Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Tonje har sagt de hadde sex på farmen og det er jo ingen stor bombe. De gjemte seg unna kamerafolkene og de andre på gården. Poenget er bare at det er mulig å få det til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Gjennom to sesonger har den tidligere fotballspilleren og VGTV-profil Mads Hansen (38) ledet TV 2s flaggskip-program «Farmen». Nå er det noen andre som skal ta over stafettpinnen, avslører Hansen overfor Nettavisen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvem som blir ny programleder. «Kjenner» vi TV2 rett blir det vel fort vekk Tonje, Øyunn eller SE😂🥲

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (5 timer siden):

Spent på hvem som blir ny programleder. «Kjenner» vi TV2 rett blir det vel fort vekk Tonje, Øyunn eller SE😂🥲

Da nekter jeg å se på! 😂 :hoho: Synd Mads Hansen slutter, jeg liker han. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 timer siden):

Gjennom to sesonger har den tidligere fotballspilleren og VGTV-profil Mads Hansen (38) ledet TV 2s flaggskip-program «Farmen». Nå er det noen andre som skal ta over stafettpinnen, avslører Hansen overfor Nettavisen

Det ene gode med vanlige farmen nå til dags :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (8 timer siden):

Gjennom to sesonger har den tidligere fotballspilleren og VGTV-profil Mads Hansen (38) ledet TV 2s flaggskip-program «Farmen». Nå er det noen andre som skal ta over stafettpinnen, avslører Hansen overfor Nettavisen

 

Mperle skrev (8 timer siden):

Spent på hvem som blir ny programleder. «Kjenner» vi TV2 rett blir det vel fort vekk Tonje, Øyunn eller SE😂🥲

Veldig synd, da jeg syns han gjorde en god figur som programleder og hadde "ryggrad nok" når det kom frem at deltakerne hadde jukset!  (Jada, jeg vet at det neppe er han som bestemmer "straffen" for juks, men han gjorde liksom et nummer ut av det, slik det burde være når det oppdages juks! 

Håper den nye programlederen blir noen sesonger da. Ellers er det vel fort gjort at dette er starten på slutten? Jeg syns liksom det virker som at dersom det blir hyppige bytter i en produksjon, det være seg enten det er prg.ledere, hovedrolleinnhavere, manusforfattere etcetc., så går det liksom mot slutten. Jeg håper dog jeg tar feil 😅 Personlig syns jeg det er slitsomt med hyppige bytter av programledere.

Jeg håper ikke TV2 henter inn SE, Tonje eller Øyunn som ny programleder. Kanskje Tiril SJåstad Christiansen får ta over, slik at hun er programleder for både vanlig farmen og farmen kjendis. Gaute GG var vel programleder for begge delene i starten? 
Eller kanskje Sarah Natasha Melbye kan gjøre et farmen-comeback?? Husker ikke hvilket år hun var programleder for Farmen og google ville ikke fortelle meg det! 🤔 Er det noen her som husker??

 

Hvem vil du helst se som ny programleder i Farmen?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg tør nesten ikke å tenke på hvem som kan bli ny programleder 🙊 blir det en person jeg ikke liker så blir ikke det det samme å se på farmen lenger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (23 minutter siden):

Uff jeg tør nesten ikke å tenke på hvem som kan bli ny programleder 🙊 blir det en person jeg ikke liker så blir ikke det det samme å se på farmen lenger 

Det blir sikkert Niklas Baarli. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske leit å høre at Mads slutter, likte ham som programleder for Farmen.

Kanskje de velger en tidligere deltaker/vinner som ny programleder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (3 timer siden):

Eller kanskje Sarah Natasha Melbye kan gjøre et farmen-comeback?? Husker ikke hvilket år hun var programleder for Farmen og google ville ikke fortelle meg det! 🤔 Er det noen her som husker??

Hun var programleder den aller første sesongen i 2001. Lurer litt på hvordan hun presenterte tvekampene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (6 minutter siden):

Det var ganske leit å høre at Mads slutter, likte ham som programleder for Farmen.

Kanskje de velger en tidligere deltaker/vinner som ny programleder.

Eller så velger de bare Tiril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Eller så velger de bare Tiril

Synes det blir simpelt å velge henne med mindre hun virkelig trives så godt som programleder. Kan fort bli for mye med to Farmen runder i året. Hun har et liv utenfor Farmen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg for min del gjerne ha Tiril som programleder, bare for at det ikke skal bli for mye nytt:) 
Synd Mads slutter, likte måten han fylte rollen sin på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...