Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Savner at farmen "ikke er mer kampen for tilværelsen" og mindre av" tull og tøys". Var nok tøffere for 100 år siden å livnære seg på et småbruk. Uansett et godt underholdningsprogram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonym 4545 skrev (3 timer siden):

Savner at farmen "ikke er mer kampen for tilværelsen" og mindre av" tull og tøys". Var nok tøffere for 100 år siden å livnære seg på et småbruk. Uansett et godt underholdningsprogram.

Det har vært sånn her i flere år nå. Det er mer fokus på å skape god tv. Identisk med 1921 blir det aldri. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende til søndag. Jeg håper Su er den som ryker ut, men vil bli merkelig å skulle se henen på Torpet i en uke. Heldigivs kortere klipp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (På 30.9.2021 den 23.17):

Neida, det er nok av voksne som også er sånn, disse 14åringene har jo foreldre 😆

Og attituden til Su har ihvertfall ingenting med etnisitet å gjøre som jeg ser noen insinuerer, skrytete folk finnes overalt :) Hadde dere reagert like mye om det var en norsk, godt voksen mann, tro?  Jeg kjenner ikke Su personlig og syntes ikke det er blitt vist nok av henne til at jeg har noe negativ oppfatning av henne, selv om jeg absolutt heller ikke har henne som noe favoritt. 

 

Ja, hadde reagert på oppførselen og kommentarene selv om det var en norsk voksen mann. De fleste er reagerer jo på Rob, som er en hvit voksen mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 time siden):

Ja, hadde reagert på oppførselen og kommentarene selv om det var en norsk voksen mann. De fleste er reagerer jo på Rob, som er en hvit voksen mann.

Han oppfører seg som et barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fireflies said:

Ja, hadde reagert på oppførselen og kommentarene selv om det var en norsk voksen mann. De fleste er reagerer jo på Rob, som er en hvit voksen mann.

Rob er mye verre enn Su 🤦 Håper de får ham ut snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trotwood skrev (9 minutter siden):

Rob er mye verre enn Su 🤦 Håper de får ham ut snart.

Håper begge ryker ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (1 time siden):

Rob er mye verre enn Su 🤦 Håper de får ham ut snart.

Uenig.

Rob er kanskje som et barn, men han er ikke direkte stygg, nedlatende eller ufin mot andre.

Det er Su, hu er jo direkte stygg og ondskapsfull mot andre.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (40 minutter siden):

Uenig.

Rob er kanskje som et barn, men han er ikke direkte stygg, nedlatende eller ufin mot andre.

Det er Su, hu er jo direkte stygg og ondskapsfull mot andre.

Nei, han er kanskje ikke direkte stygg, nedlatende og ufin. Men indirekte, ja. Falskere, mer løgnaktig person skal man lete lenge etter. Ufattelige dårlige holdninger og moral som går utover de andre. (Lurer seg unna fellesansvar, sniker til seg mat, drikker konjakken for seg selv, baksnakker de andre.) 

Takler ikke fyren.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Tror aldri jeg har mislikt et menneske på farmen så mye som jeg misliker Su. Håper virkelig hun ryker i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Athena79 said:

Tror aldri jeg har mislikt et menneske på farmen så mye som jeg misliker Su. Håper virkelig hun ryker i kveld.

Samme her.

Jeg er oppriktig redd for at jeg skal knuse TVn min hvis hun vinner i kveld.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (29 minutter siden):

Fy faen ,så råttent gjort av Rob :raven:

Edit: Enig, fy faen, lavmål å gjemme pengene slik. Men bra han nnrømmet det til slutt.

Blir så forbanna over alt drittet som kommer ut av kjeften til Su.

Døde når Suleka sier til Grete at hun er mislikt fordi hun «har for høy selvtillit», enig med Grete at det blir tullete. Alle vet at Grete velger Su fordi hu har en uspiselig personlighet, og fordi hun tråkket alle andre ned for å fremheve seg selv.

Aldri hørt noen være så høy på seg selv som Su. Blir kvalm, håper hun ryker fort både på Farmen og Torpet.

Og den kommentaren med mat «Grete trenger det fordi hu er halvveis til 100, gammel, en klovn og en idiot». Og kjære, eneste klovnen og idioten er Su (i mine øyner iværtfall). 

Føler det danner seg et mer og mer tydelig bilde av at grunnen til Su er så stygg i kjeften er en forsvarsmekanisme og overkompensasjon for egen usikkerhet og svakheter. Vi har sett at hun knapt klarer å sage en planke, hadde problemer med å ro med båten. Unngår arbeid, tydeligvis for å ikke vise svakheter. Blir mer og mer tydelig nå, Su er ikke annet enn stakkarslig, en som det kan virke ut til at verken får til så mye eller forstår så mye. Og derfor har hun blitt slik for å kompansere for egne svakheter og begrensninger.

Føler mye av Su sine fraser med «beast mode», og at hun får til alt bedre enn alle aldre pga det mentale. Blir litt som når man gikk på barneskolen, og man trodde man fikk til alt (i eget hode), og overvurderte egne prestasjoner fordi man ikke visste bedre. Får se i tvekampen om det er tilfelle med Su.

 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su er tidenes farmenbitch og eier ikke selvinnsikt. Er noe galt med aaaalle andre, bare ikke henne. Jeg fatter ikke at det er mulig å oppføre seg sånn! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Su er tidenes farmenbitch og eier ikke selvinnsikt. Er noe galt med aaaalle andre, bare ikke henne. Jeg fatter ikke at det er mulig å oppføre seg sånn! 

Fatter heller ikke de som liker henne der inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg irriterer meg over folk på tv, men Su.. Fy f…! Hun er så blotta for antenner at jeg blir helt matt. 

Kaller Grete gammel 😂 Hun er bare 12-13 år eldre enn henne. 
 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så kjekk han unge nordlendingen er 😍 Dårlig gjort at ingen har tipset meg om ham. Må jo bare begynne å følge med på Farmen igjen nå, altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...