Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!


Ctrl

Anbefalte innlegg

NordicViking skrev (18 minutter siden):

Det var visstnok en eller annen lov som satte ned forbud mot geitehold på Toten fra gammelt av. Det rare er jo at i et av ukesoppdragene så skulle de bygge noe for nettopp geitene. Så hvorfor dukket lensmannen uventet opp nå? Mest sannsynlig for å stresse deltakerne enda mer, og for å se hva som skjer når de får mindre egg og mindre melk fra geitene - i tillegg til at de er i ferd med å gå tom for andre matvarer. Og dersom noen skulle finne på å sabotere det nye ukesoppdraget, så kan jo mangelen på mat bli prekær. De er jo allerede i ferd med å gå lei av poteter, så det kan bli interessant å se hvordan dette utvikler seg.  :popcorn:

Ja, for å si det enkelt. Et påskudd fra produksjonen for å ta hønene fra de. Slik at eggtyvene får en betydelig hardere hverdag.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken88 skrev (14 timer siden):

Hører ikke hjemme noe sted i mine øyne. Øde hadde ut av seg samme kommentaren og Kine ble veldig lei seg. De spiller veldig råttent og det har jeg ikke sansen for, Gunnar slår meg som en litt hånete og ekkel type, derfor. Men en ting vi er enige om er hvem vi ser for oss kan vinne. ;) Thorvald ligger høyt oppe. 

Øde sa det høyt! Tonje sa det inni seg! Forstår dere ikke forskjellen! Omg🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Må si det overrasker meg hvor lik hun Anette er Gro Hammerseng, ikke bare ligner de litt, de har lignende stemne, er så og si samme alder, begge har spilt håndball og begge er lesbiske. Hva er sjansen? 😅 Virket som en kul dame da :)

Hm da skjønner ikke jeg hvorfor det var så gale, så samt ikke Anette har overnaturlige krefter og kan lese tankene til folk så ser jeg virkelig ikke noe problem

Tonje sa etterpå at hun hadde sittet og håpet på at hun skulle bomme. Sagt bom bom for seg selv - inne i seg. Hun hadde dårlig samvittighet for det, hun trodde nok det sendte negativ energi sikkert. Men, i god kg stil, så skal man jo overtolke alt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (3 timer siden):

Jeg liker Grethe veldig godt jeg 😊 Håper hun eller Thorvald vinner, synes de er verdige begge to. 

Håper virkelig ingen i den Mama G/Rob-klanen vinner!

Garantert en av de som vinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Blir for dumt rett og slett at de skal begynne å ta høner fra dem, spesielt når de allerede begynner å ha lite å spise. Lurer på hva produksjonen tenker på?

Det er vel en liten twist i forhold til at det skal svi enda litt mer å sabotere ukesoppdraget denne gangen? Færre egg og mindre melk - det kan bli lite mat etterhvert...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Så torpet nå, uff får så vondt av hun Anette 😕 hun hadde virkelig lyst til å kjempe seg tilbake til farmen gården og så skjer dette :( Håper hun har det helt fint nå

Når hun sier at hun har falt om på samme måte flere ganger håper jeg hun sjekker det ut medisinsk, mot epilepsi etc...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (8 timer siden):

Tonje sa etterpå at hun hadde sittet og håpet på at hun skulle bomme. Sagt bom bom for seg selv - inne i seg. Hun hadde dårlig samvittighet for det, hun trodde nok det sendte negativ energi sikkert. Men, i god kg stil, så skal man jo overtolke alt. 

Det med Tonje: jeg tror vi har fått det med oss nå, du har skrevet det sånn 10 ganger!!! Move on 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (11 timer siden):

Ja, for å si det enkelt. Et påskudd fra produksjonen for å ta hønene fra de. Slik at eggtyvene får en betydelig hardere hverdag.

 

Ja tenkte at nå vil det tvinges frem en større konfrontasjon mellom eggtyvene og resten av huset. Det blir for lite mat der til at dette kan «oversees» mer. Vi vet jo at Rob har gjemt unna et lite lager. Han som ikke ville drepe «gakk-gakken» fordi dattera ser det på skjermen… burde kanskje også tenke på hvordan det tar seg ut og sitte på slike goder som mye egg når andre går sultne der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett dagens episode nå på morgen, og fikk meg et sjokk, blir spennende på søndagen føler jeg 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 timer siden):

Det med Tonje: jeg tror vi har fått det med oss nå, du har skrevet det sånn 10 ganger!!! Move on 

så enig med deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (7 timer siden):

Hvem blir andrekjempe til søndag?  Rob eller?

tror det faktisk blir Herman,men vet ikke ,men står nok mellom Rob, Herman og kanskje thorvald fordi han er en sterk personen der inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (15 minutter siden):

jeg har sett dagens episode nå på morgen, og fikk meg et sjokk, blir spennende på søndagen føler jeg 😄

Ligger dagens farmen ute?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (54 minutter siden):

jeg har sett dagens episode nå på morgen, og fikk meg et sjokk, blir spennende på søndagen føler jeg 😄

Ja, jeg også! 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker best å se det på tv, men kan jo være mye å ha de faste tidspunktene å måtte skru på for å se på tre ganger i uken.

Endret av Galen King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ruspus said:

Ligger dagens farmen ute?

Ja jeg ser den i forkant på Tv2 sumo hver gang unntaken søndag  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er passe lei av Grethe og den oppførselen hun har vist de siste episodene. Makta går til hodet på henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...