Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Tror det blir mye drama her.

Spoiler

Amerikaneren vil ikke stå opp tidlig, han har garantert andre nykker  og de har allerede kranglet om en brødskive. 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollega og nær venn er med i årets sessong. Hun kan fortelle at hun vet hvem som vinner. hun holder også tydeligvis på med en hun møtte i produksjonen faktisk! Gleder meg til å se da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppidu skrev (10 minutter siden):

Kollega og nær venn er med i årets sessong. Hun kan fortelle at hun vet hvem som vinner. hun holder også tydeligvis på med en hun møtte i produksjonen faktisk! Gleder meg til å se da

Bra gjort å vete det allereie, når dei ikkje er ferdig med å filme før 4. Oktober! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (9 timer siden):

Hvordan er det mulig å være redd katter :sjokkert:

De sniker seg innpå, knorer plutselig, biter plutselig. Derfor jeg er redd de hvertfall.. Føles uoversiktlig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de siste sesongene av vanlig farmen har tv2 castet en eller to deltakere som er "litt kjent" på en eller annen måte. I år er det tiktok-rob. Synes det er merkelig at tv2 ønsker å ha en mer "kjendisfaktor" over den vanlige sesongen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (7 timer siden):

Bra gjort å vete det allereie, når dei ikkje er ferdig med å filme før 4. Oktober! 

😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su som påstår at «dersom noen ikke liker meg så sier det mest om dem fordi jeg har så høy terskel på hva jeg reagerer på», hun virker som typen som involverer seg i mye drama. Bare måten hun hauset opp stemninga under brødskive-gate sier meg at hun ikke er så nøytral som hun liker å fremstille seg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett de 2 første og har veldig godt inntrykk, Digger farmen :) Liker veldig godt han som er storbonde nå og han Rob er bare god, selvom han til tider er masete :) og den søte hunden da ❤️ Gleder meg til forsettelsen og er glad jeg har tv2 play, liker og se filmer på kveldstid, så da tar jeg farmen enten på morgen når jeg våkner i hverdagen,eller på dagen hvis barnet er ute :). Nå til søndagen skal jeg se den som begynner 20 på formiddagen,men må vel se siste delen senere, for den kommer vel ikke ut før 10 minutter før tven

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (6 timer siden):

har sett de 2 første og har veldig godt inntrykk, Digger farmen :) Liker veldig godt han som er storbonde nå og han Rob er bare god, selvom han til tider er masete :) og den søte hunden da ❤️ Gleder meg til forsettelsen og er glad jeg har tv2 play, liker og se filmer på kveldstid, så da tar jeg farmen enten på morgen når jeg våkner i hverdagen,eller på dagen hvis barnet er ute :). Nå til søndagen skal jeg se den som begynner 20 på formiddagen,men må vel se siste delen senere, for den kommer vel ikke ut før 10 minutter før tven

Trenger vi å vite at du har Tv2 play, ~ser farmen når du våkner i hverdagen ,på dagen om barnet er ute. ~For kvelden er til filmer. ~ Og på søndager ser den på formiddagen, med siste del 10 min før den kommer på Tv.?  Altså....dette er en farmentråd, ikke en tråd om dine rutiner.

Det blir nok en bra sesong ~ Og mye drama.😅

Endret av Murstein
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fordommer tilsier at jeg kommer til å hate Rob ganske så fort... eller, jeg misliker han sterkt allerede. Jeg har også forhåndsdømt de to gulrot-bertene som ikke er overfladiske, men som ønsker en mann som er kjekk og godt trent. 
Han voksne fyren som ville bli storbonde (Kjell?) tror jeg heller ikke blir noen favoritt hos meg. 
Latteren til gulrotbonden var jo bare herlig, men han er kanskje litt "enkel"? 
For øvrig var det jo et par-tre stykker som vi ikke fikk se noe til i det hele tatt i går, så det kan hende det er flere tilfeller inne i år, men det gjør jo bare til at det blir underholdende. 
Jeg har ofte dømt deltagere første uken, som jeg har endt opp med å ha som favoritter underveis, så jeg skal ha et noenlunde åpent sinn denne gang også 😁

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (1 time siden):

Mine fordommer tilsier at jeg kommer til å hate Rob ganske så fort... eller, jeg misliker han sterkt allerede. Jeg har også forhåndsdømt de to gulrot-bertene som ikke er overfladiske, men som ønsker en mann som er kjekk og godt trent. 
Han voksne fyren som ville bli storbonde (Kjell?) tror jeg heller ikke blir noen favoritt hos meg. 
Latteren til gulrotbonden var jo bare herlig, men han er kanskje litt "enkel"? 
For øvrig var det jo et par-tre stykker som vi ikke fikk se noe til i det hele tatt i går, så det kan hende det er flere tilfeller inne i år, men det gjør jo bare til at det blir underholdende. 
Jeg har ofte dømt deltagere første uken, som jeg har endt opp med å ha som favoritter underveis, så jeg skal ha et noenlunde åpent sinn denne gang også 😁

Haha, gulrotberter! :hoho: Irriterer meg at det omtrent hvert år er en influenser-aktig jente som sier på presentasjonen at hun blir forhåndsdømt pga utseende, jeg bryr meg mye om utseende, bla ba bla. Når man sier sånt ber man jo om å bli forhåndsdømt! Da hun ene blonde (husker ikke navn) sa det i går tenkte jeg «hjelp, hun virket som en bimbo», men tror ikke jeg hadde tenkt det om hun bare hadde fortalt hva hun drev med og hva hun gledet seg til. Og mannen MÅ være godt trent og ha fine tenner assa, tenner er SÅÅÅÅ viktig! Hihihihihihihihi! :rolleyes: Jeg fikk mye bedre inntrykk av hun andre berta, hun som sa at hun kanskje ser ut som en dukke, men ikke er redd for å tråkke i kumøkk eller hva hun sa.

Skjønner ikke vitsen med å dynke seg i selvbruning før man drar på farmen, det blir jo ofte skjoldete når det begynner å forsvinne og man ikke har mulighet til å skrubbe huden. Hvis de ikke bare har spist masse betakaroten da.

Haha, jeg ler meg fillete av han gulrotbonden, den latteren hans er fantastisk! :hoho: Rart at han bare kan ett og annet ord engelsk. Ikke alle er like gode i engelsk og mange er litt redde for å snakke, men de fleste forstår det jo for det.

Rob er fryktelig slitsom, men håper han blir en stund likevel. Han kan bli morsom når han får lite mat. Han klaget jo allerede i går så.

Storbonden virker som en redelig og fin fyr. Liker han!

Tror dette blir en bra sesong! :popcorn:

Endret av jukkapalme
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ristet litt på hodet av hun blonde, pene damen som ville være med for å bevise at hun ikke var overfladisk og så etter ytre,, MEN hun ville gjerne ha en høy, mørk og flott kar å SE på....at det kom i samme setning ble riktig så fornøyelig. Elsket det.

Jeg har ikke sett Farmen før, kun Kjendis, men etter 1.episode å dømme blir det garantert bare drama da det er litt for mange sterke og høylytte personligheter samlet. Var det bare 1; Han som ble storbonde som var 'normal'.  Drama  allerede i episode 1 lover ikke godt med den gjengen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tiktok fyren egner seg nok best på tiktok for en hel episode der han fikk alt for mye skjermtid ble for mye for min del... "Forget about it":roll:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (17 timer siden):

Gud, for en latter på han trønderen 😂 Helt enig i at han amerikaneren virker slitsom. 

Trønder? 😅 nei, nei, nei. Han er fra Smøla! Men enig angående latteren. Samme med amerikaneren, tror det er en slitsom fyr ja. Håper det blir en artig sesong.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...