Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Anbefalte innlegg

Ruspus
Cid skrev (41 minutter siden):

Ganske ekkelt av Rob å slikke på den og dyppe den nedi skålen med melis 🤢

Rob er entertainer, han er rå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid
Ruspus skrev (11 minutter siden):

Rob er entertainer, han er rå. 

Ikke sagt noe på det, synes bare det var en ekkel ting å gjøre

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ruspus
Cid skrev (1 minutt siden):

Ikke sagt noe på det, synes bare det var en ekkel ting å gjøre

Joda, men sikkert på samme skala som å bruke fingrene til slikkepott på sjokoladekakekremen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Ruspus skrev (Akkurat nå):

Joda, men sikkert på samme skala som å bruke fingrene til slikkepott på sjokoladekakekremen.

Men den la hun vel ikke nedi igjen eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ruspus
Cid skrev (Akkurat nå):

Men den la hun vel ikke nedi igjen eller?

Nyslikket finger tilbake i bollen, mener jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Ruspus skrev (Akkurat nå):

Nyslikket finger tilbake i bollen, mener jeg.

Æsj. Blir litt av en bakterie fest fremover 😝

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ruspus
Cid skrev (Akkurat nå):

Æsj. Blir litt av en bakterie fest fremover 😝

Ja, og da tenker jeg litt arbeide med utedotømming og slikt. 😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ctrl

Tam episode i dag med mye unødvendig pisspreik. 

Likte egentlig ikke noen av utfordrerne heller. 

Men et førsteinntrykk går det heldigvis an å gjøre noe med, så vi får se etterhvert 😊

Rob fortsetter å bjuda på i kjent stil.. 

Endret av Ctrl
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fireflies
Ctrl skrev (2 minutter siden):

Tam episode i dag med mye unødvendig pisspreik. 

Likte egentlig ikke noen av utfordrerne heller. Mulig det er fordi jeg synes de alle på hver sin måte virket bæsete gjennom hele episoden.

Men et førsteinntrykk går det heldigvis an å gjøre noe med, så vi får se etterhvert 😊

Rob fortsetter å bjuda på i kjent stil.. 

Enig i at det var en tam episode. Håper det endrer seg til neste episode.

Hadde vært morsomt om en av utfordrene sa til de andre hva de er tilbudt, spesielt med tanke på ekstra egg, salt og sukker.

Endret av Fireflies
Korrigert fra uke til episode
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AntiBullshit

Synes Thorvald og gulrotbonden burde fått mer sendetid, de to sammen er en finurlig kombo.

Begynner å bli veldig repetitiv det opplegget til Rob og Herman.

Turtelduene synes jeg heller ikke har særlig underholdningsverdi.

blir spennende å se om de klarer ukesoppdraget, i såfall kan det tyde på at de er for enkle/mentor for snill mtp at alle godkjennes

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ruspus
AntiBullshit skrev (16 minutter siden):

Synes Thorvald og gulrotbonden burde fått mer sendetid, de to sammen er en finurlig kombo.

Begynner å bli veldig repetitiv det opplegget til Rob og Herman.

Turtelduene synes jeg heller ikke har særlig underholdningsverdi.

blir spennende å se om de klarer ukesoppdraget, i såfall kan det tyde på at de er for enkle/mentor for snill mtp at alle godkjennes

Synes de har gjennomført ukesoppdragene rimelig bra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
On 10/19/2021 at 12:00 AM, Cid said:

Jeg synes lille Heidi har klart seg ganske bra hittil, jeg har ikke merket noe til at hun ikke har to hender. Hvis jeg ikke hadde sett at hun manglet det meste på ene handen så hadde jeg aldri mistenkt noe, hun hadde nok tatt meg i hver en tvekamp der inne 😄 Om en dame vinner farmen i år så håper jeg det er henne, en ung men klok og fornuftig dame :)

Jeg merker heller ikke til at lille Heidi mangler 5 fingre. Hun virker til å fungere normalt tross det. Hun er en meget vakker og klok dame. :)

Synes at Rob gjorde en smart ting  i siste episode: å forsøke å danne allianse med nye deltakere til sin gjeng : (Rob, Herman, Mama-G, og Heidi). Dette kan gjøre det vanskeligere for den andre alliansegruppen bestående av Grethe, Tonje, Kåre, Simen og Thorvald som da blir mer svekket vil jeg tro. 

Nyskjerrig på hvilke valg Tonje gjør når det gjelder førstekjempe. Tror hun velger en av de nye utfordrerene ( mulig hun nye damen) , eller Herman, Rob eller Mama-G. 

Endret av Eloise12345
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Carmen67

Stakkars Kåre som må være i hus med to kaniner i full pubertet. Nå som disse to endelig får litt privatliv i storbondehuset, må han også kleint være vitne til all flybensinen som skal brennes av. Nærmere Paradise hotell kommer man ikke på Farmen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cid
Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Stakkars Kåre som må være i hus med to kaniner i full pubertet. Nå som disse to endelig får litt privatliv i storbondehuset, må han også kleint være vitne til all flybensinen som skal brennes av. Nærmere Paradise hotell kommer man ikke på Farmen. 

Ja blir vel rene fifty shades 😆

De har vel ikke beskyttelse heller på gården så kan fort bli en farmen unge da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345

Den som jeg ser på som person som kan komme lengst der inne på damesiden er Grethe. Nå heier jeg overhodet ikke på Grethe. Vil egentlig ha henne ut. 

På herresiden tenker jeg at Simen , og han nye er to av de farligste konkurrentene. Rob har også vist seg å være sterk i konkurranse.  Blir vinneren en mann så tror jeg mest på at det blir Simen. Hvis ikke Nils fra Torpet kommer inn å vinner hele farmen. 

Endret av Eloise12345
Lenke til innlegg
Del på andre sider
skruf
Cid skrev (20 minutter siden):

Ja blir vel rene fifty shades 😆

De har vel ikke beskyttelse heller på gården så kan fort bli en farmen unge da :)

Mener jeg har lest at de har tilgang til kondomer der inne :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eloise12345
31 minutter siden, Carmen67 said:

Haha lurer litt på om Tonje og Simen er som to kaniner i hus 😅🤣🤣🤣. Er vel bare de to som har noe på gang der inne. Haha stakkars Kåre 😅

Endret av Eloise12345
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janzypants
Cid skrev (11 timer siden):

Han Gunnar minner meg om Herman Flesvig

Enig!  Altså, det er nesten så jeg tror han er en av karakterene til Flesvig 😂🙈  Huff, litt slemt, men.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janzypants
Blekkulfina skrev (11 timer siden):

Ja tenkte det samme, han kunne gått rett inn i Førstegangstjenesten😂😂

Så sykt slitsomt, ass!😆

Så sant 😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Janzypants
skruf skrev (14 minutter siden):

Mener jeg har lest at de har tilgang til kondomer der inne :) 

Jeg er ganske sikker på at jeg også har lest det. De "må" vel nesten ha tilgang på det, sånn just in case, tenker jeg? Både mtp graviditet og evnt kjønnsykdommer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...