Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

17.11 skrev (Akkurat nå):

Hvis du kommer med må du si ifra slik at hele KG kan heie deg frem 😄 

Skal gjøre men jeg hadde nok måtte holdt meg unna farmen tråden. Hadde blitt rart om jeg skulle diskutert farmen som jeg selv er med på 😅 og så ville folk skjønt basert på når jeg ble aktiv her når jeg røk ut :P Jeg risikerer å ryke ut fort i så fall siden jeg gnisser tenner, jeg ser for meg at alle er trøtte og gretne hver dag pågrunn av tanngnissingen og så blir jeg ukentlig førstekjempe 😂 Håper de hadde bittskinne for 100 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsipanmor skrev (Akkurat nå):

Jaaaa:) Jeg synes jeg hører han si "Ja viiii kan spille sammen, viiii, jaaaa". Bare å glede seg!

Og så blir jeg anklaget for sabotasje av noen og jeg sier "E hakke sabotert noe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Og så blir jeg anklaget for sabotasje av noen og jeg sier "E hakke sabotert noe"

Jeg gleder meg allerede😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (Akkurat nå):

Jeg gleder meg allerede😂😂

Og skulle jeg være så uheldig å ryke ut i uke en så får jeg jo uansett truffet 3 tidligere farmen deltakere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Jøss, så kult! Da fortjener du virkelig å få komme med, syns jeg, for det er jo tydelig at du virkelig har lyst! Håper du kommer med. Da skal jeg heie på deg! 

Cid skrev (4 minutter siden):

Og så blir jeg anklaget for sabotasje av noen og jeg sier "E hakke sabotert noe"

Og når du er storbonde og mentor spør om dere har geiter: «ikkje faen!» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Tror det kun er slik at folk har ulike favoritter basert på fremtreden i klippene i programmet. Folk har ulike tanker om hvem de mener bør vinne.

Jeg og mannen har ulike favoritter. Jeg har Daniel og Heidi Young. Han sier at han har Daniel og Tonje. Men vi har en felles favoritt da, Daniel 😆

Blir spennende med kampen på søndag. Uansett unner den av de tre som vinner å vinne. Samme om det blir Tonje, Daniel eller Heidi Young. Alle er unge mennesker som sikkert behøver premien. 

Savner Kåre sin herlige latter. 😅

Nå kan man søke om å bli deltaker i neste års farmen? Noen som skal søke? 😆 Tenker på at det er modig og kult gjort å bli med. 

 

Mhm, blir spennende ja🥳 

Enig, Kåre💕😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Jøss, så kult! Da fortjener du virkelig å få komme med, syns jeg, for det er jo tydelig at du virkelig har lyst! Håper du kommer med. Da skal jeg heie på deg! 

Og når du er storbonde og mentor spør om dere har geiter: «ikkje faen!» 😂

Tusen takk :)

Og når jeg oppdager at noen har sabotert så sier jeg "hårre steikje!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Tror det kun er slik at folk har ulike favoritter basert på fremtreden i klippene i programmet. Folk har ulike tanker om hvem de mener bør vinne.

Jeg og mannen har ulike favoritter. Jeg har Daniel og Heidi Young. Han sier at han har Daniel og Tonje. Men vi har en felles favoritt da, Daniel 😆

Blir spennende med kampen på søndag. Uansett unner den av de tre som vinner å vinne. Samme om det blir Tonje, Daniel eller Heidi Young. Alle er unge mennesker som sikkert behøver premien. 

Savner Kåre sin herlige latter. 😅

Nå kan man søke om å bli deltaker i neste års farmen? Noen som skal søke? 😆 Tenker på at det er modig og kult gjort å bli med. 

 

Det var ikke verre enn at jeg måtte inn og sjekke vilkårene på søknad. Men jeg veit for sikkert at alle mine negative sider hadde blomstret der inne og det unner jeg hverken andre eller meg selv. Men når det er sagt, var det interessant at de ville velge deltakere som skulle by på seg selv og invitere med filmcrewet om de skulle gjøre prank på gården eller sabotasje….Det ligger med andre ord i narrativet at man skal være uærlig og gå bak ryggen på folk. Så med denne «oppmuntringen» skjønner jeg godt alle intrigene der inne. 

Endret av Carmen67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Tusen takk :)

Og når jeg oppdager at noen har sabotert så sier jeg "hårre steikje!"

«hårre steikje ta, dokke e no bra greinalause»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

«hårre steikje ta, dokke e no bra greinalause»

Og så havner jeg på torpet hvor da Kåre er og vi sitter der og gjør narr av dialekten våres og ler :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (29 minutter siden):

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Du må lage en video som skiller seg ut. Tror den beste søknaden er om du har gjort noe dumt i det virkelige liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Du må lage en video som skiller seg ut. Tror den beste søknaden er om du har gjort noe dumt i det virkelige liv. 

Som å ha meldt meg på kg? 😅

Jeg var dårlig på å lage presentasjonsvideo før og det så bare komisk ut 🙊 Men nå klarer jeg å holde masken heldigvis, er så kleint å se tilbake på gamle audition klipp 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ka farsken? 

Det blir min reaksjon om jeg blir førstekjempe og blir det tautrekking så bruker jeg vekten min og setter meg ned 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 time siden):

«hårre steikje ta, dokke e no bra greinalause»

greinalause? hva i alle dager betyr det? snakker de sånn på sunnmøre? morsom dialekt:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (23 timer siden):

Du hater virkelig Tonje.

nå er du på tynn is!! Jeg hater ingen, men misliker Tonje. Det har jeg anledning til. Hun er en snik, og har hatt sinnsyk flaks. Ta deg sammen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turjenta_95 skrev (6 minutter siden):

greinalause? hva i alle dager betyr det? snakker de sånn på sunnmøre? morsom dialekt:laugh:

Jeg kjenner ikke igjen ordet selv egentlig men antar det betyr grinerunge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (15 timer siden):

 Jeg har ingen favoritter av de tre som står nå

 Mine var Thorvald, Kåre og Grete. 

Men jeg synes alle er verdige vinnere. 

Tonje har vært veldig flink,  jobbet hardt,  vært blid og har vært godt likt av de andre.  Synes det hadde vært gøy om den yngste deltageren  vant.  Hun må vel i så fall bli den yngste  som har vunnet Farmen noensinne?

Heidi har også vært blid og arbeidsom hele tiden.  Hun har et handicap som man skulle trodd ville vært en ulempe, men hun har klart alle oppgaver med glans! Synes det hadde vært så fortjent om hun vant. 

Daniel virker som en fin fyr. Han er en god samtalepartner for andre,  og blir dermed godt likt.  Tror også han er sterk og har masse kunnskaper. Hadde vært gøy om en tidligere Torger deltaker hadde vunnet. 

Alle som står igjen nå, fortjener å vinne. 

 

 

Har Tv2 lagt opp alt på forhånd at en jente skal vinne i år? Og da har produksjonen satset på en som skal jobbe i kanalen. Kanskje litt spesielt. De gjør det fordi det er år og dag siden en jente har vunnet. Vi får se på Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (Akkurat nå):

Har Tv2 lagt opp alt på forhånd at en jente skal vinne i år? Og da har produksjonen satset på en som skal jobbe i kanalen. Kanskje litt spesielt. De gjør det fordi det er år og dag siden en jente har vunnet. Vi får se på Søndag.

Vant ei for 3 år siden så ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Vant ei for 3 år siden så ikke så lenge siden

Da vil de at en jente skal vinne i år, sanne mine ord. Da får jeg for Guds skyld håpe at det er Heidi Ung som vinner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...