Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg så aldri første sesong, hvordan synes du den var sammenlignet med årets sesong?

Den var noe ganske annet, har ikke sett så mange episoder. Ingen marked, ikke kjempehytter, men ellers var det meste det samme. De lagde ikke så stort poeng av at det skulle være 100 år tilbake i tid, de skulle bare leve med det de hadde for 100 år siden. Gaute minnet litt om presten Thor fra i fjor og Daniel i år. Nå er det jo mye større omfattende ukesoppdrag og historiske hendelser som påvirker sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galen King skrev (Akkurat nå):

Den var noe ganske annet, har ikke sett så mange episoder. Ingen marked, ikke kjempehytter, men ellers var det meste det samme. De lagde ikke så stort poeng av at det skulle være 100 år tilbake i tid, de skulle bare leve med det de hadde for 100 år siden. Gaute minnet litt om presten Thor fra i fjor og Daniel i år. Nå er det jo mye større omfattende ukesoppdrag og historiske hendelser som påvirker sesongene.

Jeg så for første gang i 2004, jeg synes farmen har blitt bedre med årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg så for første gang i 2004, jeg synes farmen har blitt bedre med årene :)

En annen ting er at den murbygg konkurransen mellom Simon og Heidi var en tvekampgren i første sesong. Det som var kalt "vardebygging" hvis jeg har forstått det riktig.

Ja, 2004 var en bra sesong. En av sesongene jeg virkelig har lyst til å se igjen. Mye er bedre, men ikke alt hehe. Har sagt dette før men noen ganger blir de i finaleuken behandlet svært urettferdig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (Akkurat nå):

En annen ting er at den murbygg konkurransen mellom Simon og Heidi var en tvekampgren i første sesong. Det som var kalt "vardebygging" hvis jeg har forstått det riktig.

Ja, 2004 var en bra sesong. En av sesongene jeg virkelig har lyst til å se igjen. Mye er bedre, men ikke alt hehe. Har sagt dette før men noen ganger blir de i finaleuken behandlet svært urettferdig. 

Husker jeg spøkte litt på den tiden med han Snorre og kalte han Snorre Sprett😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (3 minutter siden):

Denne videoen av høydepunkter fra 2004 sesongen har blitt lagt ut.

Her er det mye amper stemning, og kule tvekamper!

Ser det er selveste Helgi som har lagt det ut, glemmer aldri det raserianfallet hans 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan deltakerne får det til anngående jobb. Må de leve uten lønn i den tiden de er med i farmen? Eller får de lønn under oppholdet? De må jo også få fri fra jobb for å delta. 

Gleder meg til finalen på søndag  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på hvordan deltakerne får det til anngående jobb. Må de leve uten lønn i den tiden de er med i farmen? Eller får de lønn under oppholdet? De må jo også få fri fra jobb for å delta. 

Gleder meg til finalen på søndag  :)

Tror ikke de får lønn når de er der, har hørt at folk har måttet spare opp penger osv, synes å huske jeg leste om det noen år siden. Greit å ha en sparekonto da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Eloise12345 said:

Jeg lurer på hvordan deltakerne får det til anngående jobb. Må de leve uten lønn i den tiden de er med i farmen? Eller får de lønn under oppholdet? De må jo også få fri fra jobb for å delta. 

Gleder meg til finalen på søndag  :)

De fleste tar nok ulønnet permisjon, eventuelt kombinert med ferie og avspasering :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Farmen kjendis får deltakerne lønn. I vanlig Farmen får de ikke lønn for å delta. De fleste tar nok ut permisjon uten lønn, og finansierer oppholdet med sparepenger. Det koster ikke noe å delta på Farmen, men faste utgifter hjemme løper jo selv om man er på Farmen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiubi skrev (4 minutter siden):

I Farmen kjendis får deltakerne lønn. I vanlig Farmen får de ikke lønn for å delta. De fleste tar nok ut permisjon uten lønn, og finansierer oppholdet med sparepenger. Det koster ikke noe å delta på Farmen, men faste utgifter hjemme løper jo selv om man er på Farmen. 

Men de mister lønn om de trekker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sykt mye rykter allerede hvem som vant,men jeg skal se uansett, men rykter kommer jo hvert år, de har ikke stemt de 3 siste årene heldigvis :) Håper Mathias er med på neste års Tropet, han likte jeg veldig godt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (7 timer siden):

En annen ting er at den murbygg konkurransen mellom Simon og Heidi var en tvekampgren i første sesong. Det som var kalt "vardebygging" hvis jeg har forstått det riktig.

Ja, 2004 var en bra sesong. En av sesongene jeg virkelig har lyst til å se igjen. Mye er bedre, men ikke alt hehe. Har sagt dette før men noen ganger blir de i finaleuken behandlet svært urettferdig. 

Ohh  -vardebygging kunne absolutt vært en gren i tvekamp mellon begge kjønn nå! 🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (7 timer siden):

Denne videoen av høydepunkter fra 2004 sesongen har blitt lagt ut.

Her er det mye amper stemning, og kule tvekamper!

Husker Helgi kjøpte tobakk til seg selv på markedet og ble voldelig når han ble avslørt.  Herregud.  Han ble disket da eller?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spoiler

Vet ikke om det allerede er skrevet i tråden, men Daniel har i lokalavisa svart på hvem han synes fortjente vinne farmen og han sa Kåre. Så mulig han ikke vinner? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (2 timer siden):

er sykt mye rykter allerede hvem som vant,men jeg skal se uansett, men rykter kommer jo hvert år, de har ikke stemt de 3 siste årene heldigvis :) Håper Mathias er med på neste års Tropet, han likte jeg veldig godt

Mathias var med i 2020 torpet :)

Peonjenta skrev (1 time siden):

Husker Helgi kjøpte tobakk til seg selv på markedet og ble voldelig når han ble avslørt.  Herregud.  Han ble disket da eller?? 

Han trakk seg etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (9 timer siden):

Den var noe ganske annet, har ikke sett så mange episoder. Ingen marked, ikke kjempehytter, men ellers var det meste det samme. De lagde ikke så stort poeng av at det skulle være 100 år tilbake i tid, de skulle bare leve med det de hadde for 100 år siden. Gaute minnet litt om presten Thor fra i fjor og Daniel i år. Nå er det jo mye større omfattende ukesoppdrag og historiske hendelser som påvirker sesongene.

Var ikke klærne de gikk i litt mer tidstypiske. Kløete vadmel og lignende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...