Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (3 minutter siden):

Ang.om Rob ryker eller ikke etter to uker; han kan klare å ta av noen kilo på Torpet også vel?

Jo, men jeg nevnte jo flere momenter fra GMN-sendingen som tilsier at han ikke ryker ut av Farmen med det første, ikke bare vekta. Så han ryker nok ikke hverken denne eller neste uke. At han får seg en tur innom Torpet etterhvert kan dog være mye mulig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føkk tv2 og den JÆVLA fotballen! Farmen begynner ikke før 23 idag. Er så jævlig irriterende at de absolutt skal vise en ubetydelig fotballkamp i sendetiden til farmen når de har en hel haug av sportskanaler å vise den på!

Endret av jukkapalme
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Føkk tv2 og den JÆVLA fotballen! Farmen begynner ikke før 23 idag. Er så jævlig irriterende at de skal vise en ubetydelig forballkamp når de har en hel haug av sportskanaler å vise den på! 

Farmen gikk kl 1930 - 2030 på TV2 i dag ;) Kl 2300 er reprise visstnok.

For øvrig er jeg helt enig. Det finnes ikke en eneste god grunn i verden for å sende Spania - Italia på TV2 hovedkanal i beste sendetid i kveld. Det kunne de ha sendt på TV2 Sport 1, TV2 Sport 2, TV2 Sport Premium, TV2 Sport Premium 2 ELLER TV2 Zebra! Kampen var egentlig en totalt uviktig kamp sett med generelle norske øyne. Knapt en eneste norsk kjeft bryr seg. 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Farmen gikk kl 1930 - 2030 på TV2 i dag ;) Kl 2300 er reprise visstnok.

For øvrig er jeg helt enig. Det finnes ikke en eneste god grunn i verden for å sende Spania - Italia på TV2 hovedkanal i beste sendetid i kveld. Det kunne de ha sendt på TV2 Sport 1, TV2 Sport 2, TV2 Sport Premium, TV2 Sport Premium 2 ELLER TV2 Zebra! Kampen var egentlig en totalt uviktig kamp sett med generelle norske øyne. Knapt en eneste norsk kjeft bryr seg. 

Å faen. Det visste jeg ikke, men bra det går i reprise da :) Jeg syns fotball det minst interessante i hele verden, så visste ikke at det var fotballkamp en gang :fnise: Alle de 4 sportskanalene er tydeligvis bare til pynt. Hadde jo skjønt det om det var landskamp mellom Norge og Italia eller noe, men hvem bryr seg om en fillekamp mellom Italia og Spania?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (3 timer siden):

Må le. De andre står og er sinte på Rob, og at de ikke er glad i grøt (mest Grethe) så sier hun ene skikkelig søtt og uskyldig  "Jeg liker grøt " mens hun spiser av sleiva 😅  - husker ikke navnet hennes. 

Helt enig. Hun må være i drømmeverden :) Synes det er litt komisk dette hatet mot grøt der inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (2 timer siden):

En liten tankebonanza fra meg rundt dagens episode og rundt TV2s spoiling på GMN med Rob og Grethe på mandag.

NB! Mulig spoiler (?)

Kjell blir i dag valgt som førstekjempe. Han påstår at han skal velge Rob fordi han har sett seg lei på Robs oppførsel. 

Vi vet jo av interjuet på GMN at Rob har gått ned 27,5kg som følge av Farmen (noe som ikke er gjort på 3 uker!), og Rob og Grethe snakket om at de gikk fra å være litt i tottene på hverandre (i dagens episode var de jo det) til å finne tonen mer etterhvert. Samt at de begge snakket om at Rob "forbedrer" seg med tiden, og bidro mer til fellesskapet (det har han enda ikke gjort). Det kom også opp en eller to eksempler hvor Rob skal ha bli fersket i sin latskap, uten at dette har skjedd hittil i episodene.

Så hva sier dette? Jo, enten så velger ikke Kjell Rob til andrekjempe eller så blir Rob valgt og da Kjell ryker ut. Fordi Rob ryker jo ikke nå. Det er altfor tidlig med tanke på dette GMN intervjuet. At Rob ikke ryker er for øvrig gjeldende ganske lenge framover. Intervjuet speilet en Rob og en Grethe som indirekte viste oss at de begge blir med lenge, så hvis han (eller hun) blir valgt som første- eller andrekjempe framover så har jo egentlig GMN spoilet utfallet av tvekampene. 

