde hun. Dyktig jente!!!!

Tonje var nok en av de farligste konkurrentene der inne. Helt utrolig at ingen valgte henne til førstekjempe.  Alle unntatt Herman sa at Tonje var en de trodde ville stå i finale og at de var klar over at hun var en såpass farlig konkurrent. Hvorfor de da aldri valgte henne som førstekjempe er overraskende.😇 Tror nok at Tonje var en sterkere konkurrent enn Mama-G og Grethe og alle de andre som måtte i tvekamp. Men forstår det slik at Tonje er en person som plager ingen. Hyggelig og snill. Det er mulig derfor hun ikke ble valgt til tvekamp? 

Tonje er virkelig en sterk flink jente. Men jeg heiet på Daniel og synes at det var gøy at seieren ble hans. 😊

Tror det skulle være første gang at en vinner av Torpet vinner farmen. ❤. Likte at Rob ønsket at den ekstra kniven skulle gå til Daniel før finalen startet. Han hadde aldri møtt Daniel før. 

Tonje var aldri min favoritt, synes hun var usympatisk og glatt. Glad i å vise seg fram. At en homo vinner Farmen er jo bare bra. Og han var flinkest, vant også Torpet. Men der inne var han en latsekk. Men skjerpet seg. Hyggelig fyr 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, jaeols said:

Tonje var aldri min favoritt, synes hun var usympatisk og glatt. Glad i å vise seg fram. At en homo vinner Farmen er jo bare bra. Og han var flinkest, vant også Torpet. Men der inne var han en latsekk. Men skjerpet seg. Hyggelig fyr 🙂

Daniel var en fin fyr på gården. Likte både han og Mohammed.  Mohammed virket også som en trivelig kar. Han virket til å være glad på Daniels vegne over seieren. :)

Tonje er veldig ung. Men jeg må innrømme at jeg undervurderte henne.  Hun var jo veldig skarp og flink. Men jeg mener at Daniel var den rette vinneren med tanke på at hun ble disket i en av konkurransene, og med tanke på sabotasjene. 

Mange av deltakerne virket å heie på Tonje, men Gunnar, Herman, Mohammed, Rob og Anette ville gi finalekniv til Daniel. Synes det var bra at Daniel ble godt møtt av gjengen også. Han hadde jo vært lenge på Torpet. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (På 6.12.2021 den 16.56):

Så utrolig bra at Daniel vant, det reddet kvelden. Morsomt å se trynet på Tonje da hun skjønte at hun hadde tapt. En verdig vinner, utrolig flink fyr. 🙂

Kanskje du er en som har prøvd seg på Tonje, men fått avslag? Derfor så bitter?

Du har kalt henne både mindre pen, men også «dum som et brød» flere ganger. Dum som et brød fikk hun hvertfall motbevist rett i fleisen på deg😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (1 time siden):

Thorvald var en favoritt til seieren basert på sitt vesen og sin væremåte. Men jeg tenker det er likegreit at det var Daniel, en annen favoritt, som vant, og ikke Thorvald: https://www.tv2.no/underholdning/14411725/ (inntekt-, skatt- og formueliste).

Thorvald kan absolutt kjøpe sin egen hytte og bil 👍🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 timer siden):

Thorvald var en favoritt til seieren basert på sitt vesen og sin væremåte. Men jeg tenker det er likegreit at det var Daniel, en annen favoritt, som vant, og ikke Thorvald: https://www.tv2.no/underholdning/14411725/ (inntekt-, skatt- og formueliste).

spiller inntekt noe rolle? thorvald hadde fortjent like mye og vinne

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (5 minutter siden):

spiller inntekt noe rolle? thorvald hadde fortjent like mye og vinne

Jeg har ikke skrevet at Thorvald ikke fortjente å vinne. Men imellom to favoritter så kan det være likegreit at det var Daniel som vant, basert på personlige økonomiske vilkår. For min del så spiller det en rolle når avstanden mellom inntekt og formue er så stor. Vi snakker om en som "ikke eier nåla i veggen" vs en som kan kjøpe premien 4 ganger i året med årsinntekten. Men så har jeg en tendens til å unne og heie på underdogs med dårlige utgangspunkt ofte. Kanskje det er derfor jeg synes det spiller en rolle. Forstår likevel at andre ikke tenker slik. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...