Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

MsElliot skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk 10/11. Bommet på hva dansen til Kåre het.

Var også veldig usikker på Mats sin alder, men fikk rett.

Jeg var også usikker på de to spørsmålene, men gjettet riktig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, ForumMaria said:

Det var gøy!! Gratulerer til Daniel ❤️

Tonje sier at han vant på flaks- det er ikke sant. Hun svarte feil på to spm før det, hadde hun klart de hun skulle i hovedrunden hadde hun vunnet. Enkelt og greit🙏

Tonje imponerte meg ikke da hun ble disket og fikk gå videre likevel. Så jeg  mener at Daniel vant fortjent.

Men men Tonje imponerte meg veldig med tanke på at jeg trodde ikke at hun var så smart og sterk. Trodde at hun kun var en hyggelig vakker dame på gården med helt normale egenskaper, men hun er skikkelig sterk .Hun burde blitt valgt til førstekjempe fordi hun var virkelig dyktig intelligent og farlig konkurrent, men det virket ikke som at noen så på henne som farlig konkurrent før hun ikke kunne bli valgt som førstekjempe lenger. Mulig Simon så det. ❤

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SoWhat? said:

Jeg er enig. Det ville garantert blitt konflikter om Kjell hadde blitt der lenger. Problemet hans er at han vil ha stor plass, og den plassen tok Rob. Godt bare den ene ble der over tid. Rob krevde også plass, men han er likevel en snill fyr, selv om han har sine sider 🙂

Enig med deg  :) . Synes ikke om måten Kjell holder på med Rob på. Kjell må skjerpe seg, synes jeg. Livet er for kort for å være sånn. Trist at noen blir så vanskelig. 

Ellers virker det som om Su og Tina er hyggelig mot hverandre i etterkant. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Enig med deg  :) . Synes ikke om måten Kjell holder på med Rob på. Kjell må skjerpe seg, synes jeg. Livet er for kort for å være sånn. Trist at noen blir så vanskelig. 

Ellers virker det som om Su og Tina er hyggelig mot hverandre i etterkant. 

Helt enig. Kjell virker som en skikkelig gretten og bitter surpomp! Rob er ihvertfall snill og blid selv om han også tar stor plass. Kjell har uttalt noe sånt som at om han skulle tatt bussen og Rob kjørte hadde han ventet på neste. Utrolig barnslig av en mann på ca 60 å si noe sånt til media. Selv om Rob helt sikkert bare ler av det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje imponerte meg veldig, det skal hun ha.

Men helt riktig deltager som vant, likt Daniel fra starten. Han svarte i tillegg på flest riktig i finalen, så utslagsspørsmålet var helt rettferdig.

Glad for at Daniel vant, sympatisk og fin fyr som er vel undt seieren. Og første torpet deltager som tar seieren. Historisk seier, masse gratulerer til Daniel 🥳🥳🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er VELDIG glad Daniel vant ❤️ , så lenge ingen av de jeg heiet på kom til finalen, så håpet jeg Daniel. Er kanskje rar,men synes ikke de er verdige vinnere når de ikke har vert i kamp :) ,men liker Tonje super godt som person, veldig blid og søt jente

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (1 time siden):

Er VELDIG glad Daniel vant ❤️ , så lenge ingen av de jeg heiet på kom til finalen, så håpet jeg Daniel. Er kanskje rar,men synes ikke de er verdige vinnere når de ikke har vert i kamp :) ,men liker Tonje super godt som person, veldig blid og søt jente

Er man igjen til slutt, så er man en verdig vinner. Ikke hennes feil at ingen valgte henne. Dessuten var hun da igjennom flere kamper for å få finaleplass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Dette med Kjell som ignorerer Rob er trist synes jeg. 😪. Godt at de andre deltakerne virker å være vennlige med hverandre. 

Må være trist for Kjell å ha så mye hat i seg, selv etter så lang tid. Blir for dumt rett og slett. Håper han innser det selv og oppsøker hjelp. Bra Heidi Young sa ifra i finalen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Tonje imponerte meg ikke da hun ble disket og fikk gå videre likevel. Så jeg  mener at Daniel vant fortjent.

Men men Tonje imponerte meg veldig med tanke på at jeg trodde ikke at hun var så smart og sterk. Trodde at hun kun var en hyggelig vakker dame på gården med helt normale egenskaper, men hun er skikkelig sterk .Hun burde blitt valgt til førstekjempe fordi hun var virkelig dyktig intelligent og farlig konkurrent, men det virket ikke som at noen så på henne som farlig konkurrent før hun ikke kunne bli valgt som førstekjempe lenger. Mulig Simon så det. ❤

Igjen... i alle sesongene av farmen har det vært slik at man får flere sjanser i finaleuken. Det har vært tilfeller tidligere på deltakere som har vært nødt til å stå over hinderløypa, bomma osv, da har de hatt en mulighet til i en ny konkurranse. Sånn har det alltid vært. Hvorfor skulle det vært annerledes for Tonje enn det har vært for de før henne? Hvorfor er man så opphengt i noe som har vært vanlig praksis i flere sesonger? Hun bomma på at hun ikke dro seg opp igjen på det ene hinderet, en mikroskopisk feil. Allikevel skal det hetses til tusen her inne. Ærlig talt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (3 timer siden):

Kan man ikke bare velge pengene??

Man vinner en hytte og bil - hvilke penger? Du kan selge tingene men... du får ikke kontanter hvis du ikke vil ha bil/hytte..🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (3 timer siden):

Med tanke på all oppmerksomhet den hytta nå har fått, så tror jeg mange er interessert i den. Jekker du deg litt i pris i tillegg så skal det vel lite til for å få den solgt. Men jeg er ikke sikker på om vinneren har lov å selge hytta videre, faktisk. Jeg vet ikke. 

Fin hytte da! https://norgeshus.no/no/inspirasjon/farmenhytta+2021.html

Mange andre som har solgt den videre, så det er lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (3 timer siden):

Det jeg mener er at livet hennes nok er perfekt i så ung alder! De fleste ordner livet sitt i 30 årene. 

Herlighet🙄🙄 Er da ingen som har et perfekt liv. Nå må du gi deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (3 timer siden):

Dette var virkelig noe annet enn i 2016 da begge finalistene svarte feil på så å si alle spørsmålene!

Det virker til at deltakerne i større grad har skjønt at de må lese og pugge for å kunne ha en sjans i en finale. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (1 time siden):

Man vinner en hytte og bil - hvilke penger? Du kan selge tingene men... du får ikke kontanter hvis du ikke vil ha bil/hytte..🙄

Ikke alle har råd eller lyst til å ta opp 1-2 millioner i lån for bygge ferdig en kvart hytte de har fått.  Herregud for en elendig premie. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt så synes jeg denne tråden har vært bedre enn tidligere tråder, ingen prat om silikon eller at noen er en hedersmann heller :) Har fortsatt vært ufinheter her og der men det er ikke noe man kan gjøre noe med, det er i det minste ikke like ille som når man kunne poste som anonymbruker, det har jeg merket godt

Håper det går enda bedre for seg i Farmen Kjendis tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (12 timer siden):

Dette med Kjell som ignorerer Rob er trist synes jeg. 😪

Nettopp, dette er virkelig tragisk og barnslig oppførsel av en godt voksen mann.

Heia Daniel, min favoritt vant!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...