Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Blueberrymuffin skrev (13 minutter siden):

Etter pausen klipp. 

Sulekha klikker visst fullstendig på tinget :fnise:

 

Gleder meg! :hoho:

Skulle likt og sett henne, Mira Craig og Erlend Elias sammen på Torpet :hoho: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«I don’t eat meat - I eat souls»

«Grete er gammel, hun er en idiot og en klovn.» 

Aldri har jeg sett noen så blottet for selvinnsikt! Fy søren for et uspiselig menneske! Jeg er helt sjokkert! Hun må ha mange uvenner utenfor Farmen hvis det er sånn hun er…

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (3 minutter siden):

«I don’t eat meat - I eat souls»

«Grete er gammel, hun er en idiot og en klovn.» 

Aldri har jeg sett noen så blottet for selvinnsikt! Fy søren for et uspiselig menneske! Jeg er helt sjokkert! Hun må ha mange uvenner utenfor Farmen hvis det er sånn hun er…

Hun er en veldig tolerant person,  så hvis hun har uvenner er det jo de det er noe galt med.... Det må du vel vite 🤔😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Fy faen ,så råttent gjort av Rob :raven:

Jeg regnet ikke med han kom til å holde det skjult med tanke på kniven han får for oppdraget. Men han tøyde den ganske lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor Su er så innmari låst på at det er mislikt og hat, og at Grete har så mye problemer fordi hun misliker. Grete har vært ærlig og sagt hun ikke vil være på gården sammen med Su. Ikke noe annet, og det er en helt ærlig sak.

Det er ikke hat fordi noen ikke liker deg.

Blir en spennende tvekamp. Jeg heier på Grete.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader. Rob gjorde noe som ingen andre i Farmen-historien har gjort før, nemlig å "underslå" pengene de vant og holde pengene hemmelig etter godkjent oppdrag. Og han gjorde det egentlig ikke på spøk, selv om folk tolket det slik!

At Rob tilslutt valgte å informere om pengene handler utelukkende om at det godkjente oppdraget og pengene ville ha kommet fram på Tinget ved Mads for utdeling av kniv, samt at Kjell måtte være med han på markedet. Hadde det ikke vært for det så er jeg bombesikker på at Rob hadde dratt på markedet og handlet inn til seg selv. Han er rette typen til det. Og han startet egentlig på det før han innså at det var umulig å skjule det. Hele tankegangen er forkastelig!

Og jeg blir fysisk uvell av Su med hennes holdninger til seg selv og andre. Det handler ikke om selvtillit bare fordi Su tror det. For høy selvtillit skaper ikke dårlig oppførsel, manglende respekt ovenfor andre, fremhevelsesbehov og manglende sosiale antenner. Det henger ikke på greip. Det Su driver på med er kronisk beskyttelsesinnstinkt for å overkompensere for usikkerhet og trusler, og ender derfor opp som direkte frekk og ufin som det er vanskelig å forholde seg til.

Se heller på Thorvald. Han er rett og slett et velbalansert, rakrygget og sosialt kompetent menneske på tvers av ulike situasjoner og mennesker, og er en som alle automatisk stoler på. Han har ingen behov for å heve seg selv eller senke andre, rett og slett fordi han vet sin egenverdi. Dét er et prakteksempel på selvtillit. En komplett motsetning av Su altså.

For øvrig er det pussig at Rob og Kjell svir av 6 kroner på å spinne hjulet, sjokolade og 6 appelsiner. 🤦‍♂️

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler med sistat før tvekamp: (Fra tv2 Sumo)

Spoiler

Er det noe dere vil si til hverandre før kamp?
G: Lykke til
S: Okei

Er det mulig?..

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):

For øvrig er det pussig at Rob og Kjell svir av 6 kroner på å spinne hjulet, sjokolade og 6 appelsiner. 🤦‍♂️

Appelsinene kan jeg til en viss grad forstå, men de fire andre kronene burde vært brukt på noe annet. Den ene krona ble jo brukt i skjul også for å "veie opp" for hjulet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Utklassing!!!
 

Sorry not sorry, YES at den jævla møkkakjerringa tapte, og så det sang.

 

Su klarte ikke engang en eneste planke :laugh:

Seriøst stakkarslig når hun etterpå sier at hun ikke tapte, og at hun er dronning og tar frem den barnselige krona si. Skjønner ikke hvordan det går an å være så patetisk, udugelig og så mangel på selvinnsikt. Er faktisk pinlig, hun burde vært skjermet mot å drite seg sånn ut på TV. Hu burde seriøst lære seg å holde mer kjeft. Er så glad hu tapte så overlegent, ønsker seriøst ikke Su noe godt, måtte hu ryke ut på Torpet og, for så å bli glemt. Bare glad hu er ute av Farmen :nordvesta:

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 minutt siden):

Appelsinene kan jeg til en viss grad forstå, men de fire andre kronene burde vært brukt på noe annet. Den ene krona ble jo brukt i skjul også for å "veie opp" for hjulet.

Jo, appelsinene kunne vært greit, men for totalt 6 kroner så kunne du nok klart å finne mye god mat, krydder eller snacks heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra finalen og Torpet:
 

Spoiler

 

Virkelig glad nå. Jeg misliker sterkt tonen til Su, og holdningen hun viser. Det er lite respekt for andre og hvis man er uenig eller ikke liker henne så er det "hat". Jeg forstår godt hvorfor Grete endte opp med å be om å bli førstekjempe, og jeg er veldig glad for at hun vant!

Jeg følger også med på Torpet og jeg håper ikke hun blir med videre der heller. Blir også spennende å se hvordan de andre reagerer på henne. Morsomt at de forventer hun skal rengjøre, de blir nok fortalt hvor skapet skal stå (det fortjener de med det rotet).

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før tvekampen:
Grethe: "Lykke til."
Su: "OK"
🤦‍♂️

Utfallet av tvekampen: JAAA!!!! Grethe!!! 😄 

Godt at Su mener hun er en vinner i sjelen sin. Synd at hun er en elendig taper i det virkelige liv. 

Mads: "Du må forlate Farmen". Su: "Ett fett". 🥴

Får håpe Farmen blir litt mer normalisert fremover. Rob ene og alene kan jeg til nøds leve med, men Su med sin fjerne virkelighetsoppfatning provoserte meg såpass at hele Farmen virket masete og frustrerte meg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet:

Spoiler

Ser på Torpet, og den Su man ser i begynnelsen var kjempekoselig. Hyggelig jente med mye energi, men så kommer alle kommentarene og feilvridningen av hvorfor Grete valgte henne. Trodde i fem minutter jeg skulle se en annen side av henne.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der var utklassing på høyt nivå! :hoppendeglad: Og tenk å si at Grete er over halvveis til 100 når hun er 49. Queenen bør visst lære seg å regne :hoho: 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er hun borte fra Farmen.  Tror hun kommer til å ryke fra Torpet også,  så hun kommer nok ikke tilbake til Farmen igjen.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (Akkurat nå):

Heldigvis er hun borte fra Farmen.  Tror hun kommer til å ryke fra Torpet også,  så hun kommer nok ikke tilbake til Farmen igjen.  

Jeg håper det. Jeg har fått så sansen for de som er på Torpet nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...