Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

ForumMaria skrev (På 12.10.2021 den 23.42):

Tonje er jo nydelig, men hvorfor må hun alltid ha minst mulig klær på seg? Kort og trang shorts i regn, alltid magetopp.

Fordi hun må vise kroppen sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

abderitt skrev (50 minutter siden):

Men synes det igrunn var eit sabla dårleg valg av Amalie, då Heidi er tyngre og har då ein veldig stor fordel i tautrekking. 

Usikker kva eg synes om Heidi, synes ho er artig og lagar jo god tvunderhaldning, men blir mykje til tider.

Men tenker no at sjansen for at Heidi må ut i tvekamp neste veke er stor, og lille-Heidi og Tonje (er det det ho siste heiter?), vel neppe tautrekking, kanskje dei finn Heidis svakheit?  

 

 

 

Lurerpå hvordan Lille Heidi skal klare seg i tvekamp med bare en hånd? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (34 minutter siden):

Lurerpå hvordan Lille Heidi skal klare seg i tvekamp med bare en hånd? 

Ja, det har jeg også lurt på.  Rart å ha med handikappede på farmen.   De kan jo ikke konkurrere på lik linje med andre i alt.  Noen som så etterveksten til Rob, hva er vitsen med å farge håret før du drar inn??    Hvorfor kalles Heidi Mama G??   

Blir så flau av å se se på Rob, klarer ikke måten han er på!   Slike brautende personer går meg fullstendig på nervene.  Noen som vet hvorfor Herman har så rar L-lyd?  Er det noe med dialekten? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (44 minutter siden):

Lurerpå hvordan Lille Heidi skal klare seg i tvekamp med bare en hånd? 

Det har eg lurt på og. Om nokon vel slegge vil det jo bli ein interessant kamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (2 timer siden):

Lurerpå hvordan Lille Heidi skal klare seg i tvekamp med bare en hånd? 

 

Peonjenta skrev (1 time siden):

Ja, det har jeg også lurt på.  Rart å ha med handikappede på farmen.   De kan jo ikke konkurrere på lik linje med andre i alt.  Noen som så etterveksten til Rob, hva er vitsen med å farge håret før du drar inn??    Hvorfor kalles Heidi Mama G??   

Blir så flau av å se se på Rob, klarer ikke måten han er på!   Slike brautende personer går meg fullstendig på nervene.  Noen som vet hvorfor Herman har så rar L-lyd?  Er det noe med dialekten? 

 

abderitt skrev (1 time siden):

Det har eg lurt på og. Om nokon vel slegge vil det jo bli ein interessant kamp. 

Jeg har lurt på det samme selv, men kommet frem til at det neppe blir noe problem! 😊 Hun har jo levd med én hånd hele sitt liv, og har på den måten klart å tilpasse seg, samt å finne egne teknikker for å få finne løsninger som funker for henne. Det hadde nok vært et mye større "problem" dersom hun hadde mistet hånden sin i en ulykke e.l, og vært vant til å bruke to hender fra fødselen av, men hun har bare erfaring med å bruke én hånd, og da blir det noe annet. Jeg oppfattet det også slik at det var hun som hadde strikket vottene til mentor? (Rett meg gjerne om jeg tar feil 😅) I tillegg så jeg at hun trente på å kaste øks, og det gikk helt fint. Hun brukte den håndløse armen til å støtte øksen med. Det er mulig man kan gjøre enkelte justeringer mtp tvekamper dersom hun skulle bli valgt, men helt ærlig så tror jeg ikke det blir noe problem.. Hun klarte jo også helt fint å løfte tønna da de var på markedet forrige uke.. 

 Jeg leste et intervju med henne på tv2, der hun sa at foreldrene lot henne finne ut av ting på egenhånd, fremfor å sy puter under armene på henne. Det var hun veldig takknemlig for i dag, da hun på den måten ble selvstendig og kreativ mtp å finne løsninger der man helst trenger to hender. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forresten noen som vet hvorfor Heidi blir kalt for Mama G? Eller Heidi D(ee) for den saks skyld :P Hadde skjønte D-en etter Heidi dersom etternavnet hadde startet på D, men hun heter jo Persdatter Greiner Haaker til etternavn :P I don't get it!!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (5 timer siden):

Lurerpå hvordan Lille Heidi skal klare seg i tvekamp med bare en hånd? 

 

Peonjenta skrev (5 timer siden):

Ja, det har jeg også lurt på.  Rart å ha med handikappede på farmen.   De kan jo ikke konkurrere på lik linje med andre i alt.  Noen som så etterveksten til Rob, hva er vitsen med å farge håret før du drar inn??    Hvorfor kalles Heidi Mama G??   

Blir så flau av å se se på Rob, klarer ikke måten han er på!   Slike brautende personer går meg fullstendig på nervene.  Noen som vet hvorfor Herman har så rar L-lyd?  Er det noe med dialekten? 

 

abderitt skrev (5 timer siden):

Det har eg lurt på og. Om nokon vel slegge vil det jo bli ein interessant kamp. 

Lille Heidi strikker jo, så hvorfor skal hun ikke klare tvekamper? Heidi er vel med for å vise at hun kan konkurrere på linje med de andre. Produksjonenhar heller ikke laget en sak ut av at hun mangler en hånd, så Heidi er med på samme grunnlag som alle andre. 
 

Det er vel mer seerne som ser begrensninger, ikke henne selv…

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (8 timer siden):

Det tror jeg også. Hun virket klar på å velge henne igjen hvis hun skulle få en ny uke.

ja, lurer egentlig på hvor lurt det er :) de kommer jo til og bli mange menn igjen, og de er vel mye sterkere enn de fleste kvinner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (7 timer siden):

Ja, det har jeg også lurt på.  Rart å ha med handikappede på farmen.   De kan jo ikke konkurrere på lik linje med andre i alt.  Noen som så etterveksten til Rob, hva er vitsen med å farge håret før du drar inn??    Hvorfor kalles Heidi Mama G??   

Blir så flau av å se se på Rob, klarer ikke måten han er på!   Slike brautende personer går meg fullstendig på nervene.  Noen som vet hvorfor Herman har så rar L-lyd?  Er det noe med dialekten? 

Det var Su som begynte å kalle Heidi G for Mama G etter hva jeg fikk med meg; det er to Heidi´er på Farmen, yngste ble lille Heidi og det at Heidi G ble Mama G tror jeg er pga alderen, hun er den eldste kvinnen der. Var i allefall Su som begynte med det, også ble det bare Mama G til de fleste andre også. Grethe og Thorvald har jeg lagt merke til lar være å bruke det kallenavnet. De sier Heidi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (9 timer siden):

Ufortjent seier til Heidi. Amalie burde ha vunnet tvekampen. Jeg håper Heidi ryker asap!

Ikke ufortjent når hun vant. Sånn er det, selvom man ikke er fan av den som vinner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Tror planen til Mama G om at jentene skal stå igjen til slutt er på vei til å gå rett til h. 

Hånden til Heidi tviler jeg på kommer til å hindre henne noe særlig, det lille klippet vi fikk se av at hun øvde på øksekast viste at hun hadde ganske god kontroll på øksa. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (10 timer siden):

Ufortjent seier til Heidi. Amalie burde ha vunnet tvekampen. Jeg håper Heidi ryker asap!

Ufortjent seier? Din vurderingsevne må være lik null.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En også veldig morsom ting med tvekampen, var og se ansiktsuttrykket til Grehte, etterpå. Hun så ikke spesielt glad og harmonisk ut. Var nok 100% sikker på at et slikt utfall ville det ikke bli.😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Ruspus skrev (6 minutter siden):

En også veldig morsom ting med tvekampen, var og se ansiktsuttrykket til Grehte, etterpå. Hun så ikke spesielt glad og harmonisk ut. Var nok 100% sikker på at et slikt utfall ville det ikke bli.😄

Hun virket veldig bestemt på at om hun ble valgt til storbonde igjen så må Mama G ut i kamp igjen, veldig gira på å få henne ut med andre ord ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken88 skrev (4 minutter siden):

Hun virket veldig bestemt på at om hun ble valgt til storbonde igjen så må Mama G ut i kamp igjen, veldig gira på å få henne ut med andre ord ;) 

He he, det kan snart bli slik. Men enn om Mama G da slår ut en til ungjente i tvekamp. Da dør jeg. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om dette? Er nok tilfeldig, men litt creepy likevel mtp timingen 🙈

https://www.tv2.no/underholdning/14277608/

I forhold til Lille-Heidi og tvekamp: Hun kan sikkert både kaste øks og andre ting, men hvordan skal hun gjøre det med tautrekking? Kan hun dra tauet med en hånd? De sliter jo som pokker med begge hendene. Dessuten, hvordan skal hun plukke hestesko hvis hun holder tauet med den hele hånden? Hun må jo bruke den hele hånden til å ta hestesko med, og da har hun ingen hånd å holde tauet med 🤷🏻‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (1 time siden):

Ufortjent seier? Din vurderingsevne må være lik null.

Må vell være vanskeligere å kaste hesteskoen på kroken med Venstre hånda ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...