Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var redd for at dette skulle skje da jeg leste at Mads Hansen skulle gi seg som prg.leder..  Jeg forstår ikke hvordan TV2 kan tenke at det er en god idé å sette Niklas Baarli som prg.leder i deres kanskje mest populære program, når de så hvilken kritikk som haglet mot ham da han selv var deltaker under "kjendis"-versjonen.. Er dette et forsøk på å rette opp inntrykket, tro??  Hvordan har seertallene for "Alt min far ikke har lært meg" vært? 

Jeg forstår heller ikke hvorfor Niklas Baarli har blitt Tv2's kjæledegge. Hva er det som er så utrolig spesielt med han, sånn egentlig? 🤔  Til at han fortjener å være med i x antall produksjoner. "Farmen-kjendis", "Sofa", "GKN", Programleder for "Gullruten" og nå programleder for "Farmen" og ikke minst sitt helt egne program; "Alt min far ikke har lært meg".  Har jeg glemt noe da?

Jeg har sjelden latt meg påvirke av hvem som er programleder for diverse programmer, men jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig usikker på om jeg har sett min siste sesong av Farmen (den "vanlige" versjonen, da Tiril Sjåstad Christensen fremdeles er prg,leder for "kjendisversjonen") 

Endret av Janzypants
La til midterste avsnitt
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

Dere som forbannet Farmen da Mads Hansen ble lansert som programleder, jubler dere nå når Baarli er lansert? Ikke "pest eller kolera" i mine øyne, men mer som "forkjølelse eller uhelbredelig kreft".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (3 minutter siden):

Dere som forbannet Farmen da Mads Hansen ble lansert som programleder, jubler dere nå når Baarli er lansert? Ikke "pest eller kolera" i mine øyne, men mer som "forkjølelse eller uhelbredelig kreft".

Jeg kan ikke huske at det ble så stort rabalder da MH ble lansert som programleder? Jeg husker hvertfall at det var noe jeg gledet meg til 😅 Ble derfor også skuffa da jeg leste at han skulle slutte, og enda mer skuffa når jeg nå leste hvem som skulle overta stafettpinnen!  Håper bare MH's nye program "Forræder" blir såpass bra at det var verdt det...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra. Han gjorde absolutt ikke en god figur på farmen. Men, noen blir jo alltids tilbudt andre roller i tv2 samme hva liksom..uffamei.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Janzypants said:

Jeg forstår heller ikke hvorfor Niklas Baarli har blitt Tv2's kjæledegge. Hva er det som er så utrolig spesielt med han, sånn egentlig? 🤔 

Han er veldig folkelig. Litt småharry, og ser ut til å bry seg mer om inntekten enn kvaliteten på det han lager?

Jeg føler de passer som hånd i hanske, han og TV2?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

Tv2 bruker visst ikke den delen av hjernen hvor de tenker rasjonelt 🤦‍♂️

Herregud, hvordan kan de gjøre dette når de vet godt at folk er dritt lei Niklas? Det er nok at de ødelagt kjendis farmen, nå skal de ødelegge vanlig farmen med 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

 

Uff da! Må innrømme at jeg hadde foretrukket en annen person, men vil gi ham en sjanse til å overbevise meg om at han er rett person i den rollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 9.3.2022 den 1.50):

Det blir sikkert Niklas Baarli. 

Er du synsk?   🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Er du synsk?   🤣

Haha 😅 Tydeligvis, dessverre!

Rimelig forutsigbart det der, TV2s nye gullgutt. 

Et spesielt valg, mener jeg. Et dårlig Farmen-forbilde. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (57 minutter siden):

Tv2 bruker visst ikke den delen av hjernen hvor de tenker rasjonelt 🤦‍♂️

Herregud, hvordan kan de gjøre dette når de vet godt at folk er dritt lei Niklas? Det er nok at de ødelagt kjendis farmen, nå skal de ødelegge vanlig farmen med 🤬

Jeg blir ikke overrasket dersom dette er starten på slutten for farmeneventyret... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 timer siden):

Jeg blir ikke overrasket dersom dette er starten på slutten for farmeneventyret... 

Trist

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 9.3.2022 den 1.27):

Uff jeg tør nesten ikke å tenke på hvem som kan bli ny programleder 🙊 blir det en person jeg ikke liker så blir ikke det det samme å se på farmen lenger 

Da er Pandoras eske åpnet og nye Farmen-regler er på plass. Storstilt smulging av alkohol og matvarer, stjeling på markedet og fyllesyke er herved den nye normalen og Niklas kommer til å sørge for at de som oppfører seg med moralsk ryggrad blir hardt slått ned på. Det var bare trist. Trodde vanlige Farmen skulle være en ekte reality. Nå har pesten spredt seg. Undres på hvordan Farmen kjendis nå skal klare å skille seg ut som enda mer patetisk?

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 timer siden):

Jeg var redd for at dette skulle skje da jeg leste at Mads Hansen skulle gi seg som prg.leder..  Jeg forstår ikke hvordan TV2 kan tenke at det er en god idé å sette Niklas Baarli som prg.leder i deres kanskje mest populære program, når de så hvilken kritikk som haglet mot ham da han selv var deltaker under "kjendis"-versjonen.. Er dette et forsøk på å rette opp inntrykket, tro??  Hvordan har seertallene for "Alt min far ikke har lært meg" vært? 

Jeg forstår heller ikke hvorfor Niklas Baarli har blitt Tv2's kjæledegge. Hva er det som er så utrolig spesielt med han, sånn egentlig? 🤔  Til at han fortjener å være med i x antall produksjoner. "Farmen-kjendis", "Sofa", "GKN", Programleder for "Gullruten" og nå programleder for "Farmen" og ikke minst sitt helt egne program; "Alt min far ikke har lært meg".  Har jeg glemt noe da?

Jeg har sjelden latt meg påvirke av hvem som er programleder for diverse programmer, men jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig usikker på om jeg har sett min siste sesong av Farmen (den "vanlige" versjonen, da Tiril Sjåstad Christensen fremdeles er prg,leder for "kjendisversjonen") 

TV 2 tar opp kampen med NRK som lar Mikkel Niva lede alle programmene deres …

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (2 minutter siden):

TV 2 tar opp kampen med NRK som lar Mikkel Niva lede alle programmene deres …

Mikkel kunne fint ledet farmen heller for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (3 minutter siden):

Mikkel kunne fint ledet farmen heller for min del..

Det tror jeg hadde vært knallbra faktisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg hadde vært knallbra faktisk. 

Han har jeg i det minste ledd av før, det kan ikke jeg si om Niklas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Mikkel kunne fint ledet farmen heller for min del..

Men først kunne han deltatt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (2 minutter siden):

Men først kunne han deltatt :) 

Ville heller sett ha som programleder nå slik vi slapp Niklas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...