Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Se der ja. Som spådd på forhånd. 

Takk til GMN for spoilingen. Rob måtte jo vinne. Vi visste jo det. Så takk for at dere laget et så inni hampen kritikkverdig innslag at jeg ikke engang var spent et lite øyeblikk i dag. 

Hva med å neste sesong holde deltakerne i programmet unna intervjuer og reportasjer til de ryker ut for å unngå potensielle spoilinger? 

Jaja. The Rob-show fortsetter.

Skjønner for øvrig ikke at Kjell ikke valgte Herman. Sannsynlighet for å vinne tvekampen ville vært flere ganger større mot Herman enn Rob. Herman er det svakeste leddet med god margin.
Herman bør uansett ligge tynt an for tvekamper framover nå. Jeg kan ikke skjønne annet. 

Endret av Ctrl
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. For en presentasjon av Rob. Blir spennende å se Kjell på Torpet.

Videre til det med eggene, håper de snart innser at Hermen også har vært med å stjålet de. Det er greit Rob får tyn for det, men pinlig å se Hermen holde helt kjeft.

Nå er det Kjell som skal velge storbonde så holder jeg en knapp på at det blir Grete som er den neste. Uansett hvem det blir så blir det spennende å se hvordan Rob blir neste uke med arbeidsvilje.

Jeg har ikke helt fått grepet på Kjell, men jeg liker ikke hvordan han konsekvent skal kalle Rob for en klovn. Dere viber ikke, greit nok, han er lat, true story karikastikker av andre mennesker.

Endret av Fireflies
Korrigert navn
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 minutt siden):

Wow. For en presentasjon av Rob. Blir spennende å se Kåre på Torpet.

Videre til det med eggene, håper de snart innser at Hermen også har vært med å stjålet de. Det er greit Rob får tyn for det, men pinlig å se Hermen holde helt kjeft.

Nå er det Kåre som skal velge storbonde så holder jeg en knapp på at det blir Grete som er den neste. Uansett hvem det blir så blir det spennende å se hvordan Rob blir neste uke med arbeidsvilje.

Jeg har ikke helt fått grepet på Kåre, men jeg liker ikke hvordan han konsekvent skal kalle Rob for en klovn. Dere viber ikke, greit nok, han er lat, true story karikastikker av andre mennesker.

Kåre = Kjell 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tv 2 sin programoversikt for tirsdag: ~ Storbonden møter nye og krevende oppgaver,men kjører samtidig en kontrollerende lederstil. Ukesoppdraget viser seg å være tungt både fysisk og psykisk. Tipper det blir Grete som storbonde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Murstein said:

I tv 2 sin programoversikt for tirsdag: ~ Storbonden møter nye og krevende oppgaver,men kjører samtidig en kontrollerende lederstil. Ukesoppdraget viser seg å være tungt både fysisk og psykisk. Tipper det blir Grete som storbonde.

 

20 minutter siden, Ctrl said:

Takk til GMN for spoilingen. Rob måtte jo vinne. Vi visste jo det. Så takk for at dere laget et så inni hampen kritikkverdig innslag at jeg ikke engang var spent et lite øyeblikk i dag. 

Hva med å neste sesong holde deltakerne i programmet unna intervjuer og reportasjer til de ryker ut for å unngå potensielle spoilinger? 

 

Hvis det faktisk er slik at diverse medier mer eller mindre spoiler, så setter jeg veldig pris på om ikke alt dette dras inn i denne tråden her. Det fører jo bare til mer spredning av disse "inndirekte spoilerne".

På forhånd takk  :) 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (12 minutter siden):

Kåre = Kjell 

I all verden. Takk! :) Er jo klar over hvem de ulike er, men låste meg hvis på stakkars Kåre sitt navn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Thorvald, jeg skjønner ikke hvorfor Kjell ble valgt til 1.kjempe så tidlig i konkurransen. Han er jo den som gjør aller mest og fortjente virkelig ikke å bli valgt som 1.kjempe. Herman hadde fortjent å bli valgt, for han gjør ikke en dritt, men han er jo gullgutten til Heidi, så. Er så lei den guttevalpen! Er lei av Rob også, ufattelig slitsom type. Samtidig skaper han irritasjon der inne og litt krangling og drama liker vi jo :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (38 minutter siden):

Helt enig. Hadde håpet det var han som ble valgt denne gangen slik at han gikk ut. Det er bare meg, meg, meg der. Er det mulig å gi så lite?

Ja, jeg lurer på hva Herman har skrevet i søknaden for å få delta med tanke på hvordan han fremstår. Og så lurer jeg på hva Strix tenkte angående å velge han over noen andre i en enorm søkemasse. 

For øvrig har tanken streifet meg at Rob muligens har fått en eller annen rolle av produksjonen. Litt konspiratorisk kanskje... og kanskje ikke "rolle" i den grad... men at de har noe snakket om og avtalt imellom seg. Rob skal liksom være veldig annerledes, være veldig mye, skal provosere og skal gå imot strømmen. Han var visstnok en energisk profil fra før av, men han er så voldsomt mye og overdrevent kontroversiell at det er lov å lure. At han har denne TikTok-profilen og at han har mye egen vinning på oppholdet tror jeg nok er et moment i dette. 

At enkelte deltakere er castet er for øvrig ikke et ukjent fenomen, og er langt ifra utenkelig heller.
Utover det blir det med tanken fra min side.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (48 minutter siden):

Hvem har strikka Kjell sin fine lue?

Er vell den han strikka på tidligare i sesongen? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (10 minutter siden):

Eneste som er positivt opp i det her er at Kåre mest sannsynlig blir storbonde💗🤩

Jeg tror av en eller annen grunn at det blir Grete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg lurer på hva Herman har skrevet i søknaden for å få delta med tanke på hvordan han fremstår. Og så lurer jeg på hva Strix tenkte angående å velge han over noen andre i en enorm søkemasse. 

For øvrig har tanken streifet meg at Rob muligens har fått en eller annen rolle av produksjonen. Litt konspiratorisk kanskje... og kanskje ikke "rolle" i den grad... men at de har noe snakket om og avtalt imellom seg. Rob skal liksom være veldig annerledes, være veldig mye, skal provosere og skal gå imot strømmen. Han var visstnok en energisk profil fra før av, men han er så voldsomt mye og overdrevent kontroversiell at det er lov å lure. At han har denne TikTok-profilen og at han har mye egen vinning på oppholdet tror jeg nok er et moment i dette. 

At enkelte deltakere er castet er for øvrig ikke et ukjent fenomen, og er langt ifra utenkelig heller.
Utover det blir det med tanken fra min side.

Kan liksågodt være han skrev at han er lat. Det skaper jo TV når folk hisser seg opp over noen.

Enig at Rob tjener mye på å være deltaker, med tanke på TikTok og eventuell fremtidig inntekt. Spørs bare hvor lenge det varer. Han klarer vel å være så energisk fordi han gjør lite. Blir spennende å se han neste uke når det blir en storbonde han ikke er close med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torpet:

Veldig merkelig at taktikken er å snakke om hvor kjedelig det er på Torpet, når man selv har vært der i to uker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, abderitt said:

Er vell den han strikka på tidligare i sesongen? 

Ja, stemmer, han og Grete strikka vel sammen. Den var jo veldig sjarmerende da 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misfornøyd med at Rob vant, men samtidig trengte vel ikke Kjell å bli så sir som han ble. Ville ikke ta mama G i hånda etterpå en gang. Altså, hallo. Det er et spill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fireflies skrev (2 timer siden):

Torpet:

Veldig merkelig at taktikken er å snakke om hvor kjedelig det er på Torpet, når man selv har vært der i to uker.

Jeg tenkte akkurat på det samme...  

Jeg tror dessverre at Kjell kommer til å trekke seg :( Han virka ikke sånn supergira egentlig, da Mads sa at Torpet fantes. Jeg tror nok mange "kobler" av med en gang de taper, og tankene går til de der hjemme. Jeg tror det hadde vært større sjanse for at folk ville bli på torpet dersom de visste at det fantes fra starten av. Overraskelsesmomentet forsvant allerede etter første sesongen av torpet 😛 Det er liksom ingen hemmelighet lenger..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Justlooking said:

Tror ikke at ikke rob har kastet øks før.

Rob og Herman trente på øksekast før kampen. Jeg tror det var en del trening bak seieren  ;).

Herman er Rob sin lojale venn. Tror de fleste andre ville ha Rob ut i kveld. Men Rob er ikke en man skal undervurdere.  Han er farlig å kjempe mot. Og god når det gjelder.

Tror også at mama-G ville beholde Rob på farmen. Hun valgte ikke Rob til førstekjempe.  Det er litt allianseklikker på gården. Kjell hadde mye støtte og allianse på gården. Rob hadde Herman og muligens mama-G. 

Usikker om Kjell gidder å bli på Torpet. Han forstår kanskje at de andre på Torpet, spesiellt Muhammed prøver å spille han ut med å få det til å høres ut som om Torpet er en kjedelig plass for han. Kjell er en smart og sterk mann selv om han gjorde et dumt uklokt valg om å velge Rob til andrekjemper. 

Rob har gjort en kjempejobb med å vinne sin andre kamp på gården. Han slapp kun å gå til kamp da han selv var storbonde. Han hadde full grunn til å være glad etter sin andre seier i kamp. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob vokser på meg, han får meg til å le😂

Gammel-Heidi, derimot, irriterer meg mer og mer. I starten virket hun som en sånn rettferdig og klok dame, men hun er jo bare ei patetisk dåse med slepende tale og dårlige avgjørelser. Holder hånda over latsekken Herman, den lille bortskjemte drittsekken som burde blitt dratt etter øra hjem til foreldrene for å få litt oppdragelse! Mens Kjell som jobber som en helt blir valgt til førstekjempe🙄

Simon og Tonje har jo INGEN personlighet, dem er noen store gjesp av noen mennesker som ikke bidrar med noe på underholdningsfronten i et slikt program. Hadde dem blitt borte fra Farmen plutselig, så tror jeg få seere ville lagt merke til det.  
Kåre trodde jeg var en «fjott», men han er jo bare blid, snill og trivelig. Og den latteren er jo bare helt…unik😅🙉

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Maydis8 skrev (På 8.10.2021 den 16.15):

Okay. Du er passe patetisk. Rapportert. 

Patetisk kan du være selv, eneste du kommer opp med å kalle andre når de er uenige med deg. Men nå gidder jeg virkelig ikke diskutere mer med deg noe mer, du kan ta deg en bolle. :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...