Basert på GMN-intervjuet sier det meg at Kjell denne uken ikke velger Rob som andrekjempe, men at han heller går for Herman. Herman burde være et lettere bytte for Kjell enn Rob. Og jeg tror Kjell tar det letteste valget. Herman er også en "løpegutt" for Rob, og at Herman ryker ut kan være med på å bidra til at Rob framover anstrenger seg med å nå inn til resten av gruppa, slik GMN-intervjuet speilet. For det er både vanskeligere og mindre gøy å være alene om "jævelskapet", og mye lettere å føye seg inn i gruppen. 

Dette GMN-intervjuet mener jeg er sykt kritikkverdig. Programlederen spoilet storbonden direkte, samt at Rob og Grethe spoilet mye rundt de to indirekte. 

Så hvis Kjell velger Rob, så ryker Kjell. Hvis Kjell velger Herman, så ryker Herman. Jeg stemmer for at det blir Herman, og Herman ryker. 

Helt enig med deg om Herman. Han gir ingenting, og snor seg unna alt. Jeg har litt blanda følelser til Kjell, men håper han også fortsetter. Tror både han og Rob kan gi mye.

Jeg har ikke sett GMN-intervjuet, men ut i fra det du sier så burde noen ha stanset det. Det er så utrolig kjipt når det lekker ting så lett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Litt merkelig at Herman kommer seg unna med alt han gjør? Bra at Heidi tok litt tak i Rob ang stjelinga, du så at Rob angret, spesielt når han kastet egget. Merker at jeg mister mer og mer sansen for Heidi-Mama G, at hun ser på Rob som en mer verdig vinner enn Kjell, fatter jeg ikke.. hun frarøvet jo Kjell sjansen til å velge gren nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (13 timer siden):

En liten tankebonanza fra meg rundt dagens episode og rundt TV2s spoiling på GMN med Rob og Grethe på mandag.

NB! Mulig spoiler (?)

Kjell blir i dag valgt som førstekjempe. Han påstår at han skal velge Rob fordi han har sett seg lei på Robs oppførsel. 

Vi vet jo av interjuet på GMN at Rob har gått ned 27,5kg som følge av Farmen (noe som ikke er gjort på 3 uker!), og Rob og Grethe snakket om at de gikk fra å være litt i tottene på hverandre (i dagens episode var de jo det) til å finne tonen mer etterhvert. Samt at de begge snakket om at Rob "forbedrer" seg med tiden, og bidro mer til fellesskapet (det har han enda ikke gjort). Det kom også opp en eller to eksempler hvor Rob skal ha bli fersket i sin latskap, uten at dette har skjedd hittil i episodene.

Så hva sier dette? Jo, enten så velger ikke Kjell Rob til andrekjempe eller så blir Rob valgt og da Kjell ryker ut. Fordi Rob ryker jo ikke nå. Det er altfor tidlig med tanke på dette GMN intervjuet. At Rob ikke ryker er for øvrig gjeldende ganske lenge framover. Intervjuet speilet en Rob og en Grethe som indirekte viste oss at de begge blir med lenge, så hvis han (eller hun) blir valgt som første- eller andrekjempe framover så har jo egentlig GMN spoilet utfallet av tvekampene. 

Basert på GMN-intervjuet sier det meg at Kjell denne uken ikke velger Rob som andrekjempe, men at han heller går for Herman. Herman burde være et lettere bytte for Kjell enn Rob. Og jeg tror Kjell tar det letteste valget. Herman er også en "løpegutt" for Rob, og at Herman ryker ut kan være med på å bidra til at Rob framover anstrenger seg med å nå inn til resten av gruppa, slik GMN-intervjuet speilet. For det er både vanskeligere og mindre gøy å være alene om "jævelskapet", og mye lettere å føye seg inn i gruppen. 

Dette GMN-intervjuet mener jeg er sykt kritikkverdig. Programlederen spoilet storbonden direkte, samt at Rob og Grethe spoilet mye rundt de to indirekte. 

Så hvis Kjell velger Rob, så ryker Kjell. Hvis Kjell velger Herman, så ryker Herman. Jeg stemmer for at det blir Herman, og Herman ryker. 

Helt enig med deg. GMN har strengt tatt spoilet at Rob og Grete blir værende en stund, ved at Grete sier at «Rob skjerper seg etter hvert.» Det er utrolig klønete og kritikkverdig, og de har nå avslørt utfallet av ganske mange tvekamper fremover. Hvis Kjell velger Rob nå, så blir det jo ikke spennende på søndag i det hele tatt. At GMN i tillegg avslørte storbonden direkte.. jeg kan ikke få sagt hvor utrolig klønete dette er! 
 

