Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (6 timer siden):

Thorvald var en favoritt til seieren basert på sitt vesen og sin væremåte. Men jeg tenker det er likegreit at det var Daniel, en annen favoritt, som vant, og ikke Thorvald: https://www.tv2.no/underholdning/14411725/ (inntekt-, skatt- og formueliste).

Han er jo rik.  Men hvordan går det an å ha 0 i inntekt??   

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (5 timer siden):

Thorvald kan absolutt kjøpe sin egen hytte og bil 👍🏻

Tipper han har hytte både i Norge og i utland samt er eier av stor fritidsbåt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Tipper han har hytte både i Norge og i utland samt er eier av stor fritidsbåt. 

Mest sannsynlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ctrl said:

Thorvald var en favoritt til seieren basert på sitt vesen og sin væremåte. Men jeg tenker det er likegreit at det var Daniel, en annen favoritt, som vant, og ikke Thorvald: https://www.tv2.no/underholdning/14411725/ (inntekt-, skatt- og formueliste).

Enig med deg i at det er godt at det var Daniel som vant, og ikke Thorvald med tanke på inntekter. Thorvald har lov å delta, og ønske å vinne, men er mer gøy når noen av de som har minst med penger vinner.  :). Ser at det er flere med 0 i formue. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de måtte spare opp penger for å delta, med tanke på husleie, regninger mens de er med i farmen.. Er jo mange av disse som har 0 i formue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 7.12.2021 den 13.17):

Ja enig, han vant med ren flaks. 

Han vant fordi han vart flinkere en Tonje, ingen tvil om det. Rett vinner!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseTV skrev (På 6.12.2021 den 16.24):

Trist at Tonje ikke vant. Pen og koseleg  dame.

Ei ganske tøff dame også. Tonje har avtjent førstegangstjenesten, noe det står respekt av. Hun var i Rena leir, og har bl.a. hoppet mye i fallskjerm. Tror ikke det er mange på hennes alder som har gjort det.  🪂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (13 timer siden):

Ei ganske tøff dame også. Tonje har avtjent førstegangstjenesten, noe det står respekt av. Hun var i Rena leir, og har bl.a. hoppet mye i fallskjerm. Tror ikke det er mange på hennes alder som har gjort det.  🪂

Ante jeg ikke. Med bakgrunn fra Forsvaret er det nok bittert å tenke på at hun ikke ikke husket/visste at oberst er en høyere grad enn major, noe hun tapte seieren på. Veldig rart at hun svarte feil på det spørsmålet, så mye annet som hun kan. De aller fleste som avtjener førstegangstjenesten blir godt kjent med rekkefølgen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.klikk.no/underholdning/farmen-vinner-2021-daniel-godo--folte-meg-ikke-som-en-verdig-vinner-7101471

Jo,  Daniel er absolutt en verdig vinner.  ❤ 

Er nok litt trist både for Tonje og Heidi som kom på andre og tredjeplass om å ikke få premie. Men rett er rett. Førsteplassen får premie.  Slik har det vel vært år etter år? Men jeg mener at alle deltakerne burde heller fått lønn for å være i farmen. For de ofrer jo mye av seg selv, og sin tid. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Ctrl said:

Jeg har ikke skrevet at Thorvald ikke fortjente å vinne. Men imellom to favoritter så kan det være likegreit at det var Daniel som vant, basert på personlige økonomiske vilkår. For min del så spiller det en rolle når avstanden mellom inntekt og formue er så stor. Vi snakker om en som "ikke eier nåla i veggen" vs en som kan kjøpe premien 4 ganger i året med årsinntekten. Men så har jeg en tendens til å unne og heie på underdogs med dårlige utgangspunkt ofte. Kanskje det er derfor jeg synes det spiller en rolle. Forstår likevel at andre ikke tenker slik. 

Enig. Jeg synes at Thorvald hadde fortjent å vinne. Men det er ifølge mine tanker bedre at en som har minimale midler med penger/ null penger vinner. Det er de som trenger det mest. Men Thorvald hadde full rett til å være med i konkurransen. Enig med din mening om dette. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnet Thorvald å vinne selv om det selvsagt lå i kortene at han har økonomien på stell. Unnet også Kåre å vinne men når han ikke leste noe i boken ble det som det ble …. Synes ikke økonomien privat skal bety noe der inne. Samtidig håpet jeg å se Thorvald og Kåre i finalen og at Kåre vant.
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Daniel vant, men synes alle i finalen var gode. Ble skikkelig jevnt og endte med utslagsspørsmål akkurat som i Farmen Kjendis. Kjipt for Tonje å være så nærme det går an å være å vinne. Daniel er da historisk, første tidligere deltaker som vinner Torpet, første vinner av Torpet som vinner Farmen og første tidligere deltaker som vinner Farmen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djækklåsst skrev (På 9.12.2021 den 11.30):

Ante jeg ikke. Med bakgrunn fra Forsvaret er det nok bittert å tenke på at hun ikke ikke husket/visste at oberst er en høyere grad enn major, noe hun tapte seieren på. Veldig rart at hun svarte feil på det spørsmålet, så mye annet som hun kan. De aller fleste som avtjener førstegangstjenesten blir godt kjent med rekkefølgen.

Ja, hun sa det var det sureste med tapet. For hun visste jo egentlig dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/10/2021 at 9:29 PM, Zenhouse said:

Ja, hun sa det var det sureste med tapet. For hun visste jo egentlig dette. 

Men svarer man ikke rett så blir det feil. Tonje hadde en fordel med en finalekniv mer. 

Fikk inntrykk i semifinalen at Tonje ønsket Heidi Young videre til finalen, og ikke Daniel. Sikkert fordi hun trodde at Daniel var en større konkurrent. 

Ekstra sterkt av Daniel å komme seg gjennom Torpet, inn på gården og så vinne farmen. Skulle tro det var vanskelig. 

 

 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 12/13/2021 at 1:07 AM, Cid said:

For en reaksjon 😄

https://www.tv2.no/v/1709057/

Måtte le da Rob sier at nå blir moren en stjerne også 😆. Så den reaksjonen i ansiktet hennes 😲 Hahaha 🤣 . Morsomt. Gøy video.

Jeg savner årets farmen. De ble som en morsom tv-serie for meg, med de gode skuespillerne.  😄❤.

Koselig at moren til Rob kom på besøk 🥰❤.

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...