Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Irja skrev (25 minutter siden):

Tror produksjonen hadde sett seg ut Kjell som den "eldre" mannen som mente damer hørte til på kjøkkenet. Men der tok de feil. 

Jeg tror mange var forutinntatt når det gjelder Kjell. Meg inkludert. Jeg trodde han skulle være en standhaftig, vanskelig og brautete mann. En litt sinna-type. Men så viser han seg [heldigvis] å være et positivt arbeidsjern som tenker på alle rundt seg. En bra mann.

Det er så sykt ufortjent at han røk ut av Farmen både når det kommer til trivsel og arbeidsinnsats. 

Inntrykket mitt av Nils var, i motsetning til Kjell, på forhånd meget godt. Men Nils har skuffet meg til de grader. Så jeg håper Kjell knuser ut Nils fra Torpet. Det er på tide å rive opp i den late, trauste og kjedelige kulturen trioen har bygd opp der inne. Og er det en mann som fortjener å få være med videre, så er det jammen han Kjell. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott
Irja skrev (2 timer siden):

Ikke sant. Det må jo være utrolig kjedelig. De har den flotte plassen, mye som burde vært gjort også bare sitter de der.. 😴 Fatter det ikke. 

Tror produksjonen hadde sett seg ut Kjell som den "eldre" mannen som mente damer hørte til på kjøkkenet. Men der tok de feil. 

Enig i det siste der.  Det er alltid noen typer som må være med i hver eneste Farmen-runde:
 

* Minimum fire unge, konvensjonelt attraktive single mennesker som er interessert i å finne kjærligheten, a.k.a. inngå i årets Farmen-par (Tonje, Simon, Herman, Amalie).

* En bygutt som ikke skjønner særlig av gårdslivet (Herman).

* En bygdegutt som ler seg fillete av bygutta som ikke skjønner noen ting.  Blir ofte en publikumsfavoritt, men vinner sjelden (Kåre).

* En godt voksen, noe alternativ kvinne som har (nokså begrensede, viser det seg) overnaturlige evner (Heidi/MamaG).

* En person som knytter seg så sterkt til dyrene at slakting blir ekstremt vondt (Amalie)

* En godt voksen kar, kranglefant og bedreviter.  Ser gjerne litt ned på kvinner og yngre mennesker generelt.  Her har de feilet i årets cast.  Thorvald virker ikke særlig kranglevoren av seg og Kjell er en skikkelig arbeidskar som druknet i oppmerksomheten rundt Rob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje er jo nydelig, men hvorfor må hun alltid ha minst mulig klær på seg? Kort og trang shorts i regn, alltid magetopp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Mama G er skikkelig in the game modus😬 ikke at jeg tror hun ikke hadde vondt, men tror det ligger noe i det Grethe sa..😋

Amalie imponerer meg bare mer og mer🤩👏🏻

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Jeg tror mange var forutinntatt når det gjelder Kjell. Meg inkludert. Jeg trodde han skulle være en standhaftig, vanskelig og brautete mann. En litt sinna-type. Men så viser han seg [heldigvis] å være et positivt arbeidsjern som tenker på alle rundt seg. En bra mann.

Det er så sykt ufortjent at han røk ut av Farmen både når det kommer til trivsel og arbeidsinnsats. 

Inntrykket mitt av Nils var, i motsetning til Kjell, på forhånd meget godt. Men Nils har skuffet meg til de grader. Så jeg håper Kjell knuser ut Nils fra Torpet. Det er på tide å rive opp i den late, trauste og kjedelige kulturen trioen har bygd opp der inne. Og er det en mann som fortjener å få være med videre, så er det jammen han Kjell. 

https://www.dagbladet.no/video/tapte-tvekamp-skjemmes-over-dette/IuBlo5UN

Alle fordommene stemte med denne fyren. Brautende storkjeft og tidenes dårligste taper.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

karroo skrev (31 minutter siden):

Har akkurat sett dagens episode som den natteravnen jeg er og herlighet sjeldent jeg ler høyt av Farmen:ler:

Ja den var braaaa!:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logisk sett så velger Grete en av de tre i andre klikken der inne : Mama G , Herman eller Rob som førstekjempe. Hun vil ikke velge noen som er i hennes klikk. 

Hun velger nok Mama G, tenker jeg. Tror at Mama G velger Herman eller Rob som storbonde om hun ryker. Mest sannsynlig Herman for han er den som virker til å være hennes beste venn der inne. 

Jeg ønsker faktisk at en av de tre andre jentene ryker ut ( Amalie, Heidi, og Tonje) . Men de er i Grete sin klikk og vil nok ikke bli valgt av Grete som førstekjempe.  Synes den klikken er for stor, og ønsker dermed å få den mindre. 

Jeg liker veldig godt underholdningen/ showet i lilleklikken: Mama G , Henrik og NorwayRob 🤣😅😅😅. Den andre gruppen er så stor. Men den har tre sterke mannfolk som fortjener å komme langt i konkurransen. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at Herman er den som blir valgt denne gangen. Jeg orker ikke mer at latskapen hans. Rob står i det minste på nå og som Grete selv sier, hun har et elsk/hat forhold til han.

Mama G snakket noe om at de ønsket at det kun var jenter i finalen, og det var en av grunnene til at hun valgte Kjell.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Fireflies said:

Jeg håper at Herman er den som blir valgt denne gangen. Jeg orker ikke mer at latskapen hans. Rob står i det minste på nå og som Grete selv sier, hun har et elsk/hat forhold til han.

Mama G snakket noe om at de ønsket at det kun var jenter i finalen, og det var en av grunnene til at hun valgte Kjell.

Jeg håper på at det er ihvertfall et mannfolk igjen i finalen. 😀👍.  Ikke kun jenter. Tenkte på at det sikkert ville bli Herman eller Mama-G som blir valgt, men tror at Grete velger Mama-G.  Og at Mama-G ryker og Herman blir storbonde 🤣. Men vi får se på hva som skjer  ;). Dette er min overbevisning. Men jeg kan ha helt feil. Godt mulig at hun velger Herman.  Han virker til å ikke gjøre mye på gården, men jeg liker han for han er morsom. Trodde en stund at hun ville velge Herman  men tror nå mer på at det blir Mama-G. Haha mulig jeg er på "bærtur". 

Ja et elsk-hat-forhold kan bety at Rob får bli.  Blir spennende. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (10 timer siden):

https://www.dagbladet.no/video/tapte-tvekamp-skjemmes-over-dette/IuBlo5UN

Alle fordommene stemte med denne fyren. Brautende storkjeft og tidenes dårligste taper.

Jeg sliter med å forstå hvorfor Kjell har lagt Rob så til de grader for hat. Jeg skjønner at det kan være slitsomt å bo så tett med noen man har lite til felles med, men som Rob sier så bør man kunne opprettholde et minimum av folkeskikk og respekt for hverandre. Bare det at Kjell nekter å hilse på Rob hvis de skulle møtes på gata eller finalefesten synes jeg er helt bak mål.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken88

Rob har jo faktisk klart seg gjennom to tvekamper allerede, så denne uka syns jeg faktisk han burde få slippe å bli førstekjempe eller havne i kamp for den del. Jeg håper egentlig at noen av jentene blir valgt og får prøve seg i kamp, siden det ikke er veldig lurt å kaste ut alle guttene først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AntiBullshit said:

Jeg sliter med å forstå hvorfor Kjell har lagt Rob så til de grader for hat. Jeg skjønner at det kan være slitsomt å bo så tett med noen man har lite til felles med, men som Rob sier så bør man kunne opprettholde et minimum av folkeskikk og respekt for hverandre. Bare det at Kjell nekter å hilse på Rob hvis de skulle møtes på gata eller finalefesten synes jeg er helt bak mål.

Jeg er helt enig med deg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (6 timer siden):

Jeg håper at Herman er den som blir valgt denne gangen. Jeg orker ikke mer at latskapen hans. Rob står i det minste på nå og som Grete selv sier, hun har et elsk/hat forhold til han.

 

Tror det kan være lurt å velge Herman som førstekjempe. Han må da velge mellom Rob, Kåre, Thorvald og Simon. Tror neppe han velger Rob, og da blir det sannsynligvis en av de tre andre gutta. De tre tror jeg er sterkere enn Herman, og bør ha en god sjanse til å slå ham i f.eks. tautrekking.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har allerede sett dagens episode , så gled dere :) kjempe bra episode :) ikke overrasket over 1 valget, så blir spennende og se hvordan det ender søndag og hvordan hn velger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold om at det allerede er tatt opp i tråden på de siste sidene, jeg har ikke lest alt siden jeg ikke har sett tirsdagens episode:

Skjønner flere av dere gjerne diskuterer GMN og hva som ble sagt der, men kan dere i alle fall holde dere fra å spre ting fra instaprofilene til deltakerne? Personlig synes jeg det var utrolig kjipt å lese at Rob hadde gått ned så mye i vekt, da det aller mest sannsynlig betyr at han blir lenge på farmen. Det vil jeg faktisk ikke vite, spesielt siden jeg ikke liker Rob.

Kan godt være mange av dere er uenige og vil fortsette å sjekke profiler og si hva dere ser, men kan dere være så snille å skrive det som spoiler i alle fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (15 minutter siden):

Med forbehold om at det allerede er tatt opp i tråden på de siste sidene, jeg har ikke lest alt siden jeg ikke har sett tirsdagens episode:

Skjønner flere av dere gjerne diskuterer GMN og hva som ble sagt der, men kan dere i alle fall holde dere fra å spre ting fra instaprofilene til deltakerne? Personlig synes jeg det var utrolig kjipt å lese at Rob hadde gått ned så mye i vekt, da det aller mest sannsynlig betyr at han blir lenge på farmen. Det vil jeg faktisk ikke vite, spesielt siden jeg ikke liker Rob.

Kan godt være mange av dere er uenige og vil fortsette å sjekke profiler og si hva dere ser, men kan dere være så snille å skrive det som spoiler i alle fall?

Rob begynner å bli en av favorittene mine der inne, 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er drøyt at Rob og Herman blir tatt i å møte folk utenfor gården, få mat av de og ringe hjem, uten konsekvenser er veldig dårlig. 
 

Det er ikke rart at folk gjør det gang på gang når konsekvensene blir mindre og mindre. Før ble de som ble tatt sendt hjem. Ifjor (?) måtte EN trekke seg, selvom fler var med på det. Og i år får de ingen konsekvenser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...