Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir så eitrende forbanna at det koker. Den ENE mannen i verden man ikke ønsket valgte TV2. Og det er akkurat slik det TV2 bruker å gjøre det. TV2 er ikke opptatt av kvalitet. Det handler nå kun om publisitet, oppmerksomhet og klikk. Derfor var Baarlies mislykkede og "forhatte" Farmen Kjendis-opphold den perfekte inngang for å ansette nettopp Baarli. Og TV2 vet at "alle" vil se på uansett. 

Verden er full av gode og potensielt gode programledere. Men det hjelper lite når folk liker deg. 

Ser for øvrig at kommentarfeltene på Facebook inneholder blandede reaksjoner om Baarli. Så vi er langt ifra alene. 

Jeg er lei konseptet og makklei Baarli, så jeg er i tenkeboksen om jeg skal gidde å se til høsten. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Niklas, jeg. Og tror han kan bli en morsom programleder med mye humor og mange bra spørsmål.

Og til dere som er fortvilet: Med tanke på hvor liten rolle programlederen tross alt har, så er det vel ikke så avgjørende hvem det er?

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (1 minutt siden):

Jeg liker Niklas, jeg. Og tror han kan bli en morsom programleder med mye humor og mange bra spørsmål.

Og til dere som er fortvilet: Med tanke på hvor liten rolle programlederen tross alt har, så er det vel ikke så avgjørende hvem det er?

Liten? De dukker opp i hver episode, dette kommer til å bli The Niklas Show all over again 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (4 minutter siden):

Jeg liker Niklas, jeg. Og tror han kan bli en morsom programleder med mye humor og mange bra spørsmål.

Og til dere som er fortvilet: Med tanke på hvor liten rolle programlederen tross alt har, så er det vel ikke så avgjørende hvem det er?

Morsom? Jeg lo ikke av Niklas en eneste gang i fjor. Faktisk synes jeg det ble ekstremt krampeaktig til tider, og innimellom så krampeaktig at jeg følte han tråkket på fingrene til andre. På en barnslig måte. 

Men du har litt rett. Det kan bli en ironisk sesong fra Niklas. Han skal vel korrigere andre på alt han selv gjorde feil. Synes jeg ser han irettesette deltakere for juks og stjeling. Tipper hele Norge vil le av han da. ;) 

Får håpe han legger bitterheten igjen hjemme.

Jo det er avgjørende for hvem som er programlederen. Det er noe symbolsk over det. Synes det er viktig at program ledes av folk man liker. Aller helst kunne jeg tenkt meg ei som Marna eller kanskje en som Daniel Godø kanskje. Jordnære blidfiser hvor rollen hadde truffet mer naturlig. Er redd Niklas vil prøve for hardt på noe som ikke faller han naturlig. Litt som Mads i hans første sesong. Herregud det var stivt og falskt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at Niklas var en av de som drakk og koste seg av varene de fikk inn ulovlig. Hvordan kan han ha autoritet til å være streng om noen gjør det samme?  Kommer sikkert til å begynne å se på jeg også, og se hvordan han gjør det. Men synes det var et dårlig valg. Selv likte jeg Mads Hansen. Vi får se hvordan dette går … 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Liten? De dukker opp i hver episode, dette kommer til å bli The Niklas Show all over again 🙊

Ja, jeg opplever det sånn. Synes det liksom er deltakerne som er programmet, også stikker programlederen bare innom, på en måte. 

Ctrl skrev (1 time siden):

Morsom? Jeg lo ikke av Niklas en eneste gang i fjor. Faktisk synes jeg det ble ekstremt krampeaktig til tider, og innimellom så krampeaktig at jeg følte han tråkket på fingrene til andre. På en barnslig måte. 

 

Ja, jeg kjenner ham best fra radio og podcast, og synes han er morsom. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg opplever det sånn. Synes det liksom er deltakerne som er programmet, også stikker programlederen bare innom, på en måte. 

Ja, jeg kjenner ham best fra radio og podcast, og synes han er morsom. 

Med Niklas så vil han stjele mye av showet

Hvis du hadde sett han i farmen kjendis så hadde du skjønt hvorfor vi alle er møkk lei han…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (4 timer siden):

Dere som forbannet Farmen da Mads Hansen ble lansert som programleder, jubler dere nå når Baarli er lansert? Ikke "pest eller kolera" i mine øyne, men mer som "forkjølelse eller uhelbredelig kreft".

Jeg jublet når det ble annonsert at Mads Hansen skulle bli ny Farmen programleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva som gjør at Niklas Baarlie blir båret frem som en prins av Tv2.?  Skikkelig skuffet over valget av programleder.  Niklas skal nå korrigere andre på alt han selv gjorde feil. Er så lei av den usympatiske mannen. Og nå skal vi altså være nødt til å slite med han i fremtidige farmen.  

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv2 tror vi liker Niklas like godt som vi digger SE. Altså, de skulle bare visst 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (14 minutter siden):

Tv2 tror vi liker Niklas like godt som vi digger SE. Altså, de skulle bare visst 😂

Hvem digger se 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

cas12 skrev (4 minutter siden):

Liker han veldig godt, så det synes jeg er bra :)

Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen.

Endret av Momma
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (5 minutter siden):

Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen.

enig. har ikke sett farmen kjendis så kan ikke si så mye om tiril,men kjedelig det hvis hun er kjedelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (7 minutter siden):

Liker han veldig godt, så det synes jeg er bra :)

Helt enig, synes han er morsom og herlig. Det er heller ikke sånn at han er uerfaren som programleder. Han har også vunnet flere priser da han jobbet i P3. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda A skrev (2 minutter siden):

Helt enig, synes han er morsom og herlig. Det er heller ikke sånn at han er uerfaren som programleder. Han har også vunnet flere priser da han jobbet i P3. 

helt klart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...