Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Peggy-Lovise skrev (Akkurat nå):

Hvem blir storbonde neste uke? 😅

Forunderer meg ikke om det blir Rob igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var skikkelig utklassing og veldig fortjent på alle måter at Grethe vant. Så håper jeg for Su sin del at hun bare spilte en rolle eller noe der inne. Det går vel ikke an å oppføre seg slik i det virkelige liv.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (1 minutt siden):

Hvem blir storbonde neste uke? 😅

Jeg tipper Hege (?) Litt usikker på navnet. Hun blonde som Su sa "nå vinner du hele dritten". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (2 minutter siden):

Hvem blir storbonde neste uke? 😅

Tror det blir hun jenta som Su klemte på slutten. Husker ikke navnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (2 minutter siden):

Tror det blir hun jenta som Su klemte på slutten. Husker ikke navnet. 

Står vel mellom henne, Mama G, Herman eller Rob.

Blir spennende å se.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (4 minutter siden):

Står vel mellom henne, Mama G, Herman eller Rob.

Blir spennende å se.

Blir overrasket om det blir en annen enn dem. Håper inderlig at det ikke blir Rob. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (Akkurat nå):

Blir overrasket om det blir en annen enn dem. Håper inderlig at det ikke blir Rob. 

Ut i fra det hun sa på Torpet så blir jeg ikke overrasket om Rob blir valgt. Skulle han bli det så er jeg veldig usikker på hvor mye de andre vil jobbe. En ting er å jobbe for å få mat, men han får også en finalekniv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (16 minutter siden):

Heldigvis er hun borte fra Farmen.  Tror hun kommer til å ryke fra Torpet også,  så hun kommer nok ikke tilbake til Farmen igjen.  

Har aldri fulgt med på Torpet. Hvordan "vinner" man på Torpet og får komme tilbake til Farmen? Er det snakk om hardt arbeid, eller er det ren flaks som avgjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Har aldri fulgt med på Torpet. Hvordan "vinner" man på Torpet og får komme tilbake til Farmen? Er det snakk om hardt arbeid, eller er det ren flaks som avgjør? 

Den siste som kommer inn skal alltid i tvekamp med en av de som er der. De andre finner sammen ut hvem som skal i tvekamp. Sist hadde de hoppekonkuranse på hvem som skulle ut i tvekamp.

Ellers må de også jobbe og får oppgaver for å få mer mat.

Ser ikke ut som det er like tungt som på Farmen, men de sitter ikke rundt hele dagen heller. Det er fire episoder på cirka 15 minutter i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten ikke jeg har sett et mer "uspiselig" menneske enn Suleka på TV. Hun var ekstrem til å si at hun var full av selvtillit, men jeg har vondt for å tro at noen med så høy tro på seg selv har slike behov for å kritisere og fornedre andre.... Slik hun snakket om Grete før kampen, var utrolig provoserende å høre på. 

Det neste ubehagelig å se reaksjonene hennes da hun ble valgt til 2. kjempe og tiden etter. Reaksjonen står ikke i stil med det hun selv betegner seg som. 

Jeg er så glad hun tapte kampen, og håper bare hun ryker rett ut av Torpet også. 

Jeg lurer på om hun er stolt av sin opptreden på TV i ettertid...🤥

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig at Su kompenserer for lav selvfølelse. Høy selvtillit er ikke det samme som å slenge rundt seg med spydigheter og ha totalt mangel på selvironi. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så forbanna jeg blir på Su !! 🤬 hun er jo ikke frisk på en plass. Her lærer vi ungene våre at vi skal respektere andre og være snill og grei, og så får man se voksne folk oppføre seg sånn i beste sendetid 😢 Nå boikotter jeg hele farmen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (5 minutter siden):

Fy flate så forbanna jeg blir på Su !! 🤬 hun er jo ikke frisk på en plass. Her lærer vi ungene våre at vi skal respektere andre og være snill og grei, og så får man se voksne folk oppføre seg sånn i beste sendetid 😢 Nå boikotter jeg hele farmen. 

Trenger ikke boikotte nå når hun er borte 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Su kom ikke langt på farmen med denne gatekapitalen sin som hun skrøt så fælt av :fnise: 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grethe er halvvegs til 100"

Trur Su gløymer at ho byrjar å bli godt vaksen sjølv. Ho er ikkje 18 år lengre. 😅

Godt ho er ute! No blir faktisk Farmen litt meir tolererbart å sjå på. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er trist at Tv2 lar Sulekha få så mye skjermtid når hun ikke klarer å sette grenser for seg selv. Hun oppleves ikke helt frisk uten at jeg skal sette noen diagnoser på henne, men aldri før har vel en Farmen deltager gjort ett så dårlig inntrykk på folk flest.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob så jo nesten litt små kriminell ut i outfiten på markedet..😂 men han har stil da😎 

Ganske sikker på at Hege blir valgt til storbonde, tror det blir bra🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er jeg så happpyyyyy 😄 😄  Endelig kvitt Su, og jeg håper også hun går på hue og ræva ut av torpet! Sjelden har jeg sett et mer "dra-til-tryne" enn dette mennesket her. 😅 Nå håper jeg bare at Rob også kan ryke ut, så blir kanskje farmen noenlunde "normalt" igjen.  

Er jeg den eneste som forresten la merke til at Kåre ikke fikk noe skjermtid i dag?? Eller har jeg observert feil?  Og hvor i all verden har jeg det fra at det var Kåre som var hjelperen til Rob? :P  

Jeg fikk omtrent bakoversveis da Rob lurte unna pengene og løy til de andre om at ukesoppdraget var underkjent. Hadde det ikke vært for at Mads deler ut kniv på tinget, eller at Kjell skulle være med på markedet, hadde nok Rob aldri fortalt sannheten, men derimot brukt alle de 20 kr på seg selv. Det hadde ikke overrasket meg et eneste sekund. 

Nei, jeg håper alle andre enn Rob blir storbonde neste uke, og så håper jeg det blir guttekamp, hvor 1.kjempen velger Rob til 2.kjempe! Og da håper jeg at Rob taper! Fingers crossed 😄 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe gøy at Su er ute. 🤪 Selv om hun jo har en ufordragelig oppførsel. 😅 Er jo "gøy" å se på når det er suring og konflikter der inne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...