Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Vært inne på instaen til Su igjen. Legger ut endel stories. Får egentlig vondt av henne, virker veldig usikker og med dårlig selvtillit. Men prøver å virke veldig tøff, da. Egentlig veldig synd i henne.

Som Lisa Tønne sa i ukas podcast, og som er nevnt her inne flere ganger: hun burde vært skjermet for seg selv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaiisa skrev (34 minutter siden):

Vært inne på instaen til Su igjen. Legger ut endel stories. Får egentlig vondt av henne, virker veldig usikker og med dårlig selvtillit. Men prøver å virke veldig tøff, da. Egentlig veldig synd i henne.

Som Lisa Tønne sa i ukas podcast, og som er nevnt her inne flere ganger: hun burde vært skjermet for seg selv.

Hva heter hun på insta?

Synd hun ikke oppførte seg likedan inne på Farmen som hun gjorde på Torpet, hun var en helt annen person der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (16 minutter siden):

Hva heter hun på insta?

Synd hun ikke oppførte seg likedan inne på Farmen som hun gjorde på Torpet, hun var en helt annen person der. 

Hun var veldig kort på Torpet og med færre personer. Sikkert lettere når man er få, og liker alle som er rundt en, som hun gjorde på Torpet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (1 time siden):

Neeeeei😂 altså, joda, skaper liv og røre. Men han er så utrolig irriterende! 

Jeg har fått litt mer sansen for Rob denne uken, men sikkert fordi han får litt mindre skjermtid og fordi han liker storbonden. Blir spennende å se han neste uke med en annen storbonde. Forutsatt han er med videre. Aner jo ikke om det blir gutte eller jentekamp enda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kveldens episode:

Spoiler

For min del kan Herman godt reise hjem. Klaging, sutring og lite arbeidsvilje. Sur fordi Mama G gir han beskjed om å legge eggene tilbake fordi hun brukte feil tone. Hva forventer folk når de har stjålet mat?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens epsiode:
 

Spoiler

 

Veldig forståelig at de er irriterte på Rob, men dumt at Herman slipper unna. Det er ikke bare en som stjeler maten på gården.

Regner med Rob blir valgt til andrekjempe nå som Kjell er førstekjempe og så forbanna på Rob. Men tror det er lettere for han å få ut Herman. Vil heller ha ut Herman enn Rob merker jeg.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (2 timer siden):

Hva heter hun på insta?

Synd hun ikke oppførte seg likedan inne på Farmen som hun gjorde på Torpet, hun var en helt annen person der. 

Sue_geele

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (2 timer siden):

Jeg har fått litt mer sansen for Rob denne uken, men sikkert fordi han får litt mindre skjermtid og fordi han liker storbonden. Blir spennende å se han neste uke med en annen storbonde. Forutsatt han er med videre. Aner jo ikke om det blir gutte eller jentekamp enda.

Forsåvidt enig i at han er mindre irriterende denne uka. Allikevel irriterende når han går og stjeler egg feks. Han er så uærlig og egoistisk, og så tror han det er morsomt/sjarmerende virker det som. Ugh, nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (3 timer siden):

Kveldens epsiode:
 

  Skjul innhold

 

Veldig forståelig at de er irriterte på Rob, men dumt at Herman slipper unna. Det er ikke bare en som stjeler maten på gården.

Regner med Rob blir valgt til andrekjempe nå som Kjell er førstekjempe og så forbanna på Rob. Men tror det er lettere for han å få ut Herman. Vil heller ha ut Herman enn Rob merker jeg.

 

 

Spoiler

Regner også med at Rob kommer videre pga spoileren på GMN. Grethe sa blant annet at Rob skjerper seg etter hvert, pluss at han har gått ned så mye. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 5.10.2021 den 13.08):

Det sier seg jo selv når Farmen 2021 nærmest kun har handlet om Su og Rob, da hvordan disse to fremstår, er, oppfører seg, tenker og hva de sier, så dannes det mange meninger om nettopp disse. Og når de da begge fremstår som kontroversielle på hver sin måte og lager mye styr, drama og støy så kommer jo meningene våre utifra dette. Det må jo nesten det. Noe annet er uunngåelig. Pga denne overfokuseringen så går det ikke an å si eller skrive noe om Farmen 2021 uten at en eller de begge blir nevnt iløpet av samtalen/innlegget. 

Du har rett i at vi ikke kjenner de personlig. Men vi kan jo heller ikke anta at de ikke er slik når dette er kun det vi ser. Vi har også sett mye av det. Og at 2 deltakere på 2 uker velger å trekke seg eller sette seg selv som førstekjempe pga det psykososiale miljøet på gården med Su og Rob i spissen, så er det ingenting som tyder på at de er særlig god utover det vi ser heller. At de har en annen personlighet og er noe annet utenfor Farmen får bare være. Det har ingen relevans opp mot hvordan de fremstår i programmet.

For kan Rob være en fantastisk ektemann og far? Såklart, men inne på Farmen er han en sleip, egoistisk, utspekulert og lat fyr. Så da blir han jo dét for oss. Og det er for øvrig noe han selv velger helt ene og alene. Han kunne fremstilt seg selv som en god, sympatisk og arbeidsom kar hvis han ville, men når han ikke vil det selv så kan han jo aldri forvente at VI skal mene at han er det. Man får ta konsekvensene av vår egen oppførsel. Og det gjelder alle og hele tiden.

Jeg tror likevel det bor mye godt i Rob og at han kan bidra med både god stemning og underholdning både for oss seere og deltakerne framover. Su derimot mener jeg ikke dette om, og er sjeleglad for at hun er ute. 
Men nå tenker jeg at Rob og vi er tjent med at Rob inntar en birolle framover og lar andre inne på gården få litt TV-tid og får lov til å skinne litt. Det er på høy tid å bli kjent med andre deltakere, og da gi oss mulighet til å mene noe om deltakere og Farmen uten at Rob og Su blir nevnt. 

Kan bare si én ting; Amen! 🙏😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (7 timer siden):

Vært inne på instaen til Su igjen. Legger ut endel stories. Får egentlig vondt av henne, virker veldig usikker og med dårlig selvtillit. Men prøver å virke veldig tøff, da. Egentlig veldig synd i henne.

Som Lisa Tønne sa i ukas podcast, og som er nevnt her inne flere ganger: hun burde vært skjermet for seg selv.

Prater de om farmen og Su i ukas podcast? Vet du ca hvor langt uti, i så fall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig sansen for Kåre🤩

Skjønner meg ikke helt på Mama G..🙄 hun passer ikke helt inn i den gruppa hun har dannet allianse med..Rob liksom..🤣 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le. De andre står og er sinte på Rob, og at de ikke er glad i grøt (mest Grethe) så sier hun ene skikkelig søtt og uskyldig  "Jeg liker grøt " mens hun spiser av sleiva 😅  - husker ikke navnet hennes. 

Endret av Prelunia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (8 timer siden):

Hva heter hun på insta?

Synd hun ikke oppførte seg likedan inne på Farmen som hun gjorde på Torpet, hun var en helt annen person der. 

Ja, da virket hun jo litt søt og snill der hun pjusket på Daniel🥰 Skulle sett mer av den oppførselen fra Su☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 time siden):

Prater de om farmen og Su i ukas podcast? Vet du ca hvor langt uti, i så fall? 

Haha, jaa! Rundt 40 minutter inn snakker de om det😊👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tankebonanza fra meg rundt dagens episode og rundt TV2s spoiling på GMN med Rob og Grethe på mandag.

NB! Mulig spoiler (?)

Kjell blir i dag valgt som førstekjempe. Han påstår at han skal velge Rob fordi han har sett seg lei på Robs oppførsel. 

Vi vet jo av interjuet på GMN at Rob har gått ned 27,5kg som følge av Farmen (noe som ikke er gjort på 3 uker!), og Rob og Grethe snakket om at de gikk fra å være litt i tottene på hverandre (i dagens episode var de jo det) til å finne tonen mer etterhvert. Samt at de begge snakket om at Rob "forbedrer" seg med tiden, og bidro mer til fellesskapet (det har han enda ikke gjort). Det kom også opp en eller to eksempler hvor Rob skal ha bli fersket i sin latskap, uten at dette har skjedd hittil i episodene.

Så hva sier dette? Jo, enten så velger ikke Kjell Rob til andrekjempe eller så blir Rob valgt og da Kjell ryker ut. Fordi Rob ryker jo ikke nå. Det er altfor tidlig med tanke på dette GMN intervjuet. At Rob ikke ryker er for øvrig gjeldende ganske lenge framover. Intervjuet speilet en Rob og en Grethe som indirekte viste oss at de begge blir med lenge, så hvis han (eller hun) blir valgt som første- eller andrekjempe framover så har jo egentlig GMN spoilet utfallet av tvekampene. 

Basert på GMN-intervjuet sier det meg at Kjell denne uken ikke velger Rob som andrekjempe, men at han heller går for Herman. Herman burde være et lettere bytte for Kjell enn Rob. Og jeg tror Kjell tar det letteste valget. Herman er også en "løpegutt" for Rob, og at Herman ryker ut kan være med på å bidra til at Rob framover anstrenger seg med å nå inn til resten av gruppa, slik GMN-intervjuet speilet. For det er både vanskeligere og mindre gøy å være alene om "jævelskapet", og mye lettere å føye seg inn i gruppen. 

Dette GMN-intervjuet mener jeg er sykt kritikkverdig. Programlederen spoilet storbonden direkte, samt at Rob og Grethe spoilet mye rundt de to indirekte. 

Så hvis Kjell velger Rob, så ryker Kjell. Hvis Kjell velger Herman, så ryker Herman. Jeg stemmer for at det blir Herman, og Herman ryker. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaiisa skrev (7 timer siden):

Forsåvidt enig i at han er mindre irriterende denne uka. Allikevel irriterende når han går og stjeler egg feks. Han er så uærlig og egoistisk, og så tror han det er morsomt/sjarmerende virker det som. Ugh, nei.

Nå er ikke han den eneste som har stjålet der. Lurer på hvem som har tatt tomatene. Det har vi ikke sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Su passet godt inn i miljøet på Torpet :) . Hun forlot Torpet, men det virket som om at hun ble ganske godt likt der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

En liten tankebonanza fra meg rundt dagens episode og rundt TV2s spoiling på GMN med Rob og Grethe på mandag.

NB! Mulig spoiler (?)

Kjell blir i dag valgt som førstekjempe. Han påstår at han skal velge Rob fordi han har sett seg lei på Robs oppførsel. 

Vi vet jo av interjuet på GMN at Rob har gått ned 27,5kg som følge av Farmen (noe som ikke er gjort på 3 uker!), og Rob og Grethe snakket om at de gikk fra å være litt i tottene på hverandre (i dagens episode var de jo det) til å finne tonen mer etterhvert. Samt at de begge snakket om at Rob "forbedrer" seg med tiden, og bidro mer til fellesskapet (det har han enda ikke gjort). Det kom også opp en eller to eksempler hvor Rob skal ha bli fersket i sin latskap, uten at dette har skjedd hittil i episodene.

Så hva sier dette? Jo, enten så velger ikke Kjell Rob til andrekjempe eller så blir Rob valgt og da Kjell ryker ut. Fordi Rob ryker jo ikke nå. Det er altfor tidlig med tanke på dette GMN intervjuet. At Rob ikke ryker er for øvrig gjeldende ganske lenge framover. Intervjuet speilet en Rob og en Grethe som indirekte viste oss at de begge blir med lenge, så hvis han (eller hun) blir valgt som første- eller andrekjempe framover så har jo egentlig GMN spoilet utfallet av tvekampene. 

Basert på GMN-intervjuet sier det meg at Kjell denne uken ikke velger Rob som andrekjempe, men at han heller går for Herman. Herman burde være et lettere bytte for Kjell enn Rob. Og jeg tror Kjell tar det letteste valget. Herman er også en "løpegutt" for Rob, og at Herman ryker ut kan være med på å bidra til at Rob framover anstrenger seg med å nå inn til resten av gruppa, slik GMN-intervjuet speilet. For det er både vanskeligere og mindre gøy å være alene om "jævelskapet", og mye lettere å føye seg inn i gruppen. 

Dette GMN-intervjuet mener jeg er sykt kritikkverdig. Programlederen spoilet storbonden direkte, samt at Rob og Grethe spoilet mye rundt de to indirekte. 

Så hvis Kjell velger Rob, så ryker Kjell. Hvis Kjell velger Herman, så ryker Herman. Jeg stemmer for at det blir Herman, og Herman ryker. 

Ang.om Rob ryker eller ikke etter to uker; han kan klare å ta av noen kilo på Torpet også vel?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...