Rob går meg på nervene. Ja, han lager god TV. Men for et egoistisk menneske! Selv etter at han er avslørt fortsetter han! Men når det er sagt, synes jeg også det er rart Herman slipper unna kritikken. Han er jo ikke noe bedre enn Rob! Stjeler mat, og løfter ikke en finger! Fy søren så lat han er! For noen holdninger! Lurer på hva det skal bli av sånne her i livet… 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frøken88 said:

Litt merkelig at Herman kommer seg unna med alt han gjør? Bra at Heidi tok litt tak i Rob ang stjelinga, du så at Rob angret, spesielt når han kastet egget. Merker at jeg mister mer og mer sansen for Heidi-Mama G, at hun ser på Rob som en mer verdig vinner enn Kjell, fatter jeg ikke.. hun frarøvet jo Kjell sjansen til å velge gren nå.. 

Regner med det er fordi han er ung, og da har man ikke like høye forventninger til han. Noe som er veldig dumt egentlig, han er voksen nok til å skjønne at man ikke stjeler mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken88
07.27 skrev (4 minutter siden):

Regner med det er fordi han er ung, og da har man ikke like høye forventninger til han. Noe som er veldig dumt egentlig, han er voksen nok til å skjønne at man ikke stjeler mat..

Tror jeg også. Ja, det irriterer meg litt merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Smurfii said:

Har skikkelig sansen for Kåre🤩

Skjønner meg ikke helt på Mama G..🙄 hun passer ikke helt inn i den gruppa hun har dannet allianse med..Rob liksom..🤣 

Hun sa jo at hun spiller dobbeltspill. Later som hun er på lag med Rob og Herman men har avtalt med jentene å få ut guttene først. Rob og Herman er nok lettere å slå ut i finale enn de andre gutta

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (3 timer siden):

Litt merkelig at Herman kommer seg unna med alt han gjør? Bra at Heidi tok litt tak i Rob ang stjelinga, du så at Rob angret, spesielt når han kastet egget. Merker at jeg mister mer og mer sansen for Heidi-Mama G, at hun ser på Rob som en mer verdig vinner enn Kjell, fatter jeg ikke.. hun frarøvet jo Kjell sjansen til å velge gren nå.. 

Alle førstekjemper mister sjansen til å velge gren. Greit at han spurte om å bli valgt, men jeg forstår godt at Mama G ikke vil velge Rob når de er venner på gården. Kjell var heller ikke forberedt på det.

Han har derimot sjansen til å velge en annen andrekjempe enn Rob.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, Lawyam said:

Ang.om Rob ryker eller ikke etter to uker; han kan klare å ta av noen kilo på Torpet også vel?

Nyskjerrig på om Rob tar av mange kiloer med tanke på tøffe kamper på farmen 🤣🤣🤣

Synes Rob er underholdende. 🤣🤣🤣. Synes Herman begynner å bli mer og mer lik Rob i adferd 🤣. Rob og Herman tar begge egg fra hønsefarmen. Men de er vel ekstremt sultne pluss kresne.  Sier jo seg selv det når Rob tok av så mange kilo. Alle mennesker har ulike mengder matbehov også. Noen behøver mer mat enn andre. Er noe i det også  

Jeg er litt redd for at Kjell velger Herman som andrekjempe. Årsaken er at jeg ønsker at både Herman og Rob skal bli værende der inne. Tror at Herman kan ryke om Kjell velger han. Kjell vil nok velge en som han tror at han kan vinne over. Og hvem kan det være? Herman?  Herman er jo en typisk by-gutt og ikke den sterkeste. Men Herman er utrolig søt. Rob er sterk når det gjelder🤣.  Det vet nok Kjell. 

Tror Rob er ganske sterk. Det er vel derfor han tar av så mange kilo. En annen sak er: kan jo være at Rob vinner hele farmen 🤣. Det hadde nok overrasket mange 🤣

Rob kan ta av kiloer på Torpet. Men jeg begynner faktisk å tro at han blir værende i farmen noen uker til 🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg så reklame for at noen skader seg på farmen den uka her? Eller har jeg misforstått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (18 timer siden):

Prater de om farmen og Su i ukas podcast? Vet du ca hvor langt uti, i så fall? 

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (6 minutter siden):

Synes jeg så reklame for at noen skader seg på farmen den uka her? Eller har jeg misforstått? 

De heiste i allefall det røde flagget. Om det skyldes skade vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...