Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaur skrev (7 timer siden):

Slapp av vi har fått med oss at du ikke liker Tonje, du trenger ikke skrive det 36 ganger! 😂🤦‍♀️

Flere enn meg som håper Tonje vinner bare for å irritere Jaeols nå? 😂😂

Med all hetsen mot Tonje så hadde det ikke vært krise om hun vant siden det hadde irritert vettet av motstanderne 😛

jaeols skrev (4 timer siden):

Banning tar seg dårlig ut og vitner om en som har mistet kontrollen. Ta deg sammen og skriv noe fornuftig. Det må være lov å skrive at Heidi UNG er mye penere en Tonje, det må du tåle! 

Virkelig?

Ctrl skrev (2 timer siden):

editere og legge inn i overskrift og HI at spoiling ikke tillates, og at lineær-tv følges: 

Takk, har endret :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :hoppendeglad: Så velfortjent seier! Og endelig en vinner fra Ålesund 😄 Jeg unner Daniel dette så mye :) Men dæven så imponert jeg ble av Tonje, hun var over all forventning for meg denne uken, jeg trodde ikke hun hadde en stor sjans i finalen men det viste hun meg feil, jeg er imponert over hvor langt hun kom :) Også morsomt å tenke på hvor sint visse folk sikkert ble over å se en dame i finalen :fnise: Pågrunn av alt det der "blir aldri damer i finalen" tullet så hadde det ikke vært så ille om Heidi kom inn istedenfor Daniel siden 2 damer i finalen hadde svidd ekstra for de som virkelig ikke ville det 😅 Men ville da aller helst at Daniel skulle vinne, men jeg synes at Heidi Young har vært fantastisk i løpet av oppholdet, hun har klart seg like bra som en med to hender og det synes jeg er svært imponerende :)

Nei dette har vært en av de beste sesongene av farmen etter min mening, gleder meg til Farmen Kjendis nå 😃

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til @Danielgodo !!! 🥳

For et comeback du gjør! Ikke nok med at du vant Torpet, men du tok med deg Farmen-seieren i samme slengen, og får nyte godt av både hytte og bil 😄 Gratulerer, du fortjener det så sykt mye! 

Bra mann med utrolig god energi og stort hjerte. En favoritt hvorhen du går og er med! En mer verdig vinner finner man ikke. 

Gratulerer til Tonje også med en velfortjent andreplass! En meget god plassering, selv om man utrolig nok går tomhendt hjem derifra. Litt surt og uforståelig egentlig, det burde vært en "trøstepremie" også. Men ettersom TV2 har tatt deg inn i rampelyset nå så antar jeg at du føler du har fått en premie du også. Vi kommer til å se mer av Tonje i fremtiden!

God og spennende finale med to jevne og gjennomført brae deltakere helt til siste slutt. 

Men samtidig godt at det er over. :nisseblunk:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (På 4.12.2021 den 5.02):

En annen ting er at den murbygg konkurransen mellom Simon og Heidi var en tvekampgren i første sesong. Det som var kalt "vardebygging" hvis jeg har forstått det riktig.

Ja, 2004 var en bra sesong. En av sesongene jeg virkelig har lyst til å se igjen. Mye er bedre, men ikke alt hehe. Har sagt dette før men noen ganger blir de i finaleuken behandlet svært urettferdig. 

Ohh  -vardebygging kunne absolutt vært en gren i tvekamp mellon begge kjønn nå! 🙏🏼🙏🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel vant og fikk bil og hytte, men Tonje gikk jo ikke tomhendt hjem hun heller.

Hun fikk seg kjæreste..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et rotterace, hélt inn til mål! Forutså det bittelitt, utifra en vinkel på Mads i en reklame mens han sier "Gratulerer" tidligere.

Men med SÅ jevn match, ble det likevel spenning! :hjerte: :hoppendeglad:

100% verdig vinner! :hjerter_rundt:For en mann, ydmyk personlighet og raus som få! ☀️

Endret av Tradegy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Slutt å vri om på det jeg skriver, ærlig talt!!😓 tragisk av deg! Avsluttet med å si at Heidi er ei søt jente hun også, så plis, spar meg for sånn bitch oppførsel, skjønt at du ikke liker meg, men drit i å vri om på hva jeg skriver!

Jeg siterte deg presis hva du skrev.
Kanskje du bør tenke litt over hva du skriver i stedet for å forsøke å lyve om at alt du skriver blir vridd om?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (13 minutter siden):

Gjenstår å se om premien(e) blir brukt, for en hyttetomt er vel ikke akkurat inkludert.

Dette er den store kneika med å vinne hytta. Du vinner egentlig bare et oppsatt råskall/byggesett. 

Tomt, fundament, strøm, vann, sanitær, kjøkken, bad og alt innvendig må du anskaffe og gjøre selv. 

Tror det var Farmenvinneren Laila som sa at du vant egentlig 2 millioner i utgifter for å få satt opp hytta. Hun måtte selge bilen hun vant for å få råd til å sette opp hytta, og hele lokalsamfunnet jobbet på dugnad for å få hytta opp og i stand. Hun satt likevel igjen med milliongjeld. 

Men sånn er det. Hytta er iallefall en fin inngang til å få satt opp en hytte "billig", eventuelt så kan du jo selge hytteskallet. 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Dette er den store kneika med å vinne hytta. Du vinner egentlig bare et råskall. Veggene. 

Tomt, fundament, strøm, vann, sanitær, kjøkken, bad og alt innvendig må du anskaffe og gjøre selv. 

Tror det var Farmenvinneren Laila som sa at du vant egentlig 2 millioner i utgifter for å få satt opp hytta. Hun måtte selge bilen hun vant for å få råd til å sette opp hytta, og hele lokalsamfunnet jobbet på dugnad for å få hytta opp og i stand. Hun satt likevel igjen med milliongjeld. 

Men sånn er det. Hytta er iallefall en fin inngang til å få satt opp en hytte "billig", eventuelt så kan du jo selge hytteskallet. 

Kan man ikke bare velge pengene??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (Akkurat nå):

Ok, ja det var det. 😃

Sist år vant en utfordrer, i år vant en torpet deltaker, hva blir det i neste år mon tro? Eneste som kan toppe dette er at den utfordreren som ikke får blitt fullverdig deltaker som så får en ny sjanse på torpet vinner torpet og så farmen, det hadde vært helt sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Kan man ikke bare velge pengene??

Hvilke penger? Du vinner hytte og bil, og det er det du får :) Tror ikke man kan veksle premiene inn i penger på direkten. Men du står fritt til å selge gevinsten videre etterpå. Tror jeg. Iallefall bilen, for den har flere vinnere solgt for å investere i oppføring av hytta. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Hvilke penger? Du vinner hytte og bil, og det er det du får :) Tror ikke man kan veksle premiene inn i penger på direkten. Men du står fritt til å selge gevinsten videre etterpå. Tror jeg. Iallefall bilen, for den har flere vinnere solgt for å investere i oppføring av hytta. 

Tror du man får solgt det med hytten lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...