Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rob er irriterende, og litt «mye», samtidig så lager han bra TV. Han var litt søt da han misforsto det med å lage S-krok med ett øye lukket😂 Synes vi får se lite av de yngre deltakerne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye for mental styrke.

Spoiler

https://www.tv2.no/a/14250846/
 

Rart hun trakk seg, som snakket så høylytt om at ingen andre kunne matche hennes mentale styrke.

Ser visst ut som alt Su har sagt om sin egen mentale overlegenhet og styrke bare var løgn. Hvem skulle trodd :phaedra:

Ikke overraska, får bare håpe hun lærte noe om seg selv i ettertid, selv om det heller er tvilsomt når selvinnsikt er mangelvare.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su var med i første ses av Top model i Norge. Og ytrer nå ønske om deltakelse i andre reality show. Så hun er nok i bunn og grunn bare ute etter oppmerksomhet - og å skape blest om podcasten sin. Som for øvrig er korte episoder om : hvordan sosialisere med andre, hvordan ta riktige valg osv. ( oh the irony 🙄

 ja jeg gikk inn og hørte såvidt-men det blir med den ene gangen 

Endret av Zenhouse
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at TV-produsenter, uansett program, ikke gir Su mer tid på TV-skjermen.  Det er ikke greit å gjøre slike folk med slike holdninger til "kjendiser". Hva lærer spesielt yngre mennesker av det? At å påberope seg en fantasitittel og si stygge ting om mennesker rundt seg er helt innafor? 

Nei, la oss for all del håpe at vi slipper å se denne dama på TV eller i media mer. DET er det siste vi trenger. Så kan hun heller fly rundt hjemme hos seg selv, med papirkrone og se på seg selv i speilet og kalle seg dronning så mye hun vil... 👸

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virrum skrev (3 minutter siden):

Jeg håper virkelig at TV-produsenter, uansett program, ikke gir Su mer tid på TV-skjermen.  Det er ikke greit å gjøre slike folk med slike holdninger til "kjendiser". Hva lærer spesielt yngre mennesker av det? At å påberope seg en fantasitittel og si stygge ting om mennesker rundt seg er helt innafor? 

Enig! Kjendiser blir forbilder for både unge og voksne, har en sterk symbolikk rundt seg og sender ut både bevisste og skjulte budskaper, og bør derfor selekteres varsomt av TV-produsenter.

Su er ikke en som bør melkes gjennom TV-ruta slik TV2 spesielt har gjort det med utvalgte kjendiser siste 10-årene. Enkelte er ikke egnet til dette, og i denne kategorien finner man Su. Et dårligere forbilde og rollemodell med usunne holdninger og atferd finner du knapt ikke. 

Det er høyst kritikkverdig om Su nå klarer å bygge seg opp et kjendisliv. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Her går Su ut og forteller at hun Følte seg mobbet bak kameraene. Hun har nok sett hvor idiotisk hun ser ut/fått tilbakemeldinger på den usmakelige oppførselen sin - og forteller nå at hun følte seg mobbet når kameraene var av. Grethe forteller på sin side at det skjedde verre ting enn det som ble vist på tv foran kameraene og at Su burde være takknemlig for at ikke disse klippene ble vist.

Hun forteller også i artikkelen at hun ble mobbet som barn, og at hun ofte banket opp både gutter og jenter som var stygge med henne - og måtte stadig hentes på rektors kontor. Jeg er ikke overraska.

Jeg er sikker på at hun har hatt et skikkelig vanskelig liv, absolutt, men er jo ingen unnskyldning for å oppføre seg som et rasshøl. Som Grethe sa så bra i går: «man blir ikke større av å gjøre andre mindre». 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Su håper hun får være med på farmen kjendis neste år! :hoho: Snakk om å ha høye tanker om seg selv! Kjendis, du liksom. Man blir ikke kjendis av å være nedlatende rasshøl på farmen.

Jeg ble så provosert av det hun sa om Grete på Torpet, fy faen! 🤬 Det stemmer jo ikke i det hele tatt! Snakk om å ha mangel på selvinnsikt. 
Glad hun trakk seg, jeg hadde blitt gal om jeg hadde måttet høre én sånn jævla teit engelsk frase til fra henne! :frustrert: Er så jævlig irriterende å høre på, man blir ikke kul av å slenge inn engelske ord og fraser hele tiden, snarere tvert imot!

Og så sammenlikne Farmen og Torpet med flyktningleir da, er det muuuulig? :rolleyes: Jaja, styrke er ikke for alle. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Su har reflektert over hvordan oppholdet på gården (eller i livet forøvrig) hadde blitt dersom alle hadde samme oppførsel og framtoning som henne.

Å si at Grete hater henne fordi Grete var ærlig nok til å si at de to ikke kom overens, det er så dramatisk og så misforstått.

Det må være veldig frustrerende å forholde seg til en person som Su, som verken har selvinnsikt eller sosiale antenner, og som lever i sitt eget krenkorama så fjernt fra virkeligheten.

Det må også være slitsomt for Su å leve med denne negative holdningen til andre mennesker og ikke forstå samspillet mellom mennesker. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Su var med i første ses av Top model i Norge. Og ytrer nå ønske om deltakelse i andre reality show. Så hun er nok i bunn og grunn bare ute etter oppmerksomhet - og å skape blest om podcasten sin. Som for øvrig er korte episoder om : hvordan sosialisere med andre, hvordan ta riktige valg osv. ( oh the irony 🙄

 ja jeg gikk inn og hørte såvidt-men det blir med den ene gangen 

Hun i Top model😳 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke spoile, men infoen ligger på tv2 sine sider, så det er vel ikke hemmelig. Tar det uansett i en spoiler tag: 

Spoiler

Su trakk seg fra Torpet under et døgn etter hun kom dit. 
Good riddance.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sjekk ut insta-storiesene til Su (Sue_geele).
Rob har tydeligvis latt sin naturlige hårfarge vokse ut. Så mye mer aldersadekvat ut for ham. Så er det bare å droppe skater-capsen. Og gullsmykkene. Og pelskåpa. 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble direkte sjokkert da jeg fant ut at Su var 36 år. Trodde hun var rundt 23 år basert på oppførsel og språk (lager krone til seg selv og snakker om gatekapital blant annet).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (3 timer siden):

Su klager over arbeidsmengden inne på både torpet og farmen og sammenligner det med å være på flyktningeleir. Samtidig så kaller hun seg for "kriger", "dronning" og skryter over sitt "beast mode" som visstnok skal komme til uttrykk når hun så vidt klarer å sage over en planke. Ja, det er hardt arbeid å drive gård, men dersom hun er så mentalt og fysisk sterk som hun påstår så hadde hun ikke slitt så mye som hun gjør.

Dama har ikke god selvtillit - det er åpenbart sånn som hun går rundt og overdriver. Et oppblåst ego, voldsomst behov for å være på toppen (derav "Queen") og overdreven tro på egne evner som overhode ikke har rot i virkeligheten - det er det hun har.

Det er veldig åpenlyst at dama er syk. Det må være traumer osv. med tanke på oppveksten og bakgrunn, som gjør at hun egentlig sliter med seg selv, men prøver å dekke det over med en helt sinnssyk oppførsel. Synd hun ikke ser det selv. Hun trenger hjelp. Skam på tv2 som lar et sykt menneske drite seg ut på tv. De har fjernet sesonger og episoder tidligere med syke mennesker, det burde de gjøre her også. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huletroll skrev (28 minutter siden):

Jeg ble direkte sjokkert da jeg fant ut at Su var 36 år. Trodde hun var rundt 23 år basert på oppførsel og språk (lager krone til seg selv og snakker om gatekapital blant annet).

Hun minner meg om ungdommer på Oslo øst. De er under 18. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så pinlig å se Su gå rundt med den kronen på hodet! «I'm a queen, baby! You know it!» (fritt oversatt) Jeg har faktisk bursdagskronen min fra 7-årsdagen min i klesskapet den dag i dag, har ikke hatt den på hodet siden den dagen. Kanskje jeg skal ta den på meg i dag og leke Su. 😃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/30/2021 at 11:54 PM, Trotwood said:

Kjenner du henne personlig? Vi har sett så lite av henne på TV så synes ikke det er nok til å uttale seg så kraftig som du gjør. 

Jeg drar ikke inn noe som helst, det er det andre tidligere her i tråden som har gjort  

Jeg sier det samme som deg. Jeg klarer ikke å se hvorfor folk har så imot Su sin væremåte. Synes derimot at to av de andre deltakerne kunne latt vær å gi slike uttalelser om henne som de gjorde. Hun sa ikke noe om de. Ikke etter hva jeg fikk med meg. 

Det å kalle seg dronning ser ikke jeg noe galt i. Jeg forstår ikke hvorfor folk har så imot Su sin væremåte. Folk kan kalle seg dronning , konge, prinsesse og prins men det betyr ikke at man er ufordragelig som person. Det betyr heller ikke at man har for høy selvtillit. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (6 minutter siden):

Jeg sier det samme som deg. Jeg klarer ikke å se hvorfor folk har så imot Su sin væremåte. Synes derimot at to av de andre deltakerne kunne latt vær å gi slike uttalelser om henne som de gjorde. Hun sa ikke noe om de. Ikke etter hva jeg fikk med meg. 

Det å kalle seg dronning ser ikke jeg noe galt i. Jeg forstår ikke hvorfor folk har så imot Su sin væremåte. Folk kan kalle seg dronning , konge, prinsesse og prins men det betyr ikke at man er ufordragelig som person. Det betyr heller ikke at man har for høy selvtillit. 

Nå er det at Su kaller seg for queen eller dronning kun en promille av hva som er problemet.

Mye mer som er kritikkverdig med Su sin oppførsel og persona. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Nå er det at Su kaller seg for queen eller dronning kun en promille av hva som er problemet.

Mye mer som er kritikkverdig med Su sin oppførsel og persona. 

Jeg skjønner ikke helt hva som dere reagerer på med Su. Hvilke oppførsel? Jeg har ikke klart å få med meg at hun har sagt eller oppført seg galt. 

Reagerte på at når Su beklaget noe til Tina så reagerte Tina med å kritisere henne sterkt. Det er ikke den taktikken man bruker man mottar en beklagelse mener jeg. 

Kjenner ikke til Su eller Tina eller noen av de andre i virkeligheten. Kun utifra korte tvklipp så kan derimot ikke uttale meg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...