Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg tror Rob blir enda mer slitsom fordi han blir storbonde. Han er jo så høy på seg selv fra før.  Har ikke tro på at han er flink til å delegere arbeid eller motivere, han er kun ute etter å mele egen kake.  Tipper han blir raskt avslørt og får tyn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (1 time siden):

Jeg tror Rob blir enda mer slitsom fordi han blir storbonde. Han er jo så høy på seg selv fra før.  Har ikke tro på at han er flink til å delegere arbeid eller motivere, han er kun ute etter å mele egen kake.  Tipper han blir raskt avslørt og får tyn.

Hvordan vet du han blir storbonde? Hvis det stemmer er det dumt med spoiling her🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du han blir storbonde? Hvis det stemmer er det dumt med spoiling her🙈

Det er ingen som kan vite med sikkerhet hvem som blir storbonde før evnt. kl 03.00 i natt, da episoden slippes! (Seff bortsett fra de som var til stede under innspillingen 😛 )  Så sånn sett er det ikke noen spoiling, men en spekulasjon. Jeg legger i en spoilertag om hvorfor man kan spekulere i det.

 

Spoiler

Da Mohammed kom inn på Torpet, fortalte han de andre deltakerne at Rob hadde lovet å lage et sabla liv inne på gården dersom han ble valgt som storbonde. Jeg husker ikke ordrett hva som ble sagt, men Mohammed hintet vel kanskje litt til at Rob blir storbonde, men det kan jo være noe han bare sier. Jeg vet ikke. Jeg håper dog at Rob IKKE blir storbonde! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist gang jeg opplevde å "like" en deltaker fra dag nummer 1. Altså, som i at man allerede håper den personen skal vinne om 11 uker :P Og jeg snakker selvfølgelig om Thorvald! Herlighet for en flott mann! 😍 Så rolig og behersket og likandes! Han utstråler nærmest trygghet og jeg har vanskelig for å se at han kommer til å spille et skittent spill.. Jeg kan som sagt ikke huske at det har vært noen av hans kaliber inne på farmen? Rett meg gjerne om jeg tar feil!  Ja, nei, jeg håper han vinner hele greia 😅 Jeg har aldri hatt en favoritt SÅ tidlig i spillet før nå 😅

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du han blir storbonde? Hvis det stemmer er det dumt med spoiling her🙈

Blir ikke vinneren storbonde da?  Sikkert meg som har glemt reglene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (6 minutter siden):

Blir ikke vinneren storbonde da?  Sikkert meg som har glemt reglene

Nei, det er kun første uken hvor deltakerne bestemmer hvem som skal være storbonde. Deretter er det taperen av tvekampen som velger ny storbonde! Noen ganger har de gjort en avtale seg i mellom som sier at de skal velge hverandre som storbonde. Dvs (fiktive navn) at Ulf og Karl skal møtes i tvekamp. Så sier Ulf: "Du, Karl? Du har ikke lyst til å inngå en avtale med meg? En avtale som går ut på at hvis du vinner tvekampen, så velger jeg deg til storbonde, men hvis jeg vinner tvekampen, så velger du meg som storbonde."  Selvom man inngår en slik avtale, er det jo på ingen måte sikkert at avtalen holdes, men man har vel i grunn nada å tape på å bli med på en slik avtale, med tanke på at motstanderen tross alt kan være et ærlig og realt menneske som holder ord :P 

Dette ble litt mer enn bare det du lurte på 😛 Beklager det 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dude1996 skrev (5 minutter siden):

Dagens episode er jo bare trist. 

Spoiler

Helt krise med Rob og Su 😅🙈 Skjønner ikke at det er mulig.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (12 timer siden):

Jeg kan ikke huske sist gang jeg opplevde å "like" en deltaker fra dag nummer 1. Altså, som i at man allerede håper den personen skal vinne om 11 uker :P Og jeg snakker selvfølgelig om Thorvald! Herlighet for en flott mann! 😍 Så rolig og behersket og likandes! Han utstråler nærmest trygghet og jeg har vanskelig for å se at han kommer til å spille et skittent spill.. Jeg kan som sagt ikke huske at det har vært noen av hans kaliber inne på farmen? Rett meg gjerne om jeg tar feil!  Ja, nei, jeg håper han vinner hele greia 😅 Jeg har aldri hatt en favoritt SÅ tidlig i spillet før nå 😅

Ja, han er skikkelig flott! 😍🥰

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode/storbondevalg:

Spoiler

Storbondevalg: Rob.

Rob stod i går egentlig med to bein foruten én tå på yttersiden av Farmen, men har i dag endt som en immun storbonde. Det skulle fanden ikke vært mulig. Og nok et rart valg av Mo. 

Omfattende ukesoppdrag med 5 forholdsvis store elementer. Man skulle tro at det var lagt opp til at deltakerne ikke skal klare det. 

Kjønnskampen har inntatt 1921! 😄 

For å skryte av Rob også. Han er smart når han klarer å danne en allianse med antatt svake deltakere for å unngå å bli valgt som en kjempe og potensielt øke sjansen for å bli valgt som storbonde igjen. Herman, Su, Heidi og Mama G ligger vel størst an til å bli valgt som første- eller andrekjemper neste ukene, med stor sjanse for å tape sine kamper. 
Rob tar opp kampen om tilværelsen ala Paradise-style med taktisk posisjonering. Det kan jo bli interessant etter hvert. Men denne taktikken er vel også et korthus det skal lite til for å rasere?

Trasig med Tina. Selv om jeg ikke kunne forutse det, så er jeg heller ikke overrasket. Det har vært mye for henne. Og Su får ta sin del av selvkritikken for det. Men det gjorde ikke Su, selvfølgelig.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KvinneMann1 skrev (21 timer siden):

hvor mye juks tror dere at deltakerne finner på i år da?

Er det så interessant? Tror ikke det er så lett å være der inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, de jentene og hu gamlemor. Åssen er det mulig å bli så jævlig krenka av absolut alt! Su og hu gamle dama provoserer meg så grenseløst, for en møkka holdning de har til alt. Og gamle mor som kaller Tina for sur, når hun kun prøver å roe de ned. Utrolig at ei dame på 55 kan oppføre seg slik.

Helt enig med Tina, jentene er altfor lettkrenka, og må slutte å bli krenka for alt.

Og den krona, hu sier hu tuller, men herregud det er så barnselig og teit. Flott Tina ikke gir hu noe respons. Ikke enig med Heidi at Su har god selvtillit, jeg ser kun en usikker jente som ikke fikk nok oppmerksomhet. Men har da skjønt denne episoden at Heidi ikke er så mye bedre selv, så i Heidi sin øyne er vel Su selvsikker og flott. Uff.

Får mer og mer respekt for Tina, ble så utrolig skuffa når hun trakk seg :( Får nesten ikke lyst å se mer, når mobbere som Su blir igjen, fremfor skikkelige folk. Likte Tina så mye bedre enn mange av de andre jentene der, er Su som skulle dratt! Faen, kommer noen gloser, men Su provoserer meg så jævlig!

Faen ta Su. Vært mange fæle folk i reality historie, men Su tar kaka, og med den stygge kommentaren sin «styrke er ikke for alle». Noe så jævlig smakløst av Su, som ikke eier et snev av selvinnsikt. Må bare si det: JÆVLA MØKKAKJERRING!

Su passer bedre inn i Paradise og Ex on the Beach, ikke farmen :frustrert: Håper Rob, Heidi og iværtfall Su ryker ut en etter en. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Tina trakk seg. Men jeg forstår henne godt. Hadde sett frem til mer bitching mellom Tina og Su da, haha 😂 Men Su klarer vel å lage drama selv om Tina er ute. Su er helt uspiselig og den stygge kommentaren hennes om at styrke ikke er for alle. Æsj! 🤮 Hun burde jekkes ned tusen hakk! Skulle likt og sett henne og Mira Craig sammen :hoho: 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tar ofte litt tid før jeg får på plass alle navnene, og det gjør det ikke enklere at deltakerne bruker kallenavn på enkelte. Så, hvem er Mama G??  

Dagens episode:
Jeg er skuffet over valg av storbonde, og jeg blir oppriktig provosert når jeg ser hvordan han bare tar for seg. Altså, i stedet for å dele den cognacen eller likøren eller hva pokker de får med hjelperne sine, så drikker han rett fra karaffelen. Skikkelig sjarmtype det der, ass 🤮 I tillegg til at han pissa i vannmugga forrige uke (nei, han hadde ikke SÅ vondt i foten at  han ikke kunne gå ut å pisse som alle andre).  Jeg får skikkelig ekle vibber av han.

Og Su er et kapittel for seg selv.. Jeg hadde ikke klart å holde meg rolig rundt henne ett sekund. Det er så utrolig stygt å holde på sånn mot Tina, og jeg er ikke en som slenger rundt med med "mobbe-kortet", men akkurat her syns jeg det var tendens til start på mobbing. Su er helt klart ute etter å provosere Tina eller få frem en eller annen reaksjon fra henne, og det er overhodet IKKE greit.  Jeg håper virkelig at Su ryker ved første og beste anledning!! 

Endret av Janzypants
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fælt av Su og omlag mobbe ut Tina, og at etterpå sit folk og seier at det var dårlig gjort av Tina å trekke seg midt i oppdraget. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (36 minutter siden):

Synd Tina trakk seg. Men jeg forstår henne godt. Hadde sett frem til mer bitching mellom Tina og Su da, haha 😂 Men Su klarer vel å lage drama selv om Tina er ute. Su er helt uspiselig og den stygge kommentaren hennes om at styrke ikke er for alle. Æsj! 🤮 Hun burde jekkes ned tusen hakk! Skulle likt og sett henne og Mira Craig sammen :hoho: 

Helt enig. Jeg har ikke sansen for Su, men denne kommentaren tok kaka.

Jeg synes det viser stor styrke i å høre på seg selv og kroppen, selv om man egentlig ikke vil det. Synes det er skikkelig trist Tina valgte å gå ut, men har veldig respekt for valget hennes.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...