Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Kaiisa skrev (16 timer siden):

Er det bare meg, eller er Tonje og Simon totalt uten personlighet? 

Ikke bare deg…

De er sikkert fine, snille og hyggelige mennesker, men de har null underholdningsverdi. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/20/2021 at 10:43 AM, Carmen67 said:

Husk at finalen dreier seg om så mye mer en rå styrke. Det skal sikkert både lages mat og separeres fløte, for ikke å glemme kunnskap. Da kommer man ikke langt med bare utholdenhet og styrke. Og ingen av disse har får kniv enda. 

Ja det er nok sant :). Jeg ser farmen for første gang. Takk for info. Det betyr jo at finalen handler om mye mer enn å være sterk fysisk.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Ja det er nok sant :). Jeg ser farmen for første gang. Takk for info. Det betyr jo at finalen handler om mye mer enn å være sterk fysisk.  

Ja, det er kun hinderløypa som pleier å være fysisk. I tillegg til separator, matlagning og kunnskap pleier det å være en smikonkurranse. Det har også tidligere vært snekring og presisjonskjøring med hest. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ------- said:

Ja, det er kun hinderløypa som pleier å være fysisk. I tillegg til separator, matlagning og kunnskap pleier det å være en smikonkurranse. Det har også tidligere vært snekring og presisjonskjøring med hest. 

Takker for info 😊👍. Jeg trodde aldri at jeg ville like å se på farmen. Men jeg digger det. 😅. Blir spennende dette. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils på Torpet er en skrue, men hva med resten? Jeg kunne aldri latt noen være alene så mange timer med så lite utstyr som han hadde med seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (13 minutter siden):

Nils på Torpet er en skrue, men hva med resten? Jeg kunne aldri latt noen være alene så mange timer med så lite utstyr som han hadde med seg.

Spoiler

Mener du det med at han var vekke hele natten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (3 minutter siden):

Tommy Rodahl som vant Farmen i 2011, er død. :dagens-rose:

Så trist :( Var det han som var der sammen med stedatteren si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (4 minutter siden):

Så trist :( Var det han som var der sammen med stedatteren si?

Det husker  jeg ikke.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (28 minutter siden):

Så trist :( Var det han som var der sammen med stedatteren si?

Leif Birger Mækinen vant Farmen  og var der med stedatteren sin. Tror ikke det gjaldt Tommy Rodahl også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

Leif Birger Mækinen vant Farmen  og var der med stedatteren sin. Tror ikke det gjaldt Tommy Rodahl også. 

Ah, men veldig trist i hvert fall :( Måtte han hvile i fred 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Det blir spennende å se hvem Anette velger som andre kjempe. Håper på Heidi( gamla selv) 😅

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaiisa skrev (På 20.10.2021 den 21.31):

Er det bare meg, eller er Tonje og Simon totalt uten personlighet? 

Ja....skjønner litt hva du mener... De er litt lalalalaalalalllllaaaa.  Bare flinke til å jobbe, snille og søte og enige med de fleste og virker konfliktsky begge to.  Sånt sett passer de jo godt sammen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (23 timer siden):

Æsj, så motbydelig Rob er med fingrene i den kaka! 

Ja, han spyttet i en kake som 20-25 andre spiste. Han er en jæ...ekkel gris.  Og han er 52......52 år!!!!!!   

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (12 minutter siden):

Og han er 52......52 år!!!!!! 

Siv Anita, er det deg? 😄 

"Han er 52! 52 aor!"

image.png.4e49f5a12a17282f7c5e9e2c2767c357.png

Vi lo. Og vi lo!

(Ref. Parterapi på NRK - for de som ikke forstod den - bare på kødd, ass ;) ) 

Endret av Ctrl
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Fireflies said:

Ja. 

Men hva skulle de gjort? Om noen skulle satt i gang en leteaksjon så burde det strengt tatt være produksjonen. Eller var ikke de klar over hva som foregikk? Rart om de ikke fikk det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å like når det er noen karakterer med som lager liv, røre og drama, men Rob takler jeg bare ikke! Ufyselig fyr som tror han er både morsom og sjarmerende, men han er bare ubehagelig. Det er første gang jeg nesten vegrer meg til å se videre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (1 time siden):

Men hva skulle de gjort? Om noen skulle satt i gang en leteaksjon så burde det strengt tatt være produksjonen. Eller var ikke de klar over hva som foregikk? Rart om de ikke fikk det med seg.

Synes det er merkelig å legge seg når noen er borte i flere timer med minimalt med utstyr. Daniel sitter dagen etterpå å forteller hvor lite han hadde med seg.  

For øvrig synes jeg også produksjon burde reagert. Han ble frakta til legevakten utifra det som ble sagt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...