Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Kaisamaia skrev (Akkurat nå):

Er jo ikke noe gøy at Su er ute. 🤪 Selv om hun jo har en ufordragelig oppførsel. 😅 Er jo "gøy" å se på når det er suring og konflikter der inne. 

Konflikt er en ting, og jeg er enig at det skaper spenneing. Men Su var nedlatene og frekk. Det er ikke morsomt å se på. Blir nok andre konflikter som kommer underveis.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fireflies skrev (3 minutter siden):

Konflikt er en ting, og jeg er enig at det skaper spenneing. Men Su var nedlatene og frekk. Det er ikke morsomt å se på. Blir nok andre konflikter som kommer underveis.

Skjønner hva du mener. 😊 Men det er vel morsomt for noen og for andre ikke. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 21.8.2021 den 12.34):

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Ny sesong starter snart. Innspilling starter om 2 dager.

Få et innblikk i Farmengården her: 

https://www.tv2.no/v/1676321/

Nytt av året: Revolverduell som tvekamp! 

Er DU klar? :popcorn:

Har ikke hørt noe om relolverduell? 🤔🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (24 minutter siden):

Har ikke hørt noe om relolverduell? 🤔🤗

Ikke jeg heller! Det sto heller ikke noe om det på plansjen hvor alle tvekampene står.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å forstå at det faktisk finnes mennesker som oppfører seg som Su og Rob?!

Har tenkt at de må være "planta" der av produksjonen for å få opp seertallene...

Endret av Dråpe
Autokorrekt-feil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (30 minutter siden):

Konflikt er en ting, og jeg er enig at det skaper spenneing. Men Su var nedlatene og frekk. Det er ikke morsomt å se på. Blir nok andre konflikter som kommer underveis.

Det er stor forskjell på konflikter slik Su hele tiden lagde (b.la ved å tråkke på folk, være nedlatende mot andre for å bygge seg selv opp osvosv) og det å ha konflikter hvor man er "jevnbyrdige". Det Su holdt på med, minte egentlig mest om mobbing, og da trekker jeg tilbake, kjenner jeg. Helt greit å være uenig med folk, men slik Su holdt på, det var bare trist, rett og slett. Slik hun oppførte seg mot f.eks Tina, slik at hun trakk seg. Altså, jeg kjenner jeg blir både kvalm og uvel, og jeg syns det er "feigt" av produksjonen å ikke gripe inn her.  Jeg husker, (jeg tror det var første sesong av paradise hotel), at det var én deltaker der som ble utsatt for mobbing av flere andre. Det gikk til slutt så langt at Triana kom inn og gikk totalt ut av programlederjobben og fortalte at slik oppførsel overhodet ikke er greit, og konsekvensen ble at én av mobberne måtte pakke å reise hjem allerede samme dag.  

Nei, man skulle overhodet ikke tro at man hadde med et voksent menneske å gjøre når det kommer til Su. Og den kronen, omg🙄 Jeg fatter ikke at det er mulig!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dråpe skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer bare ikke å forstå at det faktisk finnes mennesker som oppfører seg som Su og Rob?!

Har tenkt at de må være "planta" der av produksjonen for å få opp seertallene...

Nei, jeg forstår det ikke selv, heller!  Hvis det er slik at de er "planta" der av produksjonen, så tenker jeg at produksjonen egentlig har bomma. Jeg hadde nok sluttet å se på Farmen dersom Su hadde vunnet tvekampen. Det er første gang jeg har tenkt på den måten, tror jeg. Det har jo alltid vært konflikter inne på farmen, men det er noe annerledes over dette. Jeg føler ikke at det har vært så "skjevt" før når det kommer til konflikter. Man har liksom vært jevngode.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (På 30.9.2021 den 20.06):

su vinner heldigvis lett over henne, men hvis hun går ut , som jeg ikke tror, så blir det Rob en uke til

Ja gjorde hun nå det? 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (2 timer siden):

Heldigvis er hun borte fra Farmen.  Tror hun kommer til å ryke fra Torpet også,  så hun kommer nok ikke tilbake til Farmen igjen.  

Håper du har rett i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su må da være en av de mest ufyselige personene som har vært med i Farmens historie. Heia Grethe!!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (2 timer siden):

Er jo ikke noe gøy at Su er ute. 🤪 Selv om hun jo har en ufordragelig oppførsel. 😅 Er jo "gøy" å se på når det er suring og konflikter der inne. 

😂 Ja blir mindre action nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som hater Su; Hun har bare et veldig stort konkurranseinstinkt og er stolt av seg selv.. Dette tåles ikke. Det er jo de andre som har angrepet henne for personligheten hennes bare fordi hun har vært seg selv. Grethe og Tina har snakket dritt om henne til de andre deltagerne. Hun har følt seg angrepet og baksnakket, klart det blir aggresjon da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Su fremstår som lettere psykisk utviklingshemmet, og burde egentlig vært beskyttet mot seg selv. Hun skulle aldri fått lov til å delta i reality.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy Rain skrev (2 timer siden):

Til dere som hater Su; Hun har bare et veldig stort konkurranseinstinkt og er stolt av seg selv.. Dette tåles ikke. Det er jo de andre som har angrepet henne for personligheten hennes bare fordi hun har vært seg selv. Grethe og Tina har snakket dritt om henne til de andre deltagerne. Hun har følt seg angrepet og baksnakket, klart det blir aggresjon da.

Spørsmålet om hvem som har angrepet hvem er nok mye av årsaken til konflikten her,  når det er sagt så syntes jeg nok folk er nærtagende når de går så på personen Su, at de ikke orket å være på gården samtidig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy Rain skrev (3 timer siden):

Til dere som hater Su; Hun har bare et veldig stort konkurranseinstinkt og er stolt av seg selv.. Dette tåles ikke. Det er jo de andre som har angrepet henne for personligheten hennes bare fordi hun har vært seg selv. Grethe og Tina har snakket dritt om henne til de andre deltagerne. Hun har følt seg angrepet og baksnakket, klart det blir aggresjon da.

Man kan ikke skylde ufordragelig oppførselen på å ha selvtillit. Sier først som sist, man kan ikke skylde slik oppførsel på det å ha selvtillit. Og være nedlatende og frekk er ikke det samme som å ha selvtillit.

Jeg får heller ikke det du skriver her til å stemme med hva som er kommet frem på TV. Vet du noe mer enn hva som er kommet frem på TV?

Jeg har kun sett at Su har snakket dritt om Tina og Grethe, ikke motsatt. Tina og Grethe har lov til å reagere, uten at det er dritt. Su derimot har kalt folk for gamle, klovner, idioter, som ikke er konstruktivt, men kun direkte nedlatende og stygt.

Og uansett konflikt forsvarer ikke det den stygge oppførselen og mangelen på sosial intelligens hos Su.

Det er ikke stort konkurranseinstinkt som er problemet til Su. Men at hun er direkte stygg og ufin mot andre med total mangel på selvinnsikt. Skal ikke uttale meg om diagnoser, men noe er iværtfall alvorlig galt med Su. Friske mennesker oppfører seg ikke slik.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan faktisk ha selvtillit og sterkt konkurranseinstinkt uten å være stygge og trykke andre ned for å fremheve seg selv. Såklart f.eks Tina og Grethe reagerte på hvordan de ble snakket til og omtalt av Su, alle med respekt for seg selv hadde reagert på det. Å kalle noen som er 12-13 år eldre enn deg selv for klovn, påstå at en person er overvektig (hun mente vel at Grethe var 40kg tyngre enn henne selv). og alt det stygge hun sa om Tina…..jeg tror at hadde det ikke vært for Su så hadde Tina ikke trukket seg etter ei uke.

Su virker på meg som en person som må krangle og argumentere bare for å gjøre det. F.eks da de delte opp ukesoppdraget til at alle menn skulle jobbe i skogen mens kvinnene på kjøkkenet (det var vel ikke helt sånn de delte inn, men det var det som var forslaget først) så fyrte Su seg opp og ville også gjøre «mannfolkting», men da hun fikk tommel opp for å være med i skogen så ville hun være på kjøkkenet likevel. 

Jeg tror ikke Su har så stort konkurranseinstinkt som hun skal ha det til jeg. Har det mest i kjeften. Og etter å ha lest på tv2-nyhetene om hva som skjer på Torpet så tror jeg hun bare skal bite i seg den «Styrke er ikke for alle» som hun slengte etter Tina da Tina dro. Den gatekapitalen hun snakker om at hun har må være et nyere ord for Livets harde skole

Nå håper jeg Rob snart ryker, han er så usmakelig og slitsom. Aldri i livet hadde han innrømmet at ukesoppdraget ble godkjent hadde det ikke vært for at han kom på at han ville bli avslørt pga Kjell og pga finalekniven. 

Su har dog hele veien vært åpen om at målet hennes aldri var å vinne Farmen, men å å skape trafikk til podcastene sine og sine sosiale medier. Og det har hun nok klart å oppnå 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su klager over arbeidsmengden inne på både torpet og farmen og sammenligner det med å være på flyktningeleir. Samtidig så kaller hun seg for "kriger", "dronning" og skryter over sitt "beast mode" som visstnok skal komme til uttrykk når hun så vidt klarer å sage over en planke. Ja, det er hardt arbeid å drive gård, men dersom hun er så mentalt og fysisk sterk som hun påstår så hadde hun ikke slitt så mye som hun gjør.

Dama har ikke god selvtillit - det er åpenbart sånn som hun går rundt og overdriver. Et oppblåst ego, voldsomst behov for å være på toppen (derav "Queen") og overdreven tro på egne evner som overhode ikke har rot i virkeligheten - det er det hun har.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
youcancallmejune skrev (12 timer siden):

Herregud, så kjekk han unge nordlendingen er 😍 Dårlig gjort at ingen har tipset meg om ham. Må jo bare begynne å følge med på Farmen igjen nå, altså.

Smaken er som baken, er sikkert en av få som ikke finner han attraktiv i det hele tatt😂 men han virker som en bra fyr som står på :) Tror han kan komme veldig langt om han spiller riktig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Su med den papirkrona på hodet og den rare lille talen etter hun røk ut av tvekampen er noe av det mest absurde jeg har sett på norsk reality-tv i hele år. Jeg tror ikke hun innser hvor merkelig det ser ut, men hun hadde iallefall vett til å ta av seg krona før hun kom inn på Torpet. 

Når jeg snakker om Torpet: Jeg ble så uendelig provosert av hvordan hun la frem historien, "Grethe sa jeg hadde for mye selvtillit til å være på Farmen!", som om det er et direkte sitat, men det er da ingen som har sagt noe i den retningen i det hele tatt. Hun dummer seg så kraftig ut at jeg har nesten ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...