Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg er såå klar for finale nå! 

Finalene vises gratis for alle på TV2 Play, for de som sliter med Telenor-problemer og for de som ikke klarer å vente på lineær-tven skal bli ferdig med nyheter og sport. Finale del 2 sendes rett etter del 1 på Play, altså kl 2045, samt at Play ikke har reklamer, så vær obs på at noen finner på å spoile både underveis og spesielt fra kl 2045 og til finalen sendes på TV! 

Lykke til til Daniel, Tonje og Heidi! Måtte den beste vinne!  :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lar  meg irritere over at alle syns det er så SYKT alt sammen.... har vi ikke et bedre ord enn dette å bruke da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til første finalist Tonje! 

Hun var et hode foran alle i denne konkurransen, og det er fullt fortjent at hun vinner.

Men jeg stusser på at Tonje fikk lov til å dytte kula når hun la den på plass. Sikkert flisespikkeri, for hun ville sikkert uansett ha vunnet, men rart at produksjonen/Mads tillot at det skjedde. Spesielt siden kulen hennes var så lett i utgangspunktet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere får kniv av flokken? 🙂 Vil Daniel bli avskrevet som "utfordreren"? :vetikke:

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Heidi røk, men fy fader så rå hun er! Hun har all grunn til å være stolt av seg selv! Håper Daniel vinner nå!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Hvem tror dere får kniv av flokken? 🙂 Vil Daniel bli avskrevet som "utfordreren"? :vetikke:

Er redd for det... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel har jo en rå utholdenhet. Han stod vel å holdt kniven mot Grethe over én time på Torpet, så at han vant melkespann kom ikke som en overraskelse. 

Trist å se Heidi ryke, men jeg føler hun er den moralske vinneren i år. For en dame! Og gratulerer med en finfin 3. plass! Noe hun absolutt bør være stolt av. 

Holder en knapp på Daniel inn mot finalen nå, men lever også godt med at Tonje vinner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (11 minutter siden):

Gratulerer til første finalist Tonje! 

Hun var et hode foran alle i denne konkurransen, og det er fullt fortjent at hun vinner.

Men jeg stusser på at Tonje fikk lov til å dytte kula når hun la den på plass. Sikkert flisespikkeri, for hun ville sikkert uansett ha vunnet, men rart at produksjonen/Mads tillot at det skjedde. Spesielt siden kulen hennes var så lett i utgangspunktet. 

Den kula var 100% fyllt med vann! Den hadde aldri vært tung nok når den var hul...🤯😳 Skjønner ikke at andre ikke la merke til det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare å se på Thorvald. Han vet alle svarene 😂 nikker/rister på hodet på riktig/feil svar når finalistene leser opp svarene sine

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, jeg vil see, men man må jo "kjøpe" abonnement for å se på tv2 play, stress! Orker ikke legge inn bank info for da glemmer jeg bare å avbestille...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Så sykt rå Tonje og Daniel er i finalen! Var helt jevnt lenge! Tonje var millimeter fra å vinne og Daniel blir den første fra Torpet som vinner Farmen🥳 Kjell driter seg nok en gang ut, flaut å se på. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (9 minutter siden):

Åå, jeg vil see, men man må jo "kjøpe" abonnement for å se på tv2 play, stress! Orker ikke legge inn bank info for da glemmer jeg bare å avbestille...

Da får du ikke sett da🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Så sykt rå Tonje og Daniel er i finalen! Var helt jevnt lenge! Tonje var millimeter fra å vinne og Daniel blir den første fra Torpet som vinner Farmen🥳 Kjell driter seg nok en gang ut, flaut å se på. 

 

Spoiler

Vinner Daniel? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...