Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

jaeols skrev (1 minutt siden):

Da vil de at en jente skal vinne i år, sanne mine ord. Da får jeg for Guds skyld håpe at det er Heidi Ung som vinner. 

Tror mange handikappede spesielt hadde syntes det var fantastisk om ei med et handikap vant farmen :) For en flott dame 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (5 timer siden):

Tror det kun er slik at folk har ulike favoritter basert på fremtreden i klippene i programmet. Folk har ulike tanker om hvem de mener bør vinne.

Jeg og mannen har ulike favoritter. Jeg har Daniel og Heidi Young. Han sier at han har Daniel og Tonje. Men vi har en felles favoritt da, Daniel 😆

Blir spennende med kampen på søndag. Uansett unner den av de tre som vinner å vinne. Samme om det blir Tonje, Daniel eller Heidi Young. Alle er unge mennesker som sikkert behøver premien. 

Savner Kåre sin herlige latter. 😅

Nå kan man søke om å bli deltaker i neste års farmen? Noen som skal søke? 😆 Tenker på at det er modig og kult gjort å bli med. 

 

Jeg tenker å søke. Jeg skal bli den nye «midt-i-40-årene-heksa» 😆

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker å søke. Jeg skal bli den nye «midt-i-40-årene-heksa» 😆

Jeg hadde sikkert blitt en "litt yngre feit Kåre" 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Wow, kult! Håper du blir tatt inn! Da har du med å si ifra slik at vi kan heie på deg. Team KG! ;) 

Utifra sosiale medier og forum i år så har du fått mange gode råd om hvordan du bør opptre der inne:
- Ha for guds skyld på deg tidsriktige klær selv om ingen aner hva dette vil si. Ikke vis hud og gå for all del ikke i baris, men fy fader så tåpelig du er om du har på klær når det er varmt.
- Husk å bade mye foran kamera ellers er du en sjettlugg, men bader du for ofte har du sikkert et intimproblem.
- Tilfredsstill de norske normene med å være høflig og snill, selv om du da er dritkjedelig. Men er du ikke det er du en surkuk.
- Står du opp for deg selv er du usympatisk. Gjør du ikke det er du sikkert usympatisk da også.
- Du bør ikke jobbe for mye eller for lite, men gir du ikke alt er du lat, og gir du alt er du taktisk usmart. Noe mellomting ser bare rart ut. 
- Vennligst ikke skill deg ut, men husk å skill deg ut ellers passer du ikke konseptet.
- Du bør nå minst 2 tvekamper ellers fortjener du ikke vinne, men blir du plukket ut i 2 tvekamper så fortjener du heller ikke å vinne ettersom "alle" ville ha deg ut.
- Selv om du deltar i et spill om bil og hytte så må du for all del ikke tenke at det er et spill, men spiller du ikke så har du surfet igjennom konseptet og fortjener ikke engang å nå finaleuke.
- Saboterer du så er du både smart og en idiot på samme gang. Saboterer du ikke er du det samme. 
- Er du god i øksekast, synd for deg, ikke ta øksekast! 
- Praktiserer du allianser, taktikk og relasjoner så er du en Paradise Hotel-deltaker og har ingenting på Farmen å gjøre, men du gjør lurt i å posisjonere deg utifra de andre og med de andre. Men velg da for guds skyld "rett" side, selv om begge sider er galt!
- Flaks og tilfeldigheter er ulovlig. Dyktighet også.
- Det foretrekkes at du ser bra ut. Gjør du ikke det skjønner man ikke hvorfor du ble valgt, men ser du faktisk bra ut så får du alt servert på sølvfat. 

Lykke til 😄 

Endret av Ctrl
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (2 timer siden):

Har Tv2 lagt opp alt på forhånd at en jente skal vinne i år? Og da har produksjonen satset på en som skal jobbe i kanalen. Kanskje litt spesielt. De gjør det fordi det er år og dag siden en jente har vunnet. Vi får se på Søndag.

Konspirasjonsteorier.no

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (16 minutter siden):

Wow, kult! Håper du blir tatt inn! Da har du med å si ifra slik at vi kan heie på deg. Team KG! ;) 

Utifra sosiale medier og forum i år så har du fått mange gode råd om hvordan du bør opptre der inne:
- Ha for guds skyld på deg tidsriktige klær selv om ingen aner hva dette vil si. Ikke vis hud og gå for all del ikke i baris, men fy fader så tåpelig du er om du har på klær når det er varmt.
- Husk å bade mye foran kamera ellers er du en sjettlugg, men bader du for ofte har du sikkert et intimproblem.
- Tilfredsstill de norske normene med å være høflig og snill, men ikke for høflig og snill for da er du dritkjedelig. Men er du for lite høflig og snill er du en surkuk.
- Står du opp for deg selv er du usympatisk. Gjør du ikke det er du sikkert usympatisk da også.
- Du bør ikke jobbe for mye eller for lite, men gir du ikke alt er du lat, og gir du alt er du taktisk usmart. Noe mellomting ser bare rart ut. 
- Vennligst ikke skill deg ut, men husk å skill deg ut ellers passer du ikke konseptet.
- Du bør nå minst 2 tvekamper ellers fortjener du ikke vinne, men blir du plukket ut i 2 tvekamper så fortjener du heller ikke å vinne ettersom "alle" ville ha deg ut.
- Selv om du deltar i et spill om bil og hytte så må du for all del ikke tenke at det er et spill, men spiller du ikke så har du surfet igjennom konseptet og fortjener ikke engang å nå finaleuke.
- Saboterer du så er du både smart og en idiot på samme gang. Saboterer du ikke er du det samme. 
- Er du god i øksekast, synd for deg, ikke ta øksekast! 
- Praktiserer du allianser, taktikk og relasjoner så er du en Paradise Hotel-deltaker og har ingenting på Farmen å gjøre, men du gjør lurt i å posisjonere deg utifra de andre og med de andre. Men velg da for guds skyld "rett" side, selv om begge sider er galt!
- Flaks og tilfeldigheter er ulovlig. Dyktighet også.
- Det foretrekkes at du ser bra ut, men ser du for bra ut så får du alt servert på sølvfat. 

Lykke til 😄 

Hehe takk :) Tror jeg vare ville prøvd å være så hyggelig som mulig og holde inne eventuell irritasjon om jeg skulle bli provosert over noe eller noen. Aldri kommet noe godt ut av å være sint på reality :P Husker at Inger Cecilie fra sist år for eksempel hadde fått massiv hets og en som drev og ringte henne og truet henne, folk kan være grusom 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

 

Som å ha meldt meg på kg? 😅

Jeg var dårlig på å lage presentasjonsvideo før og det så bare komisk ut 🙊 Men nå klarer jeg å holde masken heldigvis, er så kleint å se tilbake på gamle audition klipp 😅

Alltid kleint å se seg selv bakover i tid. Men du må bestemme deg for «hvem» du skal være i castingen av gruppedynamikken. Spillemannen, kjekkasen, altmuligmannen eller latsabben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (3 timer siden):

greinalause? hva i alle dager betyr det? snakker de sånn på sunnmøre? morsom dialekt:laugh:

Er vel forbeholdt enkelte grisgrendte bygder på Sunnmøre ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Alltid kleint å se seg selv bakover i tid. Men du må bestemme deg for «hvem» du skal være i castingen av gruppedynamikken. Spillemannen, kjekkasen, altmuligmannen eller latsabben?

Skal du melde deg på også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner ikke igjen ordet selv egentlig men antar det betyr grinerunge 😅

Det betyr «håpløs» utover enhver fattevne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Og så melder alle fra tråden her seg på 😄

Da tror jeg moderator hadde fått sammenbrudd med all modereringen som hadde blitt nødvendig. Jeg tar rollen som «Grethe». Hvem hadde du blitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (4 minutter siden):

Da tror jeg moderator hadde fått sammenbrudd med all modereringen som hadde blitt nødvendig. Jeg tar rollen som «Grethe». Hvem hadde du blitt?

En blanding av Daniel og Kåre :P Prater mye og ler mye :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

En blanding av Daniel og Kåre :P Prater mye og ler mye :ler: 

Supert! Da er det avklart. Noen andre her som har lyst til å avsløre seg med hvem de passer som? Kanskje vi er en fin farmen gjeng her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, Cid said:

Håper han kommer med da :) Kommer jeg med også kan vi starte en allianse 😅

Dersom jeg kommer med, så håper jeg på at dere vil danne en allianse med meg inkludert også 😅. Lover dere ekstremt gode betingelser 🤣. Får jeg tilgang på vin så deler jeg med dere 🤣🤣🤣. Lover dere underholdning så det suser. Blir dere storbonde så saboterer jeg aldri ukesoppdraget for dere. 😅

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Cid said:

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Jeg vurderer å faktisk melde meg på farmen 😅 . 

Det verste ved deltakelse er hva folk kan skrive i kommentarer om meg på Internett, huttetu 😅😅😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen hørt musikken som spilles når de viser hva premien er? Rett før rulleteksten? Det er intromusikken til den første sesongen fra 20 år siden! Er samme kjenningsmelodi men den versjonen var bare i den første sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (1 minutt siden):

Har noen hørt musikken som spilles når de viser hva premien er? Rett før rulleteksten? Det er intromusikken til den første sesongen fra 20 år siden! Er samme kjenningsmelodi men den versjonen var bare i den første sesongen.

Jeg så aldri første sesong, hvordan synes du den var sammenlignet med årets sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...