Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde egentlig håpet Heidi skulle ryke pga den dritt alliansen hun er med i som Rob styrer..👎🏻😒 

Tviler litt på at hun kommer til finalen, tror hun på et eller annet tidspunkt blir valgt som førstekjempe og at andrekjempe er så «råtten» og velger tautrekking eller saging og gruser henne..😶

Kåre er legende!😂🌟 hahaha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det nok en trønder til storbonde, altså Grethe. Tipper det blir en sulten gjeng, og fare for sabotasje til uka. De vil nok ikke at hun skal få kniv nr.2.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 minutter siden):

Nå blir det nok en trønder til storbonde, altså Grethe. Tipper det blir en sulten gjeng, og fare for sabotasje til uka. De vil nok ikke at hun skal få kniv nr.2.

Det tror jeg også. De kommer til å bli mer irritable denne uka uansett, fordi det er mindre mat, og ingen ønsker noen to finalekniver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Anette velger Gunnar som storbonde. 

Du vet, utfordrermentalitet, altså at man beskytter andre i samme posisjon som seg selv. 

Anette og Gunnar hadde vel en liten allianse også. Ikke usannsynlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (På 22.10.2021 den 12.24):

De ligger ganske bra an med ukesoppdraget, så de har ingen grunn til å være stresset. Fint å se at de fikk spist det som var igjen av den gode kaken! Lurer på om det Stortingsvalget var en mulighet for deltakerne selv til å stemme? Skulle vært vanskelig for dem å få gjort det ellers når de fleste var inne på Farmen både når det var forhåndsstemming og valgdag?

Man kan tidligstemme i noen tilfeller. Jeg vil vel tro de har ordnet en måte for deltakerene slik at de kunne benytte seg av stemmeretten. Kanskje valgfunksjonærene i området kom til innspillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Jeg tror Anette velger Gunnar som storbonde. 

Du vet, utfordrermentalitet, altså at man beskytter andre i samme posisjon som seg selv. 

Anette og Gunnar hadde vel en liten allianse også. Ikke usannsynlig.

Hvis det skjer så blir det spennende å se hvordan uka går når de er sultne og skal jobbe for en utfordrer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (13 minutter siden):

Om ikke Rob blir tatt på fersken med eggene da...!

Håper Thorleif leter etter dem og tar dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var fortjent at de mista ukesoppdraget, jeg irriterte meg så over at urna var åpen da de viste stemmingen. Sløvt at ingen tenkte på det, de burde ikke ha trengt å lese i boka en gang, det sier seg jo selv at ei valgurne må forsegles 🙈

Kul tvekamp, jeg heiet ikke på noen spesielle, men gøy at Lille-Heidi grusa med en hånd. Det må jo være veldig fint for unge som har litt annerledes kropp å se at det ikke er noen hindring. 💪

Litt spennende med hvem som blir storbonde - det blir vel sikkert Grethe, men hadde vært gøy om det ble noen andre også! Begynner å bli ganske lei Grethe nå! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (2 timer siden):

Har det skjedd før at en utfordrer eller en fra torpet har vunnet farmen før?

Per Gunvald i fjor 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (44 minutter siden):

Syntes det var fortjent at de mista ukesoppdraget, jeg irriterte meg så over at urna var åpen da de viste stemmingen. Sløvt at ingen tenkte på det, de burde ikke ha trengt å lese i boka en gang, det sier seg jo selv at ei valgurne må forsegles 🙈

Kul tvekamp, jeg heiet ikke på noen spesielle, men gøy at Lille-Heidi grusa med en hånd. Det må jo være veldig fint for unge som har litt annerledes kropp å se at det ikke er noen hindring. 💪

Litt spennende med hvem som blir storbonde - det blir vel sikkert Grethe, men hadde vært gøy om det ble noen andre også! Begynner å bli ganske lei Grethe nå! 

Tror Gunnar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Diamant said:

Sorry, mente Grethe blir storbonde.

Uff ja nå blir vel Grethe storbonde igjen. Jeg ønsker å ha Grethe ut og rett på Torpet. Men så lett blir det ikke. 

1 hour ago, Fireflies said:

Håper Herman går ut. Føler jeg sier det hver uke (sikkert fordi jeg sier det), men vær så snill, kan noen velge han.

Grethe har gjort en deal med Herman om å ikke velge hverandre, etter hva jeg har fått med meg. Så det blir nok  Mama G  som må i kamp atter en gang tror jeg. Jeg ønsker Grethe ut men det er ikke mulig nå tror jeg. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Grethe har gjort en deal med Herman om å ikke velge hverandre, etter hva jeg har fått med meg. Så det blir nok  Mama G  som må i kamp atter en gang tror jeg. Jeg ønsker Grethe ut men det er ikke mulig nå tror jeg. Liker bedre stemningen på gården etter at Amalie gikk ut og utfordrerene kom inn. 

Jeg heiet på Heidi i kveld  men jeg synes Anette virket som en veldig bra person. Men hun var utfordrer og jeh mener at derfor så fortjente Heidi å vinne. Hun har vært på gården lenge  

Sant, hadde glemt den avtalen. Tror også det blir Mama G som førstekjempe hvis Grethe blir storbonde.

Jeg synes kanskje ikke tve-kampen var spennende, men jeg synes det å vente til tirsdag blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fireflies said:

Sant, hadde glemt den avtalen. Tror også det blir Mama G som førstekjempe hvis Grethe blir storbonde.

Jeg synes kanskje ikke tve-kampen var spennende, men jeg synes det å vente til tirsdag blir spennende.

Nå får Amalie en sterk konkurrent i Anette på Torpet. De kan vinne seg tilbake på farmen. 

Synes farmen er gøy. Så gleder meg til tirsdag. Men jeg liker ikke at jeg er ganske sikker på hvem som mulig blir førstekjempe  ;)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Diamant skrev (1 time siden):

Nå blir vel Heidi storbonde igjen, og MamaG blir valgt til førtekjempe...  Tror jeg.

 

Diamant skrev (1 time siden):

Sorry, mente Grethe blir storbonde.

Jeg tenker også at Grethe fort kan bli storbonde på nytt, med mindre hun har valgt Gunnar for at utfordrerne skal ha en liten sjanse til å bli integrert i spillet. Svaret får vi på tirsdag! HVIS Grethe blir storbonde på nytt, så tipper jeg det blir enda en uke uten noe særlig mat, da jeg vil tro det er de færreste som ønsker at Grethe skal sitte på to kniver mtp en eventuell finale.  Blir spennende å se! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (1 time siden):

Jeg må bare si det, hvordan er det ingen som har fått med seg at man skal låse stemmeurna!?

Nei, det kan du si 🤔 Jeg reagerte faktisk på det da jeg så det, men så tenkte jeg at det kanskje skulle være slik siden ingen kommenterte noe som helst 😅  Jeg forstår ikke at det er mulig å være så sløv! De har jobba x antall timer, og Kåre gjorde seg flid med mønstermalingen, og så glemmer de selve låseanordningen :(  Jeg forstår at mentor måtte underkjenne ukesoppdraget pga det, da det er en såpass (liten, men samtidig stor) og alvorlig feil..  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (2 minutter siden):

Nei, det kan du si 🤔 Jeg reagerte faktisk på det da jeg så det, men så tenkte jeg at det kanskje skulle være slik siden ingen kommenterte noe som helst 😅  Jeg forstår ikke at det er mulig å være så sløv! De har jobba x antall timer, og Kåre gjorde seg flid med mønstermalingen, og så glemmer de selve låseanordningen :(  Jeg forstår at mentor måtte underkjenne ukesoppdraget pga det, da det er en såpass (liten, men samtidig stor) og alvorlig feil..  

De sa jo at det skulle være en låsemekanisme på den, de lagde den til og med, men fant ingenting å låse den med. Mentor må ha ledd på vei fra gården.

Kåre har gjort en knalljobb, men men alle som jobba på den burde tenkt på det. Alle på gården burde skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syns de markedsturene er blodpinlige?   Det er så kleint og iscenesatt alt sammen, og underholdningen de driver med gjør det bare verre. